pusla Skrevet 3. januar 2011 #1481 Skrevet 3. januar 2011 Jeg er veldig nysgjerrig på om han ville sovet lenger enn to timer etter første oppvåkning hvis han hadde fått MME da istedenfor pupp! Vel, "alle" sier jo at MME gjør at de sover bedre, men det har ikke vært min erfaring iallefall. Tulla mi våkner på samme tider på natta etter vi begynte med tillegg og hun sover ikke noe mer på dagen heller. Men hun spiser sjeldnere på dagen da, enn før. Og nå som jeg har erfart det, så hører jeg jo mange si at det slettes ikke er sikkert at de sover mere, nei. Hvorfor sa ingen det tidligere da
Spatula Skrevet 4. januar 2011 #1482 Skrevet 4. januar 2011 Sviskesaft, evt svisker på glass (babymathyllene) letter på trykket
Pupsilure Skrevet 4. januar 2011 Forfatter #1483 Skrevet 4. januar 2011 Natten ble selvfølgelig ikke så veldig bra. Det kunne jo ikke vare Han skal bæsje igjen, det er 6 dager siden sist. Derfor skal to netter ødelegges først Han presser og griner og styrer, skulle tro han var hard i magen, men når det endelig kommer ut noe er det ganske bløtt. Sist kom det 4 fulle bleier og 5 halvfulle i løpet av 2 dager. Så forventer det samme nå. Har brukt sviskesaft disse 6 dagene, og hadde gåpet at han skulle bæsje oftere, men det har han altså ikke gjort. Før det brukte vi malt, også det uten ønsket effekt. Nå har jeg vært på helsekosten og kjøpt probiotika. Er litt usikker på om jeg skal prøve det. Hva tror dere? Link
Spatula Skrevet 4. januar 2011 #1484 Skrevet 4. januar 2011 Probiotika er naturlige melkesyrebakterier som finnes i tarmen, vi ble også anbefalt idoform på apoteket som inneholder det samme, gi det med god samvittighet du Hvor mye sviskesaft ga du? av og til må det en solid dose til.. Det som hjalp Poppel med å lette på trykket var blåbær som faktisk skal ha motsatt effekt..
Pupsilure Skrevet 4. januar 2011 Forfatter #1485 Skrevet 4. januar 2011 Jeg gav 5 ml de første 5 dagene og 15 ml i går Kanskje det er for lite? Har lyst til å gi det, men finner lite på nettet om at det er trygt. Tror jeg gjøre det. Er så lei av at det skal være sånn! Føler vi har prøvd alt bortsett fra dette. Har et glass med blåbær her, kan jo prøve det også men en ting av gangen
Spatula Skrevet 4. januar 2011 #1486 Skrevet 4. januar 2011 Høres ut som du har gitt litt lite sviskesaft, tror vi ga Poppelen nærmere 40-50 ml før det løsnet jeg
captiva Skrevet 4. januar 2011 #1487 Skrevet 4. januar 2011 (endret) Her måtte vi også gi på ganske mye sviskesaft før det kom noe. Fælt når de små har vondt i magen sin altså Endret 4. januar 2011 av *dream*
Pupsilure Skrevet 4. januar 2011 Forfatter #1488 Skrevet 4. januar 2011 Oj, såppas ja! Da skal jeg kjøre på med mer i kveld, og håpe at han får ut resten og at natta kan bli fin Jeg la han 19 i går kveld, men klokka 20 våknet han og var irritert, han sovnet igjen 22.45. I 4 tiden skulle han leke :dåne: Hva gjør man når babyen vil leke om natta? Jeg vil selvfølgelig ikke leke med han, men da blir det skriking. Lurer på om det ble for mye søvn på dagtid i går jeg :klø: Jeg som var så fornøyd med dagsovinga.
Becky1 Skrevet 4. januar 2011 #1489 Skrevet 4. januar 2011 For at sviskesaft skal funke må man drikke vann og har jeg hørt. Dette fordi svisker er fiber De sa ihvertfall så på apoteket da jeg drakk det i forbindelse med kvalmen/forstoppelsen min i 1. trimester.
Neytiri Skrevet 4. januar 2011 #1490 Skrevet 4. januar 2011 Har skrevd opp fotmassasjen inni boka mi. ellers kan jeg si at Bumba har fått probiotika siden hun ble født nesten....ellers siden vi kom hjem. Vi bruker da noe som er fra Sempers(svensk merke) som heter magedroppar, men er det samme som du linker til tror jeg. hjelper veldig synes jeg. men nå har vi plutselig fått en jente som vil ikke bæsje, vært 6 dager her og, men siden hun virker ikke plaga og får kun mm har jeg liksom ikke tenkt så særlig over det. Leking på natta var vanskelig her og....det jeg gjorde var å være konsikvent.....så gjerne ikke direkt på henne, og om hun gråt så snakket jeg tydelig til henne at nå er det natta og nå skal du sove. Det gikk over etterhvert her. ellers har jeg ikke noe flere råd angåend det desverre.
Spatula Skrevet 4. januar 2011 #1491 Skrevet 4. januar 2011 Vi ga Poppelen vann, for at det skulle mykne når det skulle ut, varmet det til ca 37 grader. Tok ikke mer en 5-15 ml men det var mer enn nok
captiva Skrevet 4. januar 2011 #1492 Skrevet 4. januar 2011 Snuppa fikk ikke vann,men sviskene funka likevel. Er så mye forskjellig man hører,man må visst bare prøve seg frem og se hva som funker. Håper iallefall at goffel får bæsja snart,stakkars,6 dager :dåne:
Pupsilure Skrevet 4. januar 2011 Forfatter #1493 Skrevet 4. januar 2011 Jeg gav 20 ml x2 i dag med noen timers mellomrom. Får se om det har noen effekt Blandet i litt kokende vann, og jeg har frosset ned sviskesaften. Har også gitt probiotika
Neytiri Skrevet 4. januar 2011 #1495 Skrevet 4. januar 2011 Tar du nå massasjen ville jeg hatt bleia på i tilfelle Hiroshima bæsj utløses
Superlilje Skrevet 4. januar 2011 #1496 Skrevet 4. januar 2011 Jeg er bare innom for å si godt nyttår og oppdatere meg litt
Tinio Skrevet 5. januar 2011 #1497 Skrevet 5. januar 2011 Godt nyttår! Hvordan går det, har han fått ut noe stakkar?
Pupsilure Skrevet 5. januar 2011 Forfatter #1498 Skrevet 5. januar 2011 Han fikk ut litt i går, men jeg er helt sikker på at det er mer. I dag har han fått 10 ml sviskesaft og 5-6 skjeer pure. Han presser innimellom, men ikke kommet noenting. Han er heldigvis i ganske greit humør da I dag har jeg vært på elixia, og han har vært hos barnepass der! Gikk greit tror jeg, var borte fra han i ca 40-50 minutter, og han gråt da jeg kom. Hun sa at han hadde grått en stund. trodde det var da de skulle hente foreldrene jeg Hun holdt på med en annen unge da vi kom, hun hadde bare de to der da. Og jeg syns kanskje hun heller burde gitt oppmerksomhet til den av de som gråt. Vi fikk ingen omvisning, og skjønte lite av maskinene. Men det ble sykling og gåing, og litt styrke. Goffern sov i en times tid så fort jeg hentet han, ca 11-12. Har prøvd å ringe legen og helsestasjonen i dag ang bæsjingen, men ikke fått snakke med noen av dem. Hs ringer tilbake da Natta gikk forsåvidt greit, men han våknet mange ganger. Hadde han i min seng etterhvert, og vi stod ikke opp før 9, så det ble mange timer med søvn på oss begge La oss 22 i går kveld. Kjøpte noe håravfalls-greier på ebay som kom i posten i går. Det stod at utløpsdatoen var 01/2011, og jeg sendte mail og klaget. Han la seg helt flat og tilbød meg enten full refund eller 5 flasker av middelet gratis tilsendt!! Snakk om service Hadde forventet at han skulle si at jeg rekker å bruke det opp før måneden er over jeg. Vet ikke om jeg tror på at det virker, men jeg har ikke noe å tape på å prøve
siebaeo Skrevet 5. januar 2011 #1499 Skrevet 5. januar 2011 Oi, du har vært på elixia allerede! Var det ikke litt godt å få unnagjort første trening? Jeg skal i helga!! synes der var litt teit å ikke trøste den som gråt ja.. :klø: Til meg sa de at man ga beskjed om man ville bli hentet om de gråt. Men håper ikke det betyr at de lar dem ligge å gråte om man ikke blir hentet.. Tror nå det var litt utenom normal praksis. Håper jeg i alle fall.. Hva slags barnepass er det da?? Skal spørre litt inngående når jeg er der. Litt nysgjerrig på de hårgreiene dine. Jeg har ikke begynt å miste enda men vil forberede meg kjenner jeg..
Neytiri Skrevet 5. januar 2011 #1500 Skrevet 5. januar 2011 Må si jeg ikke likte barnepasset der altså....at de ikke henter deg når han har grått en stund, det hadde jeg ihvertfall ikke likt! Hårprodukter, hva slags da??? etter jeg begynnte med Stimuliste merket jeg utrolig bedring....og da jeg glemte å bruke det i jula begynnte håret å falle igjen, brukt det nå i et par dager, og jammen meg funker det igjen, så ja jeg tror på det!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå