Pupsilure Skrevet 9. april 2011 Forfatter #2861 Skrevet 9. april 2011 Hehe, er lov å være uenig :gjeiper: Jeg syns sånne stoler er dritkule, men de nye er finest... Liker at de har skinnseter, og litt mer nøytrale farger. Kan være at jeg prøver å selge denne, og sparer opp til en ny en Uff, jeg bare kjøper og kjøper hele tiden jeg Maskinen er super Du som bor i sverige kunne jo eventuelt ha kjøpt den på eBay, tror den er billigere der, og du får jo ikke toll og moms (så vidt jeg vet....)
Neytiri Skrevet 9. april 2011 #2862 Skrevet 9. april 2011 Hehe, er lov å være uenig :gjeiper: Jeg syns sånne stoler er dritkule, men de nye er finest... Liker at de har skinnseter, og litt mer nøytrale farger. Kan være at jeg prøver å selge denne, og sparer opp til en ny en Uff, jeg bare kjøper og kjøper hele tiden jeg Maskinen er super Du som bor i sverige kunne jo eventuelt ha kjøpt den på eBay, tror den er billigere der, og du får jo ikke toll og moms (så vidt jeg vet....) Ja babyshopen her selger den nye, tror den er på 595 og fås i forskjellige farger(noe må bestilles). ohh får man bestillt den på ebay.co.uk? for da kommer ikke noe toll...alt innen EU
Pupsilure Skrevet 9. april 2011 Forfatter #2863 Skrevet 9. april 2011 595!? Det var billig! Trodde den kostet det dobbelte, det gjør den i norge. Kan du sjekke neste gang du er der? Sjekk ebay H2o mop ultra.
Neytiri Skrevet 9. april 2011 #2864 Skrevet 9. april 2011 595!? Det var billig! Trodde den kostet det dobbelte, det gjør den i norge. Kan du sjekke neste gang du er der? Sjekk ebay H2o mop ultra. ja jeg tror ikke den koster mer en det....skal titte neste gang jeg er der ok skal se om jeg finner den maskinen håper dere får en fin dag i sola
Pupsilure Skrevet 9. april 2011 Forfatter #2865 Skrevet 9. april 2011 Tusen takk Skal komme oss ut nå snart
Spatula Skrevet 9. april 2011 #2866 Skrevet 9. april 2011 Jeg liker ebayshoppingen din Hva har du handlet i det siste?
Pupsilure Skrevet 9. april 2011 Forfatter #2867 Skrevet 9. april 2011 I det siste har jeg handlet: Plunger cutter silikonform Kjøpte 6 former derfra, tre forskjellige roser, en bamse, babysko og muffins. Muffinsform Barbie til kake Kakeform Bittesmå muffinsformer Fondant cutter Tappit Kjøpte 5 forskjellige sett; for menn, damer, 2 sett med dyr og leker. Ny bæresele, i blå denne gangen. Den røde ble solgt på finn til 250 kr Baby Banz
Spatula Skrevet 9. april 2011 #2868 Skrevet 9. april 2011 Jeg har også kjøpt det meste av kakeutstyret der Solbrillene var skikkelig fine Og slik stol som du har kjøpt til lillegutt, hadde jeg når jeg var lita - ganske morsomt å kjøre bil
Michelin Skrevet 9. april 2011 #2869 Skrevet 9. april 2011 Denne stolen tipper jeg hadde falt i smak hos deg, Pupsilure. Fant bildet på nett, visste ikke at Hokus Pokus stolene også har vært laget i tre, har bare sett de i plast tidligere.
Pupsilure Skrevet 9. april 2011 Forfatter #2870 Skrevet 9. april 2011 Den likte jeg ja, Michelin!! Kjempekul! Mye finere i tre. eBay er genialt, Spatula Men har ikke så mye tid til å bake lenger da... Har masse nytt utstyr som jeg gleder meg til å teste ut. Nå lager jeg pizza til oss Har prøvd ut noen nye oppskrifter på saus og bunn. Vi fikk en fin tur i dag, gikk i litt over en time, og shoppet etter det. Goffern fikk noen nye klær. Jeg elsker Lindex! Helt klart de beste barneklærne. H&M, kappahl og Cubus har ingenting for min smak. Titter en gang iblant men finner aldri noe.
Neytiri Skrevet 9. april 2011 #2871 Skrevet 9. april 2011 ohh her spises det også pizza helt enig, Lindex har beste barneklærne ellers kjøper jeg på ebay.....carters merket er kjempeflott til barn som er lengre og slanke...tipper Gofflus hadde passet de bra!
Pupsilure Skrevet 9. april 2011 Forfatter #2872 Skrevet 9. april 2011 Takk for tipset! Titter på sunsuits nå
Pupsilure Skrevet 10. april 2011 Forfatter #2873 Skrevet 10. april 2011 Lille Gullet ville ha mat kl 3 i natt, og stå opp ti på seks. Jeg har stått opp med han selv om det er mannens dag, for mannen blir helt ødelagt hele dagen av å stå opp så tidlig. Så jeg får mer igjen for å stå opp tidlig selv, men så legge meg igjen. Tenker jeg bytter med han nå snart
Pupsilure Skrevet 10. april 2011 Forfatter #2874 Skrevet 10. april 2011 Haha, nå har han begynt å ligge på magen med bare tærne og strake armer i gulvet Han har gjort det flere ganger i dag. Har ikke sett det før.
captiva Skrevet 10. april 2011 #2875 Skrevet 10. april 2011 Haha, nå har han begynt å ligge på magen med bare tærne og strake armer i gulvet Han har gjort det flere ganger i dag. Har ikke sett det før. Det gjør snuppa mi og,flinke er de :rødme: Jeg er ikke flink til å skrive på kg om dagen,men leser stort sett.. Ha en fortsatt fin søndag
Pupsilure Skrevet 10. april 2011 Forfatter #2876 Skrevet 10. april 2011 Hyggelig at du er innom HopsiDeisi Så rare og flinke de er Sitte gjør han og. Helt stødig. Men tør ikke gå langt unna da Nå har jeg ryddet i kakeutstyret mitt. Og jeg har prøvd noen av de nye tingene. Veldig fornøyd med sommerfuglene! Silikonfigurene var også fine, noen finere enn andre. Fikk skikkelig lyst til å pynte noen kaker, men har absolutt ingen anledning Kan ikke spise en hel kake selv heller
Pupsilure Skrevet 11. april 2011 Forfatter #2877 Skrevet 11. april 2011 Natten var fin Han sovnet i 19.30 tiden. Mannen måte inn til han en gang for han sutret og skreik, og tok så vidt på han og da sovnet han Mannen kom inn til meg på kjøkkenet og var helt målløs Gofflus våknet 3 og 5. Siste gangen virket han veldig våken, og jeg var helt sikker på at vi ble nødt til å stå opp. Men jeg ammet lenge, passet på å avslutte med det venstre brystet, for da er det enklest å legge han ned. Og jeg reiste meg opp fra stolen og stod og ammet og bysset samtidig en liten stund, og så la jeg han ned og listet meg ut med en gang. Og han sov til 6.45 Jeg har farget håret allerede i dag Og babyen er lagt. Jeg må dra å få tatt flere rett kopier, og levere bilen til reperasjon igjen Tante skal mest sannsynlig passe Goffel, hvis hun er i form til det. Hun er jo gravid blitt Orker ikke å ta han med meg, blir nok borte en stund, og må ta mammas bil hjem igjen, og vet ikke helt om det er plass til bilstolen.
Dine Skrevet 11. april 2011 #2878 Skrevet 11. april 2011 Håper dere får en flott dag tross litt ugunstig situasjon med bilen... Lykke til med rett kopi - de ter noe hærk altså!! Men spennende med skoleplassen...!
pusla Skrevet 11. april 2011 #2879 Skrevet 11. april 2011 Håper du koser deg med vårværet, selvom du måtte levere bilen på verksted. Jeg er i grunn enig i at Lindex har fine babyklær Tulla har jo fått såpass mye at jeg ikke har fått kjøpt så mye at jeg helt vet hvor jeg synes det er best. Men Lindex har helt klart mye fint Kjøpte en marihøne-jakke til tulla der, den blir fin nå når våren kommer og hun skal sitte i sportsvogna Må si du shopper endel
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå