Gå til innhold

Pupsilures verden

Fremhevede innlegg

Skrevet

så bra dere er på bedringsvei da, hehe må le litt for mannen min hadde DEFINITIVT spurt hva det kosta :lol:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, ja min spør nok snart han også ;) Men tror ikke han har tenkt på det enda. Han kommer til å få sjokk :daane: Men fy, så effektiv maskinen er!! Nå har mannen vasket stekeovnen. Glassruta var kjempemøkkete, og UMULIG å få bort med vaskemidler. Med maskinen var det faktisk ca like lett som på TV! :nigo::hoppe: Den ble skinnende ren. Jeg tok bilder underveis :fnise:

Skrevet

Hehe, ja min spør nok snart han også ;) Men tror ikke han har tenkt på det enda. Han kommer til å få sjokk :daane: Men fy, så effektiv maskinen er!! Nå har mannen vasket stekeovnen. Glassruta var kjempemøkkete, og UMULIG å få bort med vaskemidler. Med maskinen var det faktisk ca like lett som på TV! :nigo::hoppe: Den ble skinnende ren. Jeg tok bilder underveis :fnise:

what!!?? seriøst......I want proof :fnise:

har sett den før men jeg ser jo ikke hva den koster da.....

Skrevet

Kan legge ut bilder etterpå :hoppe:

Den kostet 1800 kroner :daane:

Skrevet

Jeg ka dessverre ikke den 20.. :( eller 29 heller. vi reiser til foreldrene mine på laaang påskeferie.

Når i mai reiser du Pupsilure?

Skrevet

Kan legge ut bilder etterpå :hoppe:

Den kostet 1800 kroner :daane:

:hakeslepp: du får si ifra hva mannen din sier :fnise:

synd Siebaeo, en annen gang, dere er alltid velkomne :)

Skrevet

Vi reiser 8. og kommer hjem 23. :)

Skrevet

Spørsmålet om pris kommer nok, hvis han er som mannfolka jeg kjenner iallefall ;) Tok du bilder også ja :fnise: Men så gøy at den virka da, da er det jo (nesten) verdt prisen :jepp:

Jeg kjører jo ikke, så tur til Neytiri blir nok litt vanskelig for meg. Men jeg skal jo til Dine og Siebaeo også, om jeg kan da.

Så godt at dere er bedre i dag :) Håper at en dag skal hjelpe her og.

:klemmer:

Skrevet

Nå er gullet lagt :rodmer:

Mannen er så glad i dingser, og han ble ganske iomponert av maskinen. Han leste bruksanvisningen svært nøye, og fant ut hva alle delene er til ;) Er glad for at han fikk blitt litt kjent med den før han spør om prisen :fnise: Men kommer til å si til han at jeg kjøpte den jo for pengene jeg fikk av tanten min til bursdagen, og at jeg har ønsket meg den lenge :)

Torsdag 14. kl 13 tenker jeg å dra på babykino på Saga, Kongens Tale. De som vil kan være med :strix: Jeg tror jeg drar uansett om det blir alene, for jeg har en billett jeg må bruke på Saga innen utgangen av april. Og har hørt at denne filmen skal være bra :jepp:

Goffel griser så masse nå. Må bytte body gjerne 2-3 ganger hver dag :daane: En dag hadde han ikke flere igjen :lol:

I dag fikk han smake kaviar. Det var ikke spesielt populært :fnise:

Skrevet

Kongens tale skal være bra, ja. Jeg tror nok vi drar på Harrytur neste torsdag, for da har sambo fri og vi må fylle fryseren. Men om det ikke blir det, så er jeg gjerne med på kino altså :jepp:

Skrevet

Har hørt Kongens tale skal være bra ja :Nikke: Jeg skal dessverre på babysang med barselgruppen neste torsdag, ellers skulle jeg gjerne vært med :)

Så bra maskinen funka!!!! :tommelopp:

Skrevet

Her kommer to bilder av mannen som vasker komfyren :hoppe: Først tok han en ramme rundt, og så i midten etterpå.

Bilde 1

Bilde 2

Flaut å ha en så stygg komfyr, men det er virkelig umulig å få bort. Helt fastbrent fett. Men nå er den skinnende ren :rodmer:

Skrevet

Goffel våknet 2 og 5 i natt, og ville stå opp 6.45 :tommelopp: Han var litt masete i 21.30 tiden også, og vi var inne hos han mange ganger, men til slutt fikk mannen roet han :rodmer: Han blir så stolt når han klarer det, for det skjer svært sjeldent.

Nå sover han på verandaen. Vi er fortsatt syke. Føler meg ikke noe bedre egentlig. Mannen har hjemmekontor i dag, og får hjulpet meg litt. Nå har han akkurat byssa på vogna, for jeg ble så svimmel av det :sjenert:

Fotograferingen og fysiotimen i dag er avbestilt.

Skrevet

Så digg med skinnende ren komfyr!! Så bra den funker såpass bra da!!! :nigo:

Masse god bedring :kose:

Skrevet

Så flott at det fungerte så godt at du har en skinnende ren komfyr :nigo:

Skrevet

Skulle ønske vi ikke var syke :sukk: Det er SÅ fint vær her i dag :sol: Veiene er kostet, og jeg har kjempelyst til å gå tur :sur: Tror ikke jeg orker det, for jeg får vondt i hodet og blir svimmel ved anstrengelser. Goffel sover ute igjen nå. Ble bare en time i stad, håper han sover lenger denne gangen.

Merker at jeg har litt lyst på ny vogn jeg :sjenert: Elsker jo vogna mi, men liker flere andre vogner også. Lurer på hva jeg kunne fått for vogna mi, så lurer på å legge den ut på finn og se. Tenker også endel på Hellasturen og at jeg så gjerne skulle hatt en bedre sovevogn med meg ned dit.

Snakket med mannen nå, og vi ble enige om å ta med simovogna til Hellas. Ble på en måte glad og lettet. Da er søvnen ganske sikret.

Skrevet

Skjønner godt det med vogner og slikt, at man er svært fornyød med den en har men at man samtidig gjerne skulle hatt en annen.

Hvilken årsmodell er vognen? Det ligger en del ute fra 2500 kr og oppover, så det blir nok alltid en mulighet å få solgt den hvis dere bestemmer dere for det :Nikke: Den er jo kjempeflott, så hadde vi kommet lenger med prøvingen enn det vi er nå skulle jeg gjerne kjøpt den av deg ;)

Skrevet

Ja, den er fin :hjerte: Vil ikke kvitte meg med den allikevel ;) Men har lagt ut sovevogna på finn, og noen kommer for å se på den i morgen. Og i kveld skal jeg dra å kjøpe en annen Simovogn :hoppe: Den er mye nyere, og bare 1000 kr dyrere enn det jeg får for den gamle :nigo: Så mannen sa ja til det ;) Det er bare en sportsvogn da, men han begynner jo å bli så stor, og vi trenger nok ikke bagen lenger egentlig.

Fant ut at jeg skulle beholde både regntrekket og vognposen til den vogna jeg skal selge. Den nye er jo nesten helt lik, bare nyere. Lik farge tilogmed. :hoppe:

Skrevet

Er det mulig :daane: Jeg skal gi bort noe på finn, noe lite som kan sendes, og mange er interessert. Hun ene hadde ikke penger til å betale et lite beløp for portoen, og begynte å krangle med meg, og syntes jeg var kjip, og kom med masse ?!?!?!?!? :fnise: Skikkelig fjortis :rolleyes: Jeg ble nødt til å ta et alvorsord med henne etterhvert, og forklarte hvorfor jeg ikke gidder å gi den til henne når hun ikke har penger til å betale for portoen, og det er mange andre som er interessert. Hun syntes jeg var vanskelig :frustrert: Jeg spurte om hun var 14 år, men hun var visst 15 :skratte:

Skrevet

Jeg spurte om hun var 14 år, men hun var visst 15 :skratte:

:fnise:

Skikkelig teit å være syke i det være her ja :sur: Jeg orker heller ikke gå, så tulla sover litt ute nå hun og. Men jeg skulle mye heller vært ute i :sol: Håper dere snart blir bedre :klemmer:

Greit med ny vogn da, får håpe du blir fornøyd nå. Og det er så kjekt å selge på finn :jepp: Vi tenkte å finansiere nytt bilsete ved å selge litt av babyutstyret som snart er ferdigbrukt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...