Gå til innhold

Pupsilures verden

Fremhevede innlegg

Skrevet

Finner ikke menyen på nettet, tror ikke de har nettside. Så da blir det muligens calzone :)

Det er den som ligger ved siden av Sats, Dine :)

Stakkars Goffel, våknet fordi han var snørrete, og ble skikkelig sinna. Tror han er på vei til å bli forkjøla nå. Jeg som var så fornøyd med at vi er friske igjen :daane:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer på om vi kanskje skal bestille oss det etterpå... Feire deg litt vi også :Nikke::fnise:

Skrevet

Ja, dere må gjerne feire meg litt ;)

Skrevet

Gratulerer så mye med dagen!!!! :klemmer:

Er det forresten plass til meg også på treff hos deg neste uke?? :sjenert:

Skrevet

Ja, vi har bestemt at vi skal feire deg litt :Nikke:

Gleder meg ;) Hipp Hurra - så bra du kan drikke brus på bursdagen din forresten :fnise:

Kjempe koselig du blir med cypress :kose:

Skrevet

Alle kan komme, alle som gidder å dra helt ut hit ;) Tenker fra ca kl 12 da, så vi rekker å komme oss hjem og litt sånn.

Pizza var godt :sikle: Har mer igjen som jeg skal spise til kveldsmat, eller kanskje frokost i morgen :nigo:

Skrevet

mmm, det hørtes godt ut :)

Endte du opp med calzone? Høres utrolig digg ut, så mannen skal snart ut og handle.. ;)

Ringer dere på forhånd eller bestiller dere der?

*Litt amatør her kjenner jeg* :fnise:

Skrevet

Ble pizza :) Dere kan enten ringe først, og så dra bort å hente, eller bare bestille i luka der. De bruker ca 10 minutter på en pizza, så hvis dere bestiller først er det lurt å sette seg i bilen med en gang ;) Man får et nummer i luka, og så roper de opp når pizzaen er ferdig. Hvis dere ikke har spist der før har dere gått glipp av noe!!

Skrevet

Mannen er på vei ut døra nå ;)

Har du noen tips til gode pizzaer mtp amming også?

Skrevet

Calzonen er veldig trygg da. Bare deig, saus, ost og skinke :) Og supergod!!

Skrevet

Innom og sier gratulerer så mye med dagen her også! :bursdag:

:strix: Hipp hurra for Pupsilure! :strix:

Skrevet

Tusen takk, tinio :klem:

Nå skal jeg gå å legge meg, og få massasje av mannen :nigo:

Er litt skuffet for at svigers ikke har husket meg i dag. De ringer jo hver gang babyen blir en måned eldre så... :sjenert: Det var forresten for to dager siden, var for opptatt med omgangssyken til å :danser: for at Goffel er 7 mnd! :hoppe:

Er glad for at mannen er verdens beste :rodmer:

Håper på fint vær i morgen! Trenger å komme meg ut litt. Skal til fysioen 10.30.

Skrevet

Det skjønner jeg godt du er skuffet over... Svigerfaren min glemte meg også, men ringte noen dager etterpå.. Når det er sagt glemte alle søstrene mine + pappan min bursdagen min også, så... :sjenert:

Nettopp spist pizza, men mannen kom hjem med bare én liten en.. Skjønte ikke før han bestilte at det var enmannspizza og turte ikke bestille en til.. :fnise:

Skrevet

Det skal visst være ganske fint vær hele uka såvidt jeg kunne se! Så det blir store muligheter for å komme seg ut! :)

Skrevet

Takk, michelin :klem:

Natten vår var veldig fin :) Han våknet ikke før 4, og så igjen 5.30, men fikk han til å sove til 6.40. Da stod mannen opp med han, og jeg sov til 7.30 :nigo:

Vi har vært hos fysioterapeuten hans i dag, og det gikk sånn passe bra. Eller, egentlig ganske dårlig :ler: Alt er bra med han altså, han utvikler seg som han skal. Men han skreik sånn :( Ny time om 5 uker.

Så har vi gått tur, men det er det lenge til jeg skal gjøre igjen! :frustrert: Enten var det digre vannpytter som jeg ikke fikk gått rundt, snø/is som gav etter, og som hjula sank nedi, eller gjørme og slaps :sur: Jeg ble så våt på beina!

Nå er jeg sliten merker jeg :Gjesp:

Har laget Tikka Masala saus for første gang nå, og den ble faktisk veldig god! :hoppe: Laget den av olje, løk, chili, hvitløk, garam masala, fersk koriander, kokosmelk, hakkede tomater, yoghurt, cashewnøtter og sitronsaft. Kyllingfiletene står i marinade over natten, så i morgen blir det indisk mat :sikle: Jukset litt med kyllingen da, brukte ferdig krydderpose fra innvandrersjappa, og yoghurt.

Er blitt så godt kjent med han som jobber der :ler: Han er så opptatt av Goffern hver gang :lol: Og husker meg fra gang til gang. Skjønner nesten ikke hva han sier, men jeg jatter bare med.

Det er veldig mye billigere å kjøpe mat der altså! Holdt på å kjøpe to chili på kiwi til 9,90, men ombestemte meg siden jeg skulle videre. På innvandrersjappa gav jeg 2 kr :daane: Kjøpte en bunt med frisk koriander også :sikle: Elsker det :hjerte: Skal fryse resten. Fikk tips om det av ei i barselgruppa mi som er gift med en inder. Hun skal lære meg å lage indisk mat :nigo:

Skrevet

Så heldig du er som skal få lære det! Indisk er jo sååååå godt - gleder meg til å spise det igjen ;)

Så koselig at han husker deg da, hehe. Bare å jatte med, så lenge det er koselig og så kanskje du får flere chillier til 2 kroner igjen ;)

Skrevet

Trilling er en prøvelse om dagen ja, selvom det er flott ute - fortuaene her er også helt håpløse. Men trøsten er at om kort tid har vi flotte, bare fortau å trille på :nigo:

Så flink du er da, som lager indisk mat! Den sausen hørtes nydelig ut. Indisk må jeg få spist snart igjen, det er kjempegodt.

Skrevet

Mmm, jeg vil også lære å lage indisk!! :sikle:

Jeg kan anbefale fortauene i Nice! Men det er jo litt langt å gå dit :lol:

I sentrum og rundt her er det ganske bart nå! Deilig! Nå er det vår snart og da blir det nok bedre der oppe også :klem:

Skrevet

Mmm, jeg vil også lære å lage indisk!! :sikle:

Jeg kan anbefale fortauene i Nice! Men det er jo litt langt å gå dit :lol:

I sentrum og rundt her er det ganske bart nå! Deilig! Nå er det vår snart og da blir det nok bedre der oppe også :klem:

:fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...