Gå til innhold

Pupsilures verden

Fremhevede innlegg

Skrevet

:fnise: Ja, jeg følte at jeg måtte det. Har SÅ lyst på brus :sur: Luktet så lenge at mannen mistet tålmodigheten og tok med seg glasset og gikk :lol:

Å lukte på brus har jeg ikke hørt om før.. Eller at det lukter noe i seg selv :fnise:

Men jeg lukter på mannens øl stadig vekk, så skjønner forsåvidt hva du mener... :gjeiper:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så utrolig søt Goffel er når han ler! :rødme: Babylatter er så herlig! Var søt mammaen og da! :)

Skrevet

Innom og oppdaterer :)

Mange som skriver om en film av Gofflus og jeg finner ingen..!

Fant du deg tøy i Sverige eller blir det bunad? Når er dåpsdagen?

Oppdaterte meg selv litt dårlig visst.. :sjenert:

Kondelerer med ste-svigerfar :klemmer:

Skrevet

Prøver igjen! Har svart dere to ganger, men så klikket det på samme sted begge gangene, og alt forsvant! :klø: Må spørre mannen når han kommer hjem, for det var litt rart :jepp:

Tinio: Tusen takk :klemmer:

Mokkon: Filmen er på facebook. Kan godt legge deg til hvis du vil? Fant ikke noe klær i sverige :( Og bunaden passer helt sikkert ikke. Men mamma sa at jeg kanskje klarer å legge ut bunaden selv :overrasket: Så skal visst prøve på det :sjenert: Og går det dårlig må jeg bare få noen til å fikse det, ikke sikkert det koster noe mer selv om jeg har tullet litt selv :) Kan jo hende at jeg klarer det, men tviler :rolleyes:

Skrevet

I dag stod jeg opp ca 8. Fikk Goffel til å sove videre etter ammingen :tommelsmil: Så jeg fikk ordnet meg og spist. Vekket han 9.30 og stelte han og ammet, og møtte en av jentene i barselgruppa kl 10. Vi gikk til helsestasjonen og var med på gruppetrening der. Det var veldig vanskelig for meg å henge med, gikk alt for fort :sjenert: Men styrketreningen gikk bra. Og babyen var snill :) Alle babyene lå på matte sammen, de var så søte!! :rødme:

Ble sinnsykt sliten av gåturen på ca 40 min, trening i ca 60 min. og gåtur tilbake! Måtte ta pause hos venninnen min som bor nedi veien her :ler:

Nå skal jeg farge håret :)

I morgen er det fysio med Gofflus kl 13, og venninnebesøk kl 16.30.Har et par klesplagg jeg godt kunne tenkt meg å få byttet også :jepp:

Skrevet

Gleder meg til å være hjemme med baby :)

Høres ut som ei herlig tid!

sender deg en pm :)

Skrevet

åååå, for en herlig latter :)

nydelig han er :rødme:

Skrevet

Tusen takk :rødme:

Skrevet

Ja, den filmen er virkelig utrolig herlig!! Jeg skjønner at jeg må ønske meg enten videokamera eller telefon med opptaksmulighet til jul!!

Skrevet

Ja, den filmen er virkelig utrolig herlig!! Jeg skjønner at jeg må ønske meg enten videokamera eller telefon med opptaksmulighet til jul!!

Vi kjøpte nye telefoner for å kunne ta gode bilder og video av Lilletassen når han kommer :)

Og jeg fikk et skikkelig godt videoopptak av at han romsterer godt her inne :fnise:

Skrevet

Min mobil har dårlig kamera. Tror jeg skal mannen sin kamera tilgjengelig når jeg er hjemme. Gøy å få ting på film :jepp:

Så flink du har vært til å trene, Pupsi :jepp:

Skrevet

Gikk på vekta i dag og er nede i 62,2 nå :hoppe: :hoppe: Er vel bare noen få dager siden den var 62,6? Og før der var den litt over 63 ganske lenge. Det går nedover :tommelsmil: Syns jeg bør få en premie når jeg ser 5-tallet igjen :jepp: Noen som har noe forslag til hva? :vetikke: Tenker å lufte ideen for mannen etterpå ;)

Ellers, så må jeg innrømme at jeg er litt misunnelig på dere gravide jeg :sjenert: Som skal oppleve fødselen, og å bli kjent med det nyfødte nurket deres snart, og som kan sove så mye dere vil nå :rødme: Det er så flott å gå rundt å være gravid! Savner magen, og spenningen! Men ingenting slår selvfølgelig tiden jeg er inne i nå. Det er godt å vite at alt gikk bra, og at jeg har en frisk og fin baby hos meg, som smiler til meg, ler, og leker med lekene sine. Og jeg liker å se at mamma er viktigst :rødme: Hvordan han søker min øyenkontakt hvis han blir usikker, og at bare jeg klarer å trøste han når han er skikkelig grinete :hjerte:

Skrevet

Du kan få overta mitt svangerskap anytime, så lenge jeg får babyen når den kommer ut da.. :ler:

Drømmer om å kunne sove så lenge jeg vil jeg også.. :fnise:

Skrevet

Men ingenting slår selvfølgelig tiden jeg er inne i nå. Det er godt å vite at alt gikk bra, og at jeg har en frisk og fin baby hos meg, som smiler til meg, ler, og leker med lekene sine. Og jeg liker å se at mamma er viktigst :rødme: Hvordan han søker min øyenkontakt hvis han blir usikker, og at bare jeg klarer å trøste han når han er skikkelig grinete :hjerte:

Det tviler jeg ikke på... :hjerte: Og det er nettopp det jeg gleder meg masse til - å være hele verden for et lite menneske som jeg og mannen har skapt... :rødme:

Skrevet

Usj, jeg savner alldeles ikke å være gravid! :gjeiper: Og selv om det var stille og rolig her da, så fikk jeg uansett aldri til å sove mer enn en halvtime om gangen de siste månedene, og sjelden mer enn 4 timer i døgnet. Tror de to siste månedene som gravid og de 3 første månedene med tvillingene har vært de tøffeste i mitt liv, men nå har vi det helt fantastisk! :rødme:

Skrevet

Jeg hadde det jo superbra på slutten :nigo: Sov fra 24-12 med 1-2 tissepauser, og var i god form. Men ikke alle som har det sånn nei :(

Nå har vi vært hos fysioterapeuten. Hun syns at han er blitt veldig bra! :hjerte: Men vi skal trene på å bøye fremover, og holde igjen hodet når han løftes opp fra liggende.

Skrevet

Nei, jeg må innrømme at dette svangerskapet ikke har vært en dans på roser.. Har ikke sovet sammenhengende siden juni kanskje og nå våkner jeg mange ganger natten for tissepauser.. Så sånn sett føler jeg at jeg er godt rustet for våken-netter fremover.. Selv om jeg jukset til meg én knute (våkennatt) i russetiden, for jeg var helt håpløs på det der... :fnise:

Skrevet

Det tviler jeg ikke på... :hjerte: Og det er nettopp det jeg gleder meg masse til - å være hele verden for et lite menneske som jeg og mannen har skapt... :rødme:

:rødme:

Skrevet

Vi har vært hos en ny, gammel venninne i 5 timer. Vi gikk på skole sammen for 5 år siden, og har tatt opp kontakten igjen :) Kjempekoselig!!

I morgen er det babykino med tre venninner. Gleder meg til det :jepp: Drar ca 12, så må vel stå opp i 9-10 tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...