Gå til innhold

Pupsilures verden

Fremhevede innlegg

Skrevet

Denne bæsjinga i ulltøy er greia her også :fnise: Hvilke bleier bruker dere, siden dere sliter med lekkasjer oppover ryggen? Vi har faktisk hatt mindre lekkasjer etter vi bytta til billigbleiene hos Coop. Så nå er jeg faktisk glad for at vi ikke fikk hamstra libero før jul.

Soving ute er godt for dem, er det samme her. Så herlig at han sovner så lett ute da, godt å slippe overtrøtthet og grining :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bruker pampers nå, varierer mellom pampers og libero :) men nå er jeg på siste hamstringspakka mi ;) Så kan prøve noen billigbleier neste gang :jepp: Ikke ofte vi har uhell, men det skjer bare når han har på ull :daane:

Nå har han sovnet igjen. Jeg trodde han var sulten, og gav litt pupp, men han sovnet ved puppen, og våknet igjen og ville ikke ha mer, så da kledde jeg på han dressen og lua (dressen har innebygde votter og tøfler :tommelsmil: ) og la han i vogna ute. Måtte gynge i 2-3 minutter, så sovnet han :nigo: Det er egentlig altfor sent å sove nå, men syns ikke det er noen god løsning å holde en trøtt unge våken i tre timer til heller. Han legger seg kl 20. Håper han ikke sover mer enn max en time nå...

Skrevet

Jeg og elsker å lage systemer. Ellerm elsker å ha system, ikke å lage dem. Nå er det små lapper overalt her hjemme med hva som hører til hvor :fnise: Har mareritt om at alt bare er kaos her, med babyting og alt. Tenker at når ting først er kaos, er det vanskelig å få det tilbake til start igjen. Vi har faktisk kjøpt oss stelleveske vi og. Skulle jo egentlig ikek det, men den kosta bare 250 kr (inkl porto) brukt. Der er det mange rom som kan gi et fint system :fnise:

Nå er stokka-vogna klar og :jepp: Mannen styra og ordna istad. Tenkte på mannen din da, som hadde satt seg inn i hvordan alt funka før Goffel gjorde sin ankomt. Akkurat sånn holdt mannen min på nå og :fnise:

Så flott vektnedgang du har. Det går jo nedover, jevnt og trutt. Da er det lettere å holde venta senere, i motsetning til hvis du bråslanker deg :)

Tenk at Goffel er 5,5 mnd :) Grattis med årsdag. Det har jeg og mannen snart og :)

Skrevet

Hei Becky :goodbye:

Har dere funnet ut alt med vogna? Jeg har endelig skjønt hvordan man bytter kalesjen :jepp: Vi har tatt i bruk sittedelen vi nå. Føles på en måte litt tidlig, men litt godt også. Han kan se mye mer, og får bedre plass nå. Ble litt trangt med lammeskinnspose oppi bagen. han begynner jo å bli stor ;)

Skrevet

Så deilig at Goffel sover så godt ute på verandaen!! Det er flotters at du fikk den tilbake altså ;)

Håper du koser deg i kveld og at han sovner kl.20 som planlagt :)

Skrevet

Bumba sovner ofte rundt 17-17:30 fordi hun er stuptrøtt, ikke vits å tvinge henne å være våken, jeg bare passer på at hun ikke sover lenger en 18:00 da er hun våken i en time, bad og så seng....og hun slokker helt uansett om hun sov 30-60min så sent på dagen..........og i tillegg sover hun morgen lur på 2-3 timer, plus 1-2 timer etter 14 engang.

Den sittedelen på vogna deres, går det an å legge den flat så han får sovet eller???

Skrevet

Han sov i 40 minutter, og ble fort grinete igjen, så burde nok ha sovet mer. Mannen bader han nå, og så er det natta. han har begynt å spise mer MME i det siste, så nå lagde jeg 220 ml.

Nei, det går dessverre ikke an å legge den helt flatt, det er knekk i hoftene uansett.. Men han sover godt i den da :)

Skrevet

Hei Becky :goodbye:

Har dere funnet ut alt med vogna? Jeg har endelig skjønt hvordan man bytter kalesjen :jepp: Vi har tatt i bruk sittedelen vi nå. Føles på en måte litt tidlig, men litt godt også. Han kan se mye mer, og får bedre plass nå. Ble litt trangt med lammeskinnspose oppi bagen. han begynner jo å bli stor ;)

Alt, vet jeg ikke om vi har funnet ut av, men endel ihvertfall. Fant ut at vi bare måtte dra hardt for å bytte kalesjen. Litt redd for å ødelegge den sprø plasten, men fant ingen annen måte. Gjorde dere? Nå har vi en eldre modell enn dere. kan hende den er annerledes. Er trangt med lammeskinnsposen vår og, men det får bare være. Ser lunt og godt ut ihvertfall :jepp:

Skrevet

På min vogn må man gå under foret og klemme sammen to greier før man kan dra ut kalesjen :)

Flinke babyen spiste 200 ml MME, skreik litt for å få ut rap, ble lagt ned i sengen og sovnet :nigo:

Skrevet

På min vogn må man gå under foret og klemme sammen to greier før man kan dra ut kalesjen :)

Kanskje vi egentlig burde det vi og. Bare dro til vi :nigo:

Skrevet

Har du oppdaget at du har komme til side nr 100 eller?? :) (håper ikke jeg akkurat tippet over på side 101 som jeg gjorde da det var 100-sidersfest hos Cypress :roll: )

Party, party!! :bolledeig::skaal::skya::danse:

Skrevet

Ja, jeg så det i går, men orket ikke å kommentere det. :ler: Skikkelig festbrems :rolleyes: Fint at noen har det gøy på lørdagskvelden da :fnise::danser:

Skrevet

Jeg har tydeligvis gjort noe med innstillingene, for hos meg har du 200 sider! :fnise:

Skrevet

:lol: :lol:

Natten har vært grei. Han sov til 2.30 og fikk mat, tullet i en times tid og sovnet til slutt av at jeg klappet han på rumpa :) Så våknet han igjen 6. Mannen stod opp med han og jeg sov til 10 :nigo:

Goffel sov 1,5 time ute i vogna i dag morges. Mannen vugga tre ganger på vogna, og så sov han :nigo::hoppe:

Skrevet (endret)

Augustmamma! :hoppendeglad: Hvilken dag er den lille født?

Jeg skal innrømme at jeg ikke har skummet meg igjennom dine 100 sider...... :sjenert:

Edit: Men blir med 100 sider festen! :danser:

Endret av Krizzy
Skrevet

:lol: Det syns jeg er dårlig gjort av deg, Krizzy :skratte:

:velkommen:

Skrevet

Er det noen babyer og mammaer som vil være med på babykino på torsdag og se Winter's Bone kl 13 på Saga? Og kanskje litt skravling på cafe før eller etter? :skravle:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...