Gå til innhold

Pupsilures verden

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hehe, jeg dusjer hver dag jeg også, så lukter heldigvis ikke vondt (håper jeg da, hehe).

Er fort gjort å falle litt for fristelsen å gå i koseklær når man bare er hjemme allikevel.. Hoppet fort inn i kosebuksa etter jobb før jeg var gravid også, så det er jo forsåvidt ikke noe nytt..

Og han er veldig avslappet til det og er like forelska uansett sier han ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt å høre at det ikke bare er meg som er litt slapp med hvordan man ser ut hjemme.. Føler meg som et takras innimellom :fnise:

Men det er jo så mye bedre å gå med joggebukse enn med olabukse! ;)

Jeg tenker også sånn at siden jeg ser ut som en dass hjemme til hverdags, blir mannen ekstra glad i meg når jeg først pynter meg :fnise:

Det er skikkelig tungt å trille ute nå asså! Og Simovogna er vel like tung som Emmaljunga-vogna vår tenker jeg. Du bor i nærheten av Dine, ikke sant? Der oppe er det jo veldig mye snø nå! Var der en tur i forigårs, og måtte skuffe vogna fremover, hjulene gikk nesten ikke rundt i den sørpete snøen.. Æsj.. Men nå er vi straks i mars, og da er det snart våååår! :sol:

Ha en fin dag Pupsilure :hug:

Skrevet

hmm åssen understell er det på simoen da??? v har emmaljunga og den er vel like tung, men vi har sportsunderstell...det er fantastisk, triller til og med i skogen og er skikkelig fin demping på dekka!

men nå bor jeg ikke i storby da, men er mange opp og nedover bakker da.

Hvordan er mennene deres jenter, har de alltid olebukse(eller fine klær) på seg når de først er hjemme, alltid nydusjet og ingen gulp på seg....??? altså tror ikke de tenker såpass mye på det sånn som vi gjør!

Skrevet

Jeg vet ikke hva slags understell det er, for det er en gammel vogn jeg har kjøpt som sovevogn, men så ble det slik at jeg brukte den til butikken i dag :)

Det er veldig mye snø her oppe ja, Jesse :jepp: Jeg bor i nærheten av Dine, men ikke veldig nært. Jeg bor høøøyt oppe ;)

Nå er jeg sliten altså! Har blitt mye frem og tilbake i dag. Goffel har vært hos tanta si, og jeg hos manuellterapeuten. Hun syntes at hun så fremgang :5: Men nå MÅ jeg bli flinkere altså!! Fint hvis dere spør meg litt innimellom om jeg har gjort øvelsene mine :sjenert: Jeg vet at det er meg selv jeg gjør dem for, og ikke terapeuten. Men det er så lett å snike seg unna når ingen passer på meg. Jeg utsetter og utsetter. :daane:

Babyen sover i vogna nå. Han har sovet litt lite i dag, og nå virker det nesten som han har tatt natta der ute :fnise:

Babysang i morgen :nigo::hoppe: Veldig lenge siden jeg har vært på det nå, så jeg gleder meg. Lovet jo meg selv å ikke ta vogna dit igjen, da det er håpløst å komme frem, men nå har jeg solgt bæresjalet så :fnise:

Skrevet

æsj, babysangen er avlyst :( lurer på hva jeg skal finne på i morgen da... goffel må ha pass, så kanskje jeg drar å fikser det i morgen :)

Skrevet

Ops..... :sjenert: hadde falt ut av mine innlegg

men nå har jeg deg på plass igjen :popcorn:

Skrevet

Ja det hadde jeg tenkt å minne deg på - å fikse pass til Goffel :)

Skrevet

Det er veldig mye snø her oppe ja, Jesse :jepp: Jeg bor i nærheten av Dine, men ikke veldig nært. Jeg bor høøøyt oppe ;)

Aha :) Jeg er oppvokst midt i mellom der dere to bor :)

Har du søkt barnehageplass der oppe på toppen? :) Er jo ganske mange barnehager i den bydelen, men kanskje ikke akkurat der oppe?

Skrevet

Ja, man detter ut innimellom, Devilina :)

Mannen minner meg på det annenhver dag, så skal nok ikke glemme passet :gjeiper: Han er sånn som gjør alt med en gang, mens jeg helst utsetter ;)

Lurer på å kjøpe Stonz til Goffel. Kom over denne siden og det var jo kjempebillig! Med frakt til Norge blir det ca 200 kr :jepp: :jepp:

Skrevet

Å jo, her oppe på toppen er det ikke mindre enn 6-7 barnehager :daane: Helt vilt! Har vært på besøk hos to av dem, og den ene likte jeg veldig godt! Alle barna på småbarnsavd der skal over til storebarnavd til høsten, så det blir masse ledige plasser. Håper Goffel er så heldig og får den!! Den var virkelig fin, og oversiktlig. Den andre vi tittet på virker rotete og syns de ansatte virket så sløve...

Skrevet

Å jo, her oppe på toppen er det ikke mindre enn 6-7 barnehager :daane: Helt vilt! Har vært på besøk hos to av dem, og den ene likte jeg veldig godt! Alle barna på småbarnsavd der skal over til storebarnavd til høsten, så det blir masse ledige plasser. Håper Goffel er så heldig og får den!! Den var virkelig fin, og oversiktlig. Den andre vi tittet på virker rotete og syns de ansatte virket så sløve...

Oj, da har det blitt noen flere enn da jeg bodde der :daane: Moren min jobbet i den ene der oppe da jeg var liten, så har vært mye der :) Men vet ikke om den er der lenger da..

Får håpe dere får plass i den dere vil :jepp:

Skrevet

Når bruker man Stonz egentlig? Ikke mens ungen ligger i bagvogn antar jeg? I bilsete kanskje?? Jeg syns alle dresser har føtter, skal skoene tres utenpå dressen? :klo: Og må man kjøpe sånne Linerz til også?

Skrevet

Jeg tror faktisk jeg går for sånne jeg også.. Så får jeg heller ha to par hvis svigermor også ender opp med å kjøpe noen sko.. Men da får jeg hvertfall kommet meg ut med meitaien når det er mye snø, og det hadde jo vært deilig..

Skrevet

Har kjøpt allerede jeg :sjenert:

Synes de med hval på var så fine, så gikk for de.. Det står de skal være fra 0-9 måneder og de er 11.5 sålestr., men lilletassens føtter er jo 9cm allerede.. Så de varer nok bare denne sesongen, hehe. Men blir morsomt å få de :)

Skrevet

Foreløpig har han jo saueskinnstøflene sine + ulltøfler fra Lille Lam. Men når han begynner å gå, tror jeg de er fine :jepp: Har veldig lyst på de vottene også jeg! Lurer på å kjøpe nå, siden det er salg?

Vi har hatt en fin natt :nigo: Han sovnet uten å gråte noe kl 20.30, fikk mat 24 og 5, stod opp 8 :nigo: Han skreik et par ganger, men roet seg selv i løpet av et par minutter.

Nå har han spist masse grøt, og lekt litt. Jeg har funnet frem papirer som jeg må kopiert til skolesøknaden. Håper jeg finner et kopieringssted i nærheten av grønland/jernbanetorget.

Skrevet

Jeg bruker Stonz når jeg bærer, og når han sitter i bilstolen uten bilstolposen. Tenker å bruke dem når han begynner å gå, før han går masse. Harde sko er jeg ikke så veldig begeistret for til små føtter, så her blir det nok kun Stonz til neste sommer i hvert fall, kanskje enda lenger.

Skrevet

Synes de var skikkelig fine, så gleder meg til å bruke de :Nikke:

Men problemet vårt er at de jeg synes var ekstra fine var bare i str small, frem til 9 mnder, og som jeg nevnte ovenfor, så blir det altfor smått til vinteren igjen.. Men gleder meg til å få de i posten!! :danser:

Skrevet

Ja, de er kjempefine, og jeg har hørt veldig mye positivt om dem! :jepp: Må si jeg falt helt for de rosa med kronene på :rodmer: Men han skal slippe å få dem altså :ler: Tror det blir camo.

Nå sover han igjen. Han ble grinete etter å ha vært våken i 1,5 time. Jeg ble først veldig usikker på hva det var for noe, men så gned han seg i øynene. Gikk greit å legge han ut i vogna. Nå må jeg fikse meg selv litt, før jeg tar t-banen inn til byen.

Hadde den samme dumme krangelen med mannen i går, som vi har annenhver uke. Jeg syns han er for lite hjemme. Han kommer hjem ca 16.30 hver dag bortsett fra tirsdag og fredag, da han trener, da er han hjemme 18.30. Mandager går han ut igjen kl 17.45, og kommer hjem kl 19.30. Dvs at han ikke/nesten ikke ser Goffel mandag, tirsdag og fredag, da Goffel skal legges ca 19. Mannen syns ikke det er noe problem, og sier han føler de får nok tid sammen. Han minner meg også på at det er viktig for helsen hans å trene to ganger i uken, og at han egentlig hater treningen. Og at mandagene går med til styrearbeid i borettslaget, og er noe han syns er veldig gøy, nyttig, og han får litt penger for det. Og at han sjeldent ellers drar ut med venner og slike ting. Han syns at dersom han var borte tre kvelder i uken for å være med venner f.eks, så hadde jeg hatt grunn til å klage :sjenert: Må jo si jeg er litt enig med han også, når han sier det slik :jepp:

Skrevet

Hehe, jeg synes også de lille var fine, men vil ikke la sønnen min gå med de altså, uansett hvor liten han er :fnise: Såpass skal han få slippe! Tenkte på camo jeg også, men så synes jeg de blå var så fine, så endte opp med de :)

Vet du, jeg forstår faktisk at du reagerer på at han ikke er så mye hjemme jeg, selv om det han sier forsåvidt høres fornuftig ut.. Det er jo ikke lett å være hjemme hele tiden heller, det er fulltidsjobb det, selv om man kanskje ikke tenker sånn når man har en jobb man går til hver dag (som mennene våre), men det er lov å ønske at han skal være mer hjemme. Det er jo ikke ofte du er hjemmefra, så kanskje dere bør lage en avtale på det at mandag, tirsdag og fredag er hans utedager (om vi kan kalle det det) og onsdag, lørdag og søndag kan du evt finne på noe.. Litt kjipt med helgene kanskje, da har hvertfall jeg veldig lyst å være sammen med mannen min, men tenkte kanskje det kan være en løsning? :vetikke:

Uansett synes jeg vi til sommeren skal ta en vinkveld uten mann og barn :danse:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...