Gjest ~Milla~ Skrevet 16. april 2011 #2961 Skrevet 16. april 2011 Ikke bare bare å reise bort med småttinger ja.... men det blir deilig med ferie da Har hørt man kan få leie disse prampackene om det kan være aktuelt.
Gjest Iril Skrevet 16. april 2011 #2962 Skrevet 16. april 2011 Hvilket flyselskap bruker dere? Vi leier noe som likner på prampack når vi flyr med SAS, betaler 159,- kr for en uke, tror jeg.
Pupsilure Skrevet 16. april 2011 Forfatter #2963 Skrevet 16. april 2011 Vi reiser med Thomas Cook. Kan jo undersøke om de har noe sånt Nå har vi vært hos svigers. Var ganske koselig Rett før det var vi på bading. Det var 32 grader i vannet og Goffern koste seg Han plaska og sprella veldig, og jeg ble klissvåt i ansiktet og fikk maskara i øynene Ei fra barselgruppa ville være med, så det var kjempekoselig. Vi gikk tur først, for begge babyene hadde akkurat sovnet da vi kom frem til svømmehallen I morgen er det min sovedag Og jeg skal til ei venninne kl 12-13. Vi er en gjeng som gikk på videregående sammen som har begynt å møtes igjen. Veldig koselig Hadde lyst til å ta med meg kake, men vet egentlig ikke om jeg gidder å bake Har en ferdigpakke med gulrotkake, og en pakke med philadelphiaost som jeg kan lage glasur av. Og jeg har jo laget ferdig pynt også Men tror ikke kaken blir så fin som jeg ønsker, for jeg orker ikke å legge så mye jobb i pynten, og da frister det å droppe hele prosjektet. Sånn er jeg...
Jesse Skrevet 16. april 2011 #2964 Skrevet 16. april 2011 Se her; noen som leier ut Prampackene sine http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/resultat?areaId=20061&sort=5&keyword=prampack Vi skal leie av en av de i sommer når vi skal til Frankrike Deilig med sovedag imårra da Ha en fin kveld
Pupsilure Skrevet 16. april 2011 Forfatter #2965 Skrevet 16. april 2011 Takk Jesse Fint å ha en reserveløsning hvis venninnen min bestiller tur selv, som hun snakket om Nå titter jeg på koffert. Vi må ha to store kofferter. Lurer på å kjøpe to myke carlton kofferter til halv pris på smartclub Men så hadde jeg egentlig lyst på Samsonite. Og egentlig hard. Hmmm... Myk er jo lettere, og mer tøyelig. Og vi gidder egentlig ikke bruke så mye penger på det
Neytiri Skrevet 16. april 2011 #2966 Skrevet 16. april 2011 Mannen min sier KJØP SAMSONITE!! den har livsgaranti, plus kvaliteten er full verdt prisen! Vi har en samsonite og en billigere som også er hard.........min er nesten ødelagt og er nyere en den fra samsonite som mannen har. Han som har jobbet med fly kan endel om sånne reisegreier så jeg har planer om og kjøpe samsonite til meg også. uff mye å pakke ja, det skjønner jeg......MEN ikke stress for ting som du i utgangspunktet får kjøpt der nede OM du skulle gå tom liksom....de har barn der også gleder meg å få dere på besøk onsdag.........ville spørre........spiser du tunfisk??? skal lage brødterter men lurer på om noen annen en meg spiser tunfisk, kan evt lage en tunfisk og en med skinke........eller liker folk reker heller???
Pupsilure Skrevet 16. april 2011 Forfatter #2967 Skrevet 16. april 2011 Har veldig lyst på samsonite, men vet ikke om vi har råd til det. Vi reiser jo ikke akkurat mye, og hadde egentlig ikke planer om å bruke så mye penger på kofferter, men kan jo sjekke i sverige på onsdag Kanskje det er billigere der Men får vel ikke plass i bilen vel :gjeiper: Tunfisk, tja... Spiser det vel egentlig ikke, men hvis jeg får det servert så gir jeg det jo en sjanse. Skinke høres bedre ut for min del. Men det er du som bestemmer
Mokkon83 Skrevet 16. april 2011 #2968 Skrevet 16. april 2011 dere får ikke lånt samsonite koffert av noen da? ser det er en til salgs på finn.no... Mannen kjøpte sin via finn.no til en veldig rimelig pris.. Så deilig det blir med sydentur for dere!!! Gleder meg SÅ til sommeren er her for fullt! kose oss ute i partyteltet på verandaen i hagemøblene.. med et lite nurk i armene.. aaaah hørtes herlig ut med bading! gleder meg til babysvømming
Pupsilure Skrevet 16. april 2011 Forfatter #2969 Skrevet 16. april 2011 Tror ikke vi har noen å låne av, og vi trenger jo uansett kofferter, så blir nok til at vi kjøper to stk Carlton. Er jo et kjent merke det også, så det er nok ganske greit, selv om Samsonite er bedre Som dere vet, så shopper jeg jo I dag har jeg kjøpt:denne og denne Den første med mannens velsignelse, den andre har jeg ikke turt å fortelle om enda
Neytiri Skrevet 16. april 2011 #2970 Skrevet 16. april 2011 Den stolen du kjøpte så veldig fin ut! Er det til reisen eller?? Skjønner når dere ikke reiser mye at samsonite blir dyrt... Vi reiser endel så for oss er det verdt penga. Pass på du har noe penger til besøket er mye du får kjøpt her til god pris
Neytiri Skrevet 16. april 2011 #2971 Skrevet 16. april 2011 Tror jeg lager tunfisk og en med skinke så får dere smake begge deler
Pupsilure Skrevet 17. april 2011 Forfatter #2972 Skrevet 17. april 2011 Ja, tenkte at stolen kan være fin til reisen. Og ellers også egentlig regner med at de har barnestol i restauranten, men kom på at vi sikkert gir han grøt på rommet, så da må vi jo ha en slags stol Hadde med hokus pokus stolen til svigermor i går, og lot den stå igjen der. Det var helt tydelig hvor viktig det var at han hadde en stol å sitte i der!! Han satt så fint og spiste sammen med oss Hadde nok blitt skikkelig masete hvis han ikke hadde hatt den stolen. Goffel våknet 23 og 5 i natt. Og ville stå opp 6. Mannen stod opp med han, og jeg våknet av hyl og skrik kl 8. Fikk ikke sove mer etter det. Det varte i en halvtime, for mannen ville lære Goffel å sove uten byssing. Det funket til slutt Tenk at vi skal til Hellas
Mokkon83 Skrevet 17. april 2011 #2973 Skrevet 17. april 2011 Så vittig det du skriver om at du ikke har fortalt mannen om den stolen enda er vel nr 1 på lista om det vi kvinner lyver om, hvor mye penger vi bruker og hva de brukes til her runder jeg iallefall ned beløpet, og har gjort DEN dealen når jeg er ute og handler... når reiser dere egentlig? jeg er litt misunnelig men her får vi nok å henge fingrene i fremover, så jeg får vel ikke tid til å ønske meg bort
Neytiri Skrevet 17. april 2011 #2974 Skrevet 17. april 2011 ja det så ut som en god stol for reise eller steder der man ikke har barnestol. uff flere som var oppe tidlig i dag ja....... tenk dere skal snart på ferie, jeg tror det går veldig bra, vi også engstet oss første gangen, men det gikk mye bedre en forventet
Pupsilure Skrevet 17. april 2011 Forfatter #2975 Skrevet 17. april 2011 Vi reiser 8. mai Det er vel akkurat tre uker igjen! Jeg og Goffern har vært i Bærum på venninnebesøk Han oppførte seg ganske bra egentlig Ble trøtt, men sovnet fort i bilstolen sin, mens jeg gynget, og sov i en time Det er tungt å gynge, for han godtar ikke at den står på gulvet, jeg er nødt til å svinge den rundt. Men jeg er sterk blitt Merker stor forskjell!! Og andre syntes det er helt sinnsykt tungt å bære han litt i bilstolen. Nå har han lekt litt mer i esken sin og spist grøt. Pappan bader han nå, og så er det senga. Uff, i stad fikk han hjørnet på esken i øyet Det var vondt og skummelt... Vi kjøpte ny støvsuger for noen dager siden, og Goffel ville leke med esken, og det er nå den mest spennende leken han har.
Pupsilure Skrevet 17. april 2011 Forfatter #2976 Skrevet 17. april 2011 Herregud, som han har begynt å skravle Det har nesten skjedd over natta! Masse "babada" og lignende. kjempegøy å høre på! Og søvnbehovet på dagtid er ikke det samme lenger. Virker som det holder med 1-1,5 time på morgenen og ca 1 time mellom 13 og 16 en gang. Nå er det tredje dagen det er slik, og han har jo vært blid og fornøyd. Jeg har ikke merket overgangen, så jeg har fortsatt å streve med å få til søvnen det samme skjedde rundt 3-4 mnd også
Dine Skrevet 17. april 2011 #2977 Skrevet 17. april 2011 Jeg liker tunfisk Så bra han snakker -det er moro!! Tassen snakker masse her også, men det er stort sett vokaler det går i
Neytiri Skrevet 17. april 2011 #2978 Skrevet 17. april 2011 Herregud, som han har begynt å skravle Det har nesten skjedd over natta! Masse "babada" og lignende. kjempegøy å høre på! Og søvnbehovet på dagtid er ikke det samme lenger. Virker som det holder med 1-1,5 time på morgenen og ca 1 time mellom 13 og 16 en gang. Nå er det tredje dagen det er slik, og han har jo vært blid og fornøyd. Jeg har ikke merket overgangen, så jeg har fortsatt å streve med å få til søvnen det samme skjedde rundt 3-4 mnd også ohhh sånn prat er det masse av her, er så morro, og på morran når hun våkner og babler og mamma er dritsur fordi det er så tidlig babler hun litt mer og tar meg i ansiktet......ja da kommer det smil på meg gitt Den søvnen høres veldig lik ut som vår her.....kan hende hun sover mer en 2 timer på morningen men da har hun hatt en dårlig natt eller spist veldig mye til frokost. er ikke lett å forstå seg på signaler på de små......nesten som man gleder seg til tiden de kan si ifra med ord! Flott Dine, men kan du spise noe løk enda???
Dine Skrevet 18. april 2011 #2979 Skrevet 18. april 2011 Nei, jeg kan ikke spise løk enda dessverre.. Men ellers er jeg glad i alt egentlig, så lenge det er litt ammevennlig Noe du vil vi skal ta med?
Pupsilure Skrevet 18. april 2011 Forfatter #2980 Skrevet 18. april 2011 I natt våknet han 23 og 5, slik som natten før. Men fikk han ikke til å sove etter 5 Han har sovet 30 minutter på puppen nå, det var koselig Skjer ikke så veldig ofte lenger Og nå driver han å styrer på gulvet. Rundt og rundt, og bakover, og opp i krabbestilling, og ned igjen Jeg har kokt noen epler i dag, som jeg snart skal mose, og fryse ned. Lurer på hvordan man lager eplejuice? Men tror jeg hvertfall skal la han drikke litt av vannet. Deilig vær ute Jeg skal til manuellteraputen 13.30, og må ta lille Goffel med med... Gruer meg litt til det. Men barnevakten har fått jobb, så da må det bli sånn Nå lukter det bæsj her
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå