Pupsilure Skrevet 23. februar 2011 Forfatter #2261 Skrevet 23. februar 2011 De kostet 180 kr. Så rart at dere ikke fikk flere fysiotimer. Her har jo Goffel vært fin lenge, men hun vil fortsatt ha oss inn en gang i mnd. Alt så bra ut hos fysioen. Han er der han skal motorisk, og hun så stor fremgang siden sist. Hun syntes også at han hadde vokst veldig! Blitt stor gutt Nå er det grøt
Dine Skrevet 23. februar 2011 #2262 Skrevet 23. februar 2011 Den er grei Husker du tilfeldigvis selgeren? Finner ingen like fine..
Pupsilure Skrevet 23. februar 2011 Forfatter #2263 Skrevet 23. februar 2011 Jeg lurer på om det er disse jeg, ser ganske like ut, og prisen er riktig
Pupsilure Skrevet 23. februar 2011 Forfatter #2264 Skrevet 23. februar 2011 Flinke Goffel har sovet: 8-10, 11-12 og 15-17. Han måtte vel ta igjen litt søvn siden han var så mye våken i natt Nå er det mye rulling i stua her! Han sliter med å få frem den armen som havner under han. Nå fikk han akkurat velling av meg, og det gikk rett ned! Laget av 100 ml vann og litt grøtpulver. Snart skal han få avokado, bad og MME. Han slukte forresten 240 ml MME i går Så jeg må nok starte å lage større flasker ja
Dine Skrevet 24. februar 2011 #2265 Skrevet 24. februar 2011 Var en tur hos svigermor i går og nevnte disse skoene for henne og lurer på om ikke hun kommer til å gå til innkjøp av det for oss.. Så nå avventer jeg situasjonen og ser om det dukker opp noe Så flink Goffel er!! Hvordan var natten? Det er i dag han skal ta EEG prøve? Masse lykke til!!!
pusla Skrevet 24. februar 2011 #2266 Skrevet 24. februar 2011 De skoene til Goffel har jeg lagt merke til, de er kjempefine Her bruker vi Stonz, er fornøyd med de og. Lykke til med EEG
Pupsilure Skrevet 24. februar 2011 Forfatter #2270 Skrevet 24. februar 2011 Ja, da er det lurt å vente å se, Dine de er jo ikke akkurat billige, selv om de var helt verdt pengene, og det var ikke så altfor dyrt heller Natten var litt bedre, men ikke bra. Han sovnet 20, våknet 23, 2.30 og 5 for mat. Stod opp 6, og mannen tok han til 8, så sov han to timer ute i vogna, så jeg fikk sove helt til 10 Mannen har hjemmekontor i dag Ja, det er EEG i dag Men vet ikke om vi får vite noe med en gang. Mannen er veldig nervøs, men jeg føler meg roligere. Jeg tror ikke han har epilepsi. Og hvis han har det, så er det ikke verdens undergang. Det finnes gode medisiner, og barn vokser det ofte av seg. Det kunne vært verre. Han er blitt så flink i det siste! Nå spreller han rundt i senga, og skriker fordi han havner i en rar stilling, nesten på tvers, med hodet inn i sengekanten Lurer litt på om det er derfor han våkner om natta Han dytter seg langt bakover når han ligger på magen på matte. Nå havnet han akkurat ned på gulvet. :ler:Og han dytter bena under seg, med atrake armer og opp i en halvveis krabbestilling! Han ligger kjempelenge på magen nå, med så strake armer, at bare hoftene og bena berører underlaget. Og så smiler han hele tiden, og til mennesker han ikke har møtt før
Superlilje Skrevet 24. februar 2011 #2271 Skrevet 24. februar 2011 Lykke til i dag! Det høres ut som han begynner å bli sterk nå! De blir jo store disse barna våre jo
Pupsilure Skrevet 24. februar 2011 Forfatter #2273 Skrevet 24. februar 2011 Dine, pusla, GUNS, Småkjekset, Iril, Superlilje, Jesse Tusen takk
captiva Skrevet 24. februar 2011 #2274 Skrevet 24. februar 2011 Lykke til i dag synes du har så fin holdning til det jeg.
Pupsilure Skrevet 24. februar 2011 Forfatter #2275 Skrevet 24. februar 2011 Tusen takk, HopsiDeisi EEG gikk veldig bra Vi har ikke fått resultatene enda, men han oppførte seg pent Han lå i en sykehusseng, og fikk elektroder over hele hodet. han skulle ligge i 20 minutter, mens han ble filmet i tillegg. Han fikk ikke lov å røre så mye på seg, men vi lekte med han, og han holdt seg rolig. Det var mange spennende babyleker der Hun satte på blinkende sterkt lys, for å trigge en eventuell epilepsi. Jeg kunne ikke se at han reagerte noe på det, så ikke noe epileptisk aktivitet i øynene hans. Men det blir spennende å se hva de finner da Funnene blir analysert i dag, og svaret blir sendt til fastlegen. Så vi får nok svar i neste uke. Nå sover han igjen. I dag har han sovet 8-10, 12-13 og 16-?
Pupsilure Skrevet 24. februar 2011 Forfatter #2276 Skrevet 24. februar 2011 Har fått pakkehentelapp, og tror det er bæreselen Kommer ikke på noe annet jeg har bestilt. Kjøpte flaskesmokker for noen få dager siden, men tror ikke de har kommet så raskt. Skal muligens dra på butikken etter at Vakringen har sovnet Må kjøpe noe godt til i morgen. Vi får besøk av fire mammaer, og fire søte små i på formiddagen. Er usikker på om jeg skal servere oppskåret gulrot/agurk/kålrot med dipp, frukt eller muffins
Pupsilure Skrevet 24. februar 2011 Forfatter #2277 Skrevet 24. februar 2011 Fikk bæreselen nå, og det var en stor skuffelse!! Den så heeelt annerledes ut enn bildet, og er fullstendig ubrukelig. Har sendt klage til selger. Er spent på hva som skjer videre Kjøpte lørdagsgodt, og måtte smake. Den nye walters sjokoladen var ikke spesielt god, syns jeg. Men den går nok ned allikevel Pleier vanligvis å kjøpe en stor walters mandler hver helg.
siebaeo Skrevet 24. februar 2011 #2278 Skrevet 24. februar 2011 Flinke Goffel! Håper det blir negativt svar på testen! Jeg føler på meg at det blir det.. Hvilken bæresele var det du hadde bestilt?
Neala Skrevet 24. februar 2011 #2279 Skrevet 24. februar 2011 Håper dere får positivt svar og at det ikke er epilepsi! Men som du sier, det kunne vært verre enn det også, i og med at det er så gode medisiner og mange vokser det av seg Jeg hadde forresten ofte sterke feberkramper som baby, og da jeg kom i puberteten fikk jeg epilepsi. Vi fant aldri noen sammenheng mellom de, men legene sa at det kunne gjerne være en likevel selv om de ikke kunne bevise det. Epilepsien forsvant da puberteten min var over, så jeg har vært anfallsfri i fire og et halvt år nå Jeg stemmer også for grønnsaker og dip OOOG muffins, sånn at man kan velge om man vil ha søtt eller ikke
Neala Skrevet 24. februar 2011 #2280 Skrevet 24. februar 2011 ...det var vel egentlig litt sent å stemme for hva du skulle servere i morgen siden du sikkert har vært på butikken for lenge siden
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå