Sequax Skrevet 25. mars 2011 #2681 Skrevet 25. mars 2011 C har allerede begynt å smile skikkelig! Han åpner munnen på vidt gap og gliser skikkelig med glimt i øyet....mamma smelter jo selvfølgelig helt! I natt sov han fem deilige timer i strekk...Etter en måned med lite søvn må jeg innrømme at jeg ikke har på alarmklokka for å vekke ham til amming...
Pupsilure Skrevet 25. mars 2011 Forfatter #2682 Skrevet 25. mars 2011 Jeg kan møte deg på senteret, Dine. Skal på 7 mnd kontroll kl 10, og er ferdig ca 11, tenker jeg. Det er på samme sted som banen. Nå har jeg styra fælt på kjøkkenet. Sliiiten! Oreokaken er ferdig, men jeg er veldig spent på hva som skjer når jeg skal ta av springformen i morgen! Kan ikke helt se for meg at den vil holde formen Marsipankaka er ferdig, men må trekkes og pyntes. Pynten er heldigvis ferdig. Skal ha navnet mitt, og alder og forskjellige blomster rundt. Og på sidene av kaka skal jeg ha noen rundinger i forskjellige farger, plassert på rekke i fine bølger. Vet jeg er veldig dårlig på å forklare Bilde kommer på fb Fikk dratt til kopisenteret i dag og tatt rett kopi. Enda et steg nærmere utdannelsen Goffel har ikke sovet så mye i dag. Men sloknet i det jeg la han i senga 18.30 Søteste mannen står på kjøkkenet og lager biff og ovnsstekte poteter til oss Er så glad jeg har han
Neala Skrevet 25. mars 2011 #2683 Skrevet 25. mars 2011 Biff hørtes godt ut! Og kaker for den saks skyld!
Pupsilure Skrevet 26. mars 2011 Forfatter #2684 Skrevet 26. mars 2011 Biffen var så sinnsykt god!! Mannen er av den enkle sorten og lager biff, poteter og saus. Ikke noe sjampignon, asparges, salat eller noe Men det var sinnsykt godt allikevel. Vet ikke hva som gjorde det kanskje jeg bare var skikkelig sulten etter all bakingen. Hadde nesten ikke spist tidligere på dagen. Goffern våknet 22.30 for mat. Selvfølgelig hadde jeg sovnet. Og så våknet han 3.30. Han ville stå opp ca 5.40. Nå rullet han akkurat fra mage til rygg her Vi driver å øver på det, for han klarer det ikke. Vi øver også litt på å rulle mot høyre. Han velger alltid venstre Håper mannen ikke har tenkt til å sove så altfor lenge Det er hans sovedag, men vi har så mye å gjøre her. Må vaske og rydde, og forberede til gjestene kommer kl 15. Og jeg må kle og pynte kaka Gruer meg!
pusla Skrevet 26. mars 2011 #2685 Skrevet 26. mars 2011 Håper dere får en hyggelig dag med selskap og at det ikke blir stress for deg før gjestene kommer
Pupsilure Skrevet 26. mars 2011 Forfatter #2686 Skrevet 26. mars 2011 Tusen takk, pusla Har akkurat lagt Goffern nå. Har prøvd å holde han våken lengst mulig, for å se om det gjør noen forskjell på innsovningen Ser ut som det funket, for det er stille der ute. Har bare lagt han i vogna og gått inn. Vi har blåst opp ballonger Først syntes han den hvite plastposen ballongene lå i var mest spennende. Brydde seg ikke om alle de store fargerike ballongene. Men da jeg var ferdig la jeg han med ballonger rundt seg på alle kanter, og da var det stor stas Men det gikk fort over til frustrasjon, for alle ballongene han skulle ta tak i forsvant jo En sprakk også, for den kom inntil ovnen, men han brydde seg ikke noe om det. Det har forresten blitt veldig mye mamama-lyder i det siste Spesielt når han er sint
Pupsilure Skrevet 26. mars 2011 Forfatter #2688 Skrevet 26. mars 2011 Hadde det vært rester skulle det blitt frokosten min Glemte å svare deg, pusla: selvfølgelig prioriterer du venninnen din Hadde jeg gjort også. Kakene er ferdig, jeg har dusjet, sminket meg og pyntet meg litt. Mannen har vasket leiligheten. Nå lager han deilige baguetter til oss med majones, ost og skinke
Småkjekset Skrevet 26. mars 2011 #2689 Skrevet 26. mars 2011 Håper dere får en fott dag med besøk og gode kaker
Pupsilure Skrevet 26. mars 2011 Forfatter #2690 Skrevet 26. mars 2011 Tusen takk, småkjekset I går var jeg og Goffel på senter, og der var Fame Fotografene, og gav ut gavekort. Har fått noen før, men denne gangen var det inkludert et stort bilde i ramme Måtte sette opp time med en gang for å benytte meg av tilbudet, så jeg satt opp 6. april da. Har sjekket prislisten deres nå, og det er helt sinnsykt!! Kommer ikke til å kjøpe noe som helst der. Men får jo dårlig samvittighet også da Googlet litt og fant et annet sted som tar en brøkdel av prisen Min lenke Kommer til å dra dit til 1 årsbilder tenker jeg. Men vurderer å ta imot det gratis bildet fra Fame også Hvis jeg tør... Innmari praktisk at han drikker av sugerør nå altså! I går på senteret kjøpte jeg meg en eplejuice i drikkebeger, og da kunne Goffern få litt også Håper ikke folk trodde jeg gav han brus
Pupsilure Skrevet 26. mars 2011 Forfatter #2691 Skrevet 26. mars 2011 Gjestene har akkurat gått, pappan bader babyen, og jeg slapper av i stillheten! Blir mye støy med så mange mennesker på besøk. Men superkoselig!! Liker familien min så godt! Det gjør mannen også. Søsteren til pappa kom også. Ser henne svært sjeldent. Hun gav meg 3000 kr :daane: Fikk totalt 3500 kr, gavekort på 300, bunadsølv, stavmikser og blomster Og Goffern fikk tre bamser, en politibil med lyd, og en liten blinkeleke Virkelig hyggelig Det ble spist mer kake enn forventet, og de var gode begge to. Men det er fortsatt mye igjen. Litt vanskelig å skjære opp oreokaken da. Bunnen var så vanskelig å skjære gjennom, og resten av kaken var så løs. Men den var veldig god. Marsipankaka smakte jeg faktisk ikke på, men har flere muligheter Flinke mannen har ryddet opp mesteparten, og så fort babyen er lagt skal vi steke oss hamburgere I morgen er det min tur å sove lenge
Pupsilure Skrevet 26. mars 2011 Forfatter #2692 Skrevet 26. mars 2011 Glemte å skrive at Goffel fikk en matrosdress også Mamma og pappa har kjøpt båt, så det blir nok noen båtturen på oss til sommeren
Dine Skrevet 27. mars 2011 #2693 Skrevet 27. mars 2011 Så flott med matrosdress!! Det har jeg lyst på til Lilletassen og 17.mai her også, vet du hvor de kjøpte det? Yes, da sees vi på banen der Kl.11 eller? Går det greit å ha med vogn forresten? Tenker på at det er midt i sovetiden hans, så han bør ligge der egentlig.. Høres ut som dagen var veldig vellykket i går! Flotte gaver og det som høres ut som deilige kaker - bra du koste deg Gleder oss til i morgen!
Pupsilure Skrevet 27. mars 2011 Forfatter #2694 Skrevet 27. mars 2011 Vet ikke hvor den er fra dessverre Går helt fint med vogner. Kan bare sette dem ut på verandaen Møtes på senteret kl 11 Ta bare heisen opp fra banen, så kommer jeg til heisen i 2. etg. Gleder meg til å få besøk, og hjelp med å spise opp kaker Goffern våknet 23 for mat i natt, og 4.15. Etter det ville han ikke sove mer :daane: Mannen har tatt han i flere timer, mens jeg har sovet, og nå er det min tur. Han leker litt alene nå, mens jeg har tatt meg en pause i all leken Han sitter visst alene nå! Har ikke fått med meg at han kan det jeg Men han kommer seg jo ikke opp eller ned da Sitter ganske stødig og fint
Dine Skrevet 27. mars 2011 #2695 Skrevet 27. mars 2011 Så bra Da sees vi kl.11 utenfor banen. Blir koselig, gleder oss Ha en flott dag med Goffel og Goffelpappan, så sees vi i morgen. Nå må vi nemlig ut en tur og kjøre, for tassen her nekter å sove i vognen og er aaaaaltfor over trøtt...
Neytiri Skrevet 27. mars 2011 #2696 Skrevet 27. mars 2011 Hei Pupsilure, så flott du hadde en fin dag og fikk så mye fint i gaver! Lurte på når vi skulle være der i morra??husker ikke om vi sa 12 eller 13, kanskje du kan sende meg adressa di på PM ellers tror jeg Bumba gleder seg å få se kjæresten sin Ha en fin kveld
cypress Skrevet 27. mars 2011 #2697 Skrevet 27. mars 2011 Jeg lurer på det samme som Neytiri.. Er det greit å få parkert ved deg? Tror jeg skal ta bilen. Hvis du sende meg adressen finner jeg det vel på GPSen.
Pupsilure Skrevet 28. mars 2011 Forfatter #2698 Skrevet 28. mars 2011 Dine kommer kl 11, jeg skal møte henne på banen, så kom når dere vil etter det Det er veldig greit å parkere her, men muligens litt å gå, hvis parkeringen utenfor blokka er full. Sender dere adresse og veibeskrivelse
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå