Neytiri Skrevet 7. mars 2011 #2461 Skrevet 7. mars 2011 Krabbestilling flinkis Goffel er da ,min er langt fra tror jeg!
Pupsilure Skrevet 7. mars 2011 Forfatter #2462 Skrevet 7. mars 2011 Ja, han er flink Dytter knærne under seg når han ligger på magen med strake armer Vi har vært på trilletur med ei fra barselgruppa. Hun ble med meg hjem etterpå, og det var veldig koselig. Jenta hennes er 9 mnd, og kjempeflink! Hun krabber og setter seg opp, og reiser seg opp etter bordet. Var så rart å se Goffel sammen med henne, han ble så baby i forhold Hun var mer lite barn enn baby... Skal prøve å nyte tiden der han ligger stille litt til Bæreselen som ligner på ergo baby carrier kom i dag! Og den så ganske fin ut Har ikke prøvd den med baby i enda, men skal snart gjøre det. Nå er det straks bad og legging for Goffel. Mannen har vært hjemmom en tur, men har gått ut igjen.
pusla Skrevet 7. mars 2011 #2463 Skrevet 7. mars 2011 Så flink han er som er opp i krabbestilling! Herlig altså Snart er han i farta og du må løpe etter
Pupsilure Skrevet 7. mars 2011 Forfatter #2464 Skrevet 7. mars 2011 Gruer meg litt til å barnesikre hele leiligheten! Men blir utrolig gøy for han å komme seg rundt da Men har skjønt at det kan ta lang tid før de klarer å krabbe, de kan stå i krabbestillingen å svaie i et par måneder. Bæreselen var veldig fin!! Men vanskelige babyen liker ikke å bli båret da... I morgen skal vi på babysang rett borti veien her, og det pleier å være dårlig måkt rett utenfor kirken, så da tror jeg at jeg bærer Bæreselen er en nesten identisk kopi av Ergo baby Carrier til 1000 kr Og jeg gav ca 100 Si fra hvis noen flere vil kjøpe den, så kan dere få link.
Pupsilure Skrevet 8. mars 2011 Forfatter #2465 Skrevet 8. mars 2011 Natten var grei. Han sovnet av seg selv ca 19.30. Våknet 24 og 3, og fikk pupp. Våknet 5.30 og ville stå opp, men var kjempetrøtt Han sover igjen nå. Jeg prøvde først å legge han inne i senga, og en stund så det ut som det gikk bra, men så satt han igang med skriking, og da la jeg han ut i vogna. Sovnet fort ute, etter litt vugging. Jeg prøvde bæreselen igjen, og den er kjempefin, men det er håpløst å feste den bak Har sett på instruksjonsvideo på youtube og skal se om jeg får det til nå, ved å løsne litt på skulderstroppene Veide meg i natt og da veide jeg 59,5 Går saaaakte nedover. Men fornøyd med å være under 60 kg da Jeg er ikke så veldig flink heller, så kan ikke forvente så store resultater
Pupsilure Skrevet 8. mars 2011 Forfatter #2466 Skrevet 8. mars 2011 Da har vi vært på babysang Det var veldig koselig, og mange nye fjes! Alle babyene var mindre enn min Trodde hun ene jenta var eldre, men hun var visst en uke yngre, men mye kraftigere. Og flesteparten var ca 3 mnd gamle. Små nurk Snakket med to av damene etterpå. Fikk bekreftet at barnehagen jeg har satt som nr 2 (en impulshandling...) var veldig bra!! Hun ene jobber der, og begge barna går der. Og førstevalget mitt har jeg jo tittet på, og den liker jeg veldig godt http://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_4chsmu1.gif' alt=':nigo:'> Tenk at han skal i barnehage... Nå merker jeg at tiden har gått litt for fort! Skulle ønske han var 3 mnd fortsatt. Men samtidig, så gjør jeg jo ikke det, for vi hadde det ikke så koselig da, med all skrikingen.
Pupsilure Skrevet 9. mars 2011 Forfatter #2467 Skrevet 9. mars 2011 Vi har hatt en grei natt Han sovnet av seg selv ca 20. Våknet 2 for mat, våknet 4.30 og sovnet heldigvis igjen etter litt pupp. Hørte han skreik 5.30, men sovnet igjen. Og ville stå opp 7. Da hadde han bæsjet. Får besøk av barselgruppen i dag Har lyst til å kjøre til butikken først, og kjøpe noe drikke, og ingredienser til muffins kanskje?
Neytiri Skrevet 9. mars 2011 #2469 Skrevet 9. mars 2011 Synes nettene deres høres veldig like som våres altså, er ikke så gærnt å våkne to ganger....men han er på eget rom, hvordan synes du det er i forhold til inne hos dere? kos deg med barseltreff!
Pupsilure Skrevet 9. mars 2011 Forfatter #2470 Skrevet 9. mars 2011 Ja, nettene er fine nå Går veldig fint å ha han på eget rom Ikke noe problem. Nå har besøket mitt gått Var koselig Godt å kunne møtes hjemme hos hverandre, man får snakket litt mer da enn på tur.
Mokkon83 Skrevet 9. mars 2011 #2471 Skrevet 9. mars 2011 Høres koselig ut med barseltreff Alle babyene er like gamle ca? Sikkert veldig greit å utveksle erfaringer, spesielt om det er første Ha en fantastisk onsdag!
Pupsilure Skrevet 9. mars 2011 Forfatter #2472 Skrevet 9. mars 2011 Ja, det er koselig Vi er bare 4 da, Goffel og hun som var her i dag er like gamle, og så er de to andre 1 og 3 mnd eldre. Veldig hyggelig å bli kjent med noen som bor i nærheten.
Pupsilure Skrevet 9. mars 2011 Forfatter #2473 Skrevet 9. mars 2011 Fikk svar fra EEGen nå, og de fant ikke noe unormalt
Michelin Skrevet 9. mars 2011 #2474 Skrevet 9. mars 2011 Fikk svar fra EEGen nå, og de fant ikke noe unormalt Så bra.
Pupsilure Skrevet 9. mars 2011 Forfatter #2478 Skrevet 9. mars 2011 Ja, vi er veldig glade Det kan visstnok være noe allikevel, men det tenker jeg ikke på. EEG er ikke 100 % sikkert. Men alt tyder på at det er greit
Spatula Skrevet 9. mars 2011 #2479 Skrevet 9. mars 2011 Link? ja, takk - Jeg vil gjerne bære Poppel igjen
Gjest Krizzy Skrevet 9. mars 2011 #2480 Skrevet 9. mars 2011 Fikk svar fra EEGen nå, og de fant ikke noe unormalt Så bra! :strix:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå