Gå til innhold

Pupsilures verden

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

78 cm? Oi, han har jammen blitt lang! :biggrin:

Skrevet

Fysjameien, at dere gidder å dra dit, det så jo helt grusomt ut! :ironi:

Ikke misunnelig i det hele tatt.. :fnise:

Skrevet

Det så skikkelig digg ut!! Heldige dere er ;) Vet du om dere får privat basseng også?

Det hadde vi på bryllupsreisen og det var helt fantstisk! Men merker man blir bortskjemte på det, for nå ser vi kun på litt luksushotell (hvertfall 4 stjerner) og ønsker heller å legge litt ekstra penger i det.

Blir sikkert en helt fantastisk tur!!!! Kommer dere til å ta med bleier og mat til Goffel eller hvordan gjør dere det?

Skrevet

78 cm? Oi, han har jammen blitt lang! :biggrin:

Hehe, det var selvfølgelig feil, gikk litt fort da jeg skrev. Mente 68,5 :lol:

Skrevet

Ja, det er et kjempefint hotell :jepp: Tegningene hvertfall :ler: Det er både oppvarmet basseng ute, og innendørs basseng. Spa-avdeling er det også :nigo:

leste litt om de forskjellige romtypene nå, og det ser ut som at juniorsuite ikke har kjøkken! :overrasket: Og vi som ville ha med kjøkken slik at vi kan lage mat selv. Er mest praktisk med Goffels mat også. Nå ble jeg litt skuffet, og ønsker at de ikke hadde ringt den siste gangen... Det er også bare ett rom. Da ville det vært mye bedre med 2-romsleilighet med kjøkken altså! :sjenert:

Skrevet

Tror nok Goffel veier like mye som Bumba nå, men er nok lengre, hun passer enda 56 i bukser :lol:

Skrevet

56 buksene passet lenge her også, men de dagene er forbi ;)

Har helsekortet hans foran meg nå.

Ved fødsel veide han 3570. Gikk ned til 3200.

1. mnd: 4,2

3. mnd: 5,8

4. mnd: 6,5

5. mnd: 7,2

6. mnd: 7,6

Hodeomkretsen har gått fra 36,5 til 43,5. Kurven har flatet ut, for bakhodet hans er skikkelig flatt nå. Men de var ikke bekymret for det da :)

Skrevet

Hei, Pupsilure!

Goffel vokser og trives, ser jeg! :Nikke::hjerte: Det føles som om det var i går du drev og malte tripp-trapp-stol og forberedte deg til gutten skulle komme...Nå er det jeg som sitter her og venter! :daane:

Skrevet

Ja, er det ikke rart? :) Tiden går så vanvittig fort, samtidig som jeg føler at den går i rett tempo. Har jo opplevd og lært masse disse 6 mnd! Og har i perioder ønsket at tiden skulle gå fort, slik at det ville bli litt greiere med tanke på skriking og søvn.

Men gud, som jeg skulle ønske jeg hadde en nyfødt baby noen ganger. Tror det er litt følelsen av at jeg vil kose meg med en liten baby, siden det dessverre var lite kos. Jeg vil ha sjansen til å gjøre opp for det liksom :sjenert:

Skrevet

Hehe, det var selvfølgelig feil, gikk litt fort da jeg skrev. Mente 68,5 :lol:

Jeg lurte også på det! :ler: WOW, så lang han er tenkte jeg!

Så deilig å ha ferien i boks! :hoppe: Det ser kjempefint ut!

Skrevet

Flotte mål på Goffel :) Jeg dånte først når jeg leste 78 cm, 68 hørtes mer rett ut ja :jepp:

Skjønner godt at dere vil ha kjøkken på rommet, men det blir sikkert en knall ferie uansett. Og jeg er ikke det minste misunnelig altså :sjenert:

Skrevet

Skal ringe apollo i morgen og høre hva vi kan gjøre. Jeg vil helst ha en 2 roms leilighet jeg. Men juniorsuite er dyrere, så kanskje noen andre heller vil bytte? Vet ikke om vi har krav på noe, men vi bestilte jo i den tro at vi skulle ha et kjøkken. :sjenert: Vil helst lage mat selv til både oss og Goffel... Kommer til å spise på restaurant også, men ikke hver dag. :)

Goffel våknet 7 i dag.

Sov 9-12

Sov 14.45-15.45

Ble overtrøtt(?) kl 17.15

Prøvde å legge han i vogna kl 17.30, men han bare gråt, tatt opp igjen og får tidlig natta istedenfor

I morgen er det bassengtrening igjen! :hoppe: 2 uker siden sist jeg var der. Og mamma kommer på besøk etter jobb, og vi tar kanskje en tur til Barnas hus. Hun ville kjøpe seksmånedersgave til Goffel!! :daane::nigo:

Skrevet

Ja, det ble jeg glad for :jepp: Hun har jo ikke vist så mye interesse for han tidligere. Og ikke kjøpt noe til han annet enn fødsel, fest og jul. Ikke at gaver er så viktig, men kombinert med at hun aldri ber om å få se han, eller spør noe særlig om han, ble det litt viktig allikevel.

Skrevet

Så koselig med 6-månedersgave fra mormor da :) Skjønner godt at du ble glad for det, siden du jo har vært litt skuffa der. Kanskje hun kommer mer på banen nå som Goffel blir større?

:klemmer:

Skrevet

Hehe, det var feil ja, hvis ikke så hadde han vært veeldig lang for alderen sin :fnise: M er 75 cm nemlig, og hun er ganske lang for alderen, men hun er jo nesten 8,5 måned og da ;) Har han begynt på str 74 eller?

Så bra at moren din viser litt interesse! :klem:

Skrevet

Vi hadde en ganske kjip natt! Sovnet ca 20. Våknet 22.30, fikk mat. Våknet 01.45, fikk mat. Våknet igjen kl 3, og var våken til 5 :daane: Sov fra 5-7.

Mannen har ikke sovet noe særlig han heller så han har hjemmekontor i dag. Jeg har vært på bassengtreningen. Nå skal jeg snart dra å møte mamma på Barnas hus :)

Vi har bestemt at vi skal bestille all inclusive på hotellet :hoppe: :hoppe: Regnet på det, og det var ikke så dyrt som jeg hadde trodd. Koster 285 kr for hver av oss, hver dag. 8000 til sammen.

Hektisk dag i dag. Har så vidt fått satt meg ned. Nå må jeg gå å sminke meg, før vi drar ut igjen. :vinke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...