Pupsilure Skrevet 28. mars 2011 Forfatter #2701 Skrevet 28. mars 2011 Takk pusla --- Natten var litt kjip. Han våknet først 23, så 3.30 og 5. Stod opp 7 Han trodde nok klokka var 6 han Håper det fortsetter, for jeg har lyst til å sove til 7 hver morgen Grunnen til at jeg syntes det var en slitsom natt, var at jeg ikke fikk sove mellom 3.30 og 5. Og da jeg våknet 7 var jeg så sinnsykt trøtt Han våkner nok ikke pga mat, men det er det eneste som får han til å sove igjen, så jeg tar frem puppen med en gang
Neytiri Skrevet 28. mars 2011 #2703 Skrevet 28. mars 2011 Natten hørtes litt lik ut som hos oss.......og ja jeg tror Bumba våkner 1-2 ganger ikke nødvendigvis for mat, men for kos.......jeg ammer som regel og hun sovner med engang, men i natt skulle hun ikke det, FØRSTE gangen for å si det sånn at puppen på natta virker ikke ok, hun er ute i vogna nå, lar henne ihvertfall sove til 11, må gjøre meg klar og spise frokost, så er det vel 15-20min kjøretur tror jeg.......så ses mellom 11-12 tror jeg
Neala Skrevet 28. mars 2011 #2706 Skrevet 28. mars 2011 Du, Pupsi... Jeg har så lyst til å prøve meg på å lage dåpskake til Lillemor selv! Men jeg må si jeg er litt smånervøs Jeg tenker noe a la dette, bare litt forenklet siden det blir første kaken Men det betyr altså at jeg må gå til innkjøp av utstyr, sånn at jeg får prøvd meg litt, og jeg har jo ikke peiling på hva som trengs til hva! Så jeg tenkte kanskje du ville gi meg littegranne tips, du som er så flink?
Jesse Skrevet 28. mars 2011 #2707 Skrevet 28. mars 2011 Håper dere har hatt det koselig med treff idag
Pupsilure Skrevet 28. mars 2011 Forfatter #2709 Skrevet 28. mars 2011 Det var superkoselig i dag! Var sammen med Dine og Lilletassen fra 11-17, og de andre i noen timer i midten GUNS, det vil jeg gjerne hjelpe deg med Kaker er kjempegøy! Skal se litt på det, og svarer deg i boka di når jeg har tid. Kaken på bildet er superenkel! Kan sende deg likn på alt du trenger, fra eBay. Kjempefin kake! Men hva er den hvite rundingen på rumpa til babyen? Og er det en gulrot ved siden av henne??
Dine Skrevet 28. mars 2011 #2710 Skrevet 28. mars 2011 Det var superkoselig i dag! Var sammen med Dine og Lilletassen fra 11-17, og de andre i noen timer i midten Tusen takk for en kjempe superduper koselig dag Timene fløy, men vi koste oss begge så fælt så det var bare hyggelig. Da prøver vi legging kl.19 idag (eller, begynner med dusjingen da), så det blir spennende...
pusla Skrevet 28. mars 2011 #2711 Skrevet 28. mars 2011 Fint å lese at dere har hatt det så hyggelig i dag Jeg skulle så gjerne vært med, men jeg håper vi ses igjen snart! Det er jo et treff i slutten av april, men jeg er klar for å trille ellernoe før det og jeg altså, om det skulle passe for flere
Pupsilure Skrevet 28. mars 2011 Forfatter #2712 Skrevet 28. mars 2011 Hehe, spennende, Dine! Her er det legging nærmere 20 i dag, håper vi kan få sove litt lenger om morgenen Han er i full sving på gulvet her nå! Herregud, frem og tilbake, han kommer seg godt rundt til å ikke klare å komme fremover enda! Han går bakover, tar en halv runde og så bakover igjen, og da var han plutselig tilbake igjen Han er skikkelig propell her nå La akkurat fjernkontrollen foran han, så skal jeg se om han klarer å komme seg fremover
Pupsilure Skrevet 28. mars 2011 Forfatter #2713 Skrevet 28. mars 2011 Vil gjerne finne på noe med deg en dag, pusla Har en kinobillett som går ut snart, så jeg kunne godt tenkt meg en kino. Eventuelt kan man jo ta en tur på senter også Kanskje ikke så langt fra deg heller? Hvis du skjønner hvor jeg mener
pusla Skrevet 28. mars 2011 #2714 Skrevet 28. mars 2011 Litt usikker på akkurat hvilket senter du mener, for det finnes jo ganske mange her i mitt område. Men jeg tar gjerne en bytur også, har ikke vært på kino siden vi var på Ringen den gangen. Så jeg er klar for det meste Senter også, men da må dere passe på at jeg ikke bruker noen penger Så gøy at Goffel beveger seg mer og mer da! Det er jammen gøy å se på dem på gulvet om dagen, det skjer så mye nå! Håper dere får en god natt
Pupsilure Skrevet 28. mars 2011 Forfatter #2715 Skrevet 28. mars 2011 Har jo helt glemt å oppdatere; vi var på 7 mnd kontroll i dag Lillegutt er blitt 8555 gram og 69 cm Lagt på seg nesten en kg den siste mnd Han har pleid å legge på seg ca 400 gram Badet han, og alt var bra. Men så plutselig satte han igang et voldsomt hyl. Han skreik og skreik, tårene sprutet. Men han var klissvåt, så jeg måtte tørke han litt før jeg tok han opp Syntes så synd på lille vennen min... Han fortsatte å skrike mens jeg kledde på han, og så fikk jeg gitt han puppen og lagt han. tror han var blitt overtrøtt. Mannen er ikke hjemme, så jeg fikk ikke laget flaske med MME, så det ble bare pupp. Han sovnet ikke med en gang, som jeg hadde forventet, men ble liggende å sutre. Jeg tok han opp etter noen minutter, og holdt han en stund, og la han rolig ned, og fortalte han at det var natta osv. Og nå er det stille
Neytiri Skrevet 28. mars 2011 #2716 Skrevet 28. mars 2011 Tusen takk for en koselig dag ja, kos å se barna vokser så flott og hyggelig å vite/høre at man opplever endel av det samme som man kanskje ikke alltid skriver her Jeg har åpen dør når dere ville tatt dere en tur til meg også, da kan jo "jentene mine" her i området henge på hvis de vil håper dere får til litt lenger soving på morran, her synes jeg 8 var deilig altså!
Neala Skrevet 28. mars 2011 #2717 Skrevet 28. mars 2011 Men hva er den hvite rundingen på rumpa til babyen? Og er det en gulrot ved siden av henne?? Jeg har ikke peiling på verken det ene eller det andre Jeg dropper ihvertfall både hvit prikk og gulrot
cypress Skrevet 28. mars 2011 #2718 Skrevet 28. mars 2011 Takk for i dag!! Det var veldig hyggelig, synd jeg ikke kunne bli lenger!! Særlig siden jeg kom hjem og fikk vite St mannen ikke trengte bilen allikevel! tror jeg glemte å takke for maten forresten, det var supert at jeg fikk spise litt. Hvis ikke tror jeg Ikeaturen hadde blitt slitsom. Rart med det, mat er viktig!! Tusen takk for en koselig dag ja, kos å se barna vokser så flott og hyggelig å vite/høre at man opplever endel av det samme som man kanskje ikke alltid skriver her Jeg har åpen dør når dere ville tatt dere en tur til meg også, da kan jo "jentene mine" her i området henge på hvis de vil håper dere får til litt lenger soving på morran, her synes jeg 8 var deilig altså! Å ja, det hadde vært gøy med en tur!! Bare vi får byttet ut den upraktiske bilen vår med en skikkelig stasjonsvogn, så vil jeg gjerne ta en tur. Kan sette et barnesete til i baksetet, så kan noen sitte på og. Skulle nesten testet ut det bade/spa-stedet du snakket om!
Pupsilure Skrevet 29. mars 2011 Forfatter #2719 Skrevet 29. mars 2011 Natten var grei. Han våknet 1, 4.30 og ville stå opp 6.30. Nå sover han dagens første lur i vogna ute. Trodde egentlig ikke at han var trøtt, for han hverken gjespet eller gned seg i øynene, men han sovnet fort. Måtte legge han nå, for vi skal på babysang Det er en liten mulighet for at det ikke er i dag, mener presten snakket om at det ikke skulle være, men ikke sikker på om det er i dag. Går nå uansett bort. Har godt av å komme oss ut litt I dag MÅ jeg gjøre ferdig skolesøknaden. Den må poststemples innen torsdag. Gruer meg litt, for jeg må skrive litt om min motivasjon, og hvorfor jeg tror jeg kan gjenomføre det Og så er jeg redd jeg ikke har alle papirer osv. Snakket med jobben i går, og det er ganske greie vakter nå. Når jeg begynner igjen kommer jeg til å jobbe: 07-14 07-15 14.45-21.30 15-22 Tenker at når barnehagen starter og jeg har tidligvakt, får mannen levere i 8 tiden, og jeg hente i 14.30-15.30 tiden. Syns ikke det er så verst Og når jeg jobber kveld kan jeg levere kl 14 om jeg vil Og mannen hente igjen 16-17 Og så har jeg jo endel fridager i ukedagene siden jeg har 90 % stilling, og også jobber noen helger. Syns det høres veldig fint ut, og er veldig glad for at en av oss har flexitid, og den andre turnus Hvis jeg kommer inn på skolen blir det litt annerledes da, men det orker jeg ikke å tenke på. Kommer sikkert ikke inn uansett. Og om jeg kommer inn er det ikke sikkert vi har råd til det
Britt Banditt Skrevet 29. mars 2011 #2720 Skrevet 29. mars 2011 Jeg har ikke peiling på verken det ene eller det andre Jeg dropper ihvertfall både hvit prikk og gulrot Tror babyen skulle være kaninbaby Med hvit hale, og ører som ligger oppe på hodet og gulrot ved siden av. Så ganske dumt ut
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå