Pupsilure Skrevet 14. november 2010 Forfatter #921 Skrevet 14. november 2010 God morgen! Vi sov til 11.30 Gofflus har forandret seg sånn det siste døgnet! Han har begynt å si rrrrrrr, han har ledd, han sikler masse, har gulpet litt mer enn vanlig, og han vil være mer våken. Han har også nesten klart å sovne på egenhånd noen ganger I går bada han i balja for første gang på lenge. Gikk mye bedre nå siden han er blitt større. Han satt bedre i badesetet, og han syns det var kjempegøy Vi har sovet godt i natt, men han svelget mye luft i 24 tiden. Jeg loit han sove fremfor å vekke han for å få ut lufta, og det fikk vi svi for i 4 tiden. Måtte bruke ca 2 timer på amming, promping, og å sovne. Har funnet ut at hvis jeg legger han på magen, og får han til å sovne der, så kommer mye luft ut! Men det tar jo tid da. Har laget marsipankake til mannen, gleder meg til han kommer hjem De skulle spise lunsj 12.30, og så ta taxi hjem fra Lillestrøm. Så han er vel her om ca 1,5-2 timer. Tror jeg skal spørre en av mannens venninner som har baby på alder med Goffel, om hun vil være med på kino jeg da Kjenner henne ikke så godt, men hun kommenterer på facebooken min stadig vekk når jeg skriver om Goffel. Han har også forresten blitt veldig lett å få til å smile Alt som skal til nå er gjerne bare at man sier hei og smiler til han :rødme: Flinke babyen Og han er kjempeinteressert i tven! Hvis han sutrer, er det bare å snu han, så han ser tven, og da er det greit
Pupsilure Skrevet 14. november 2010 Forfatter #922 Skrevet 14. november 2010 (endret) Edit: la ut en film, men navnet mitt kom opp.... Endret 14. november 2010 av Pupsilure
Dine Skrevet 14. november 2010 #923 Skrevet 14. november 2010 Åååå - for en nydelig liten tass han høres ut som når han smiler og ler Han er jo virkelig søt da, men de blir ofte ekstra nydelige når de ler med den lille babylatteren sin Håper mannen din ble fornøyd med kaken og overrasket Her ble det boller og kaffe (siden han ikke har ordentlig farsdag enda) og så er det hjemmelaget indisk mat ikveld - mmmm Håper han ikke får i seg altfor mye luft i magen i dag og at natten blir bedre... Herlighet - nå har tiden blitt at han smiler og ler... Så stor han blir
Pupsilure Skrevet 14. november 2010 Forfatter #924 Skrevet 14. november 2010 Mannen ble veldig glad for fotoboken jeg har laget, og syntes bildekommentarene var morsomme Kaken har vi ikke smakt på enda, for mannen hadde spist en diger frokost på hotellet før han visste det var lunsj et par timer senere, så han var veldig mett Har lagt ut filmen med latter på facebook Kan sende den på mms til deg hvis du vil, Dine. Du har jo ikke facebook. (går glipp av mye spennende )
Pupsilure Skrevet 14. november 2010 Forfatter #926 Skrevet 14. november 2010 Det syns jeg hun må også Sender deg ikke filmen allikevel, Dine, filen er for stor til å sende som MMS. Finner ingen måte å forminske den Men den ligger på facebook da
Pupsilure Skrevet 14. november 2010 Forfatter #927 Skrevet 14. november 2010 (endret) Babyen er nybadet og fin, og skal snart være med meg inn på soverommet. Mannen skal se åndenes makt i stua, så da tør jeg ikke være her. I morgen har vi ingen planer egentlig. Men bør vel ut å gå tur. Har også et klesplagg jeg vil få byttet hos polarn o. pyret. Kanskje jeg tar en tur på senter. Bare to uker igjen til babyfesten Det er ca 30 stk som kommer. Vi har kjøpt inn forskjellig mat i sverige, og jeg har kjøpt noen kjempegode gresskar-rundstykker på Rimi, som skal varmes i ovnen. Lokalet er inspisert, og godkjent Og jeg har delegert oppgaver til de nærmeste. Selv skal jeg lage marsipankake, pynte lokalet, og sikkert en hel haug med andre småting Kakebildene kom i posten i går! Så fint ut! Endret 14. november 2010 av Pupsilure
Dine Skrevet 15. november 2010 #928 Skrevet 15. november 2010 Hehe, ja bør vel kanskje få meg det ja.. Hadde det veldig tidlig, pga amerikanske venner som tipset meg om det før det ble hipt (), men etter mye styr med folk man ikke har lyst til å ha kontakt med etc, så bestemte både mannen og jeg oss for å slette det. Kanskje jeg oppretter en profil i forbindelse med Lilletassen, så det er lettere for folk å se han.. Hmm.. Og så frister det veeeeldig å se den filmen av Goffel - han er jo så herlig! De gresskarrundtstykkene er veldig gode. Mannen og jeg spiste de til lunch igår, deilig! Det høres jo ut som en god idé å servere de til navnfesten Skal dere steke rundtstykker med godt pålegg og kaker, eller er det noe mer dere skal stelle istand? (Trenger å få litt inspirasjon, vi tenker såvidt på dåpen her i gårdn også, men det er en stund til..) Håper dere får en flott dag
Pupsilure Skrevet 15. november 2010 Forfatter #929 Skrevet 15. november 2010 Vi skal ha koldtbord med roastbeef, karbonader, eggerøre, spekeskinke, potetsalat, salat osv. Og så kaker da Jeg skal bake marsipankake med bilde av Gofflus, og noen slektninger skal bake andre kaker Vi har hatt en litt kjip natt Han har hatt mye luft i magen, og våknet masse og skreket. Sliten nå. Lurte på om jeg ble syk i natt, var så innmari varm selv om det var kaldt i rommet, og kvalm. Men føler meg bra nå, bare trøtt.
Dine Skrevet 15. november 2010 #930 Skrevet 15. november 2010 Det høres ut som en GOD løsning! Deilig med koldtbord, da er det alltid noe alle liker.. Mmmm Håper de bildene blir bra på kaken og muffinsene (hvis det var der du skulle ha de småbildene)
Tinio Skrevet 15. november 2010 #931 Skrevet 15. november 2010 Ble sulten av å høre om det koldtbordet ditt jeg! Håper dere får en bedre natt når dere legger dere i kveld!
Pupsilure Skrevet 15. november 2010 Forfatter #933 Skrevet 15. november 2010 Du kan legge meg til facebook Sender deg pm jeg
Pupsilure Skrevet 15. november 2010 Forfatter #935 Skrevet 15. november 2010 Uff, nå har jeg superdårlig samvittighet. Gullet har hatt skurv, og jeg har gnidd på det, og han har mistet håret!! Han som hadde så fint hår. Nå har han laaang panne
Tinio Skrevet 15. november 2010 #936 Skrevet 15. november 2010 Hehe det samme skjedde her, men nå har det vokst ut igjen. Kan jeg og få se Goffel le på facebook?
Neytiri Skrevet 15. november 2010 #937 Skrevet 15. november 2010 Er ikke du som har gjort at han mister det bare så du vet.....de mister det ofte fordi de først har skurv........og mange mister det til å begynne med fordi de gnir det såpass når dem ligger. her var det fin liten måne en stund men begynner å vokse tilbake
Pupsilure Skrevet 16. november 2010 Forfatter #938 Skrevet 16. november 2010 Godt å høre at det ikke bare er meg Han ser så rar ut nå Har fått en skikkelig hentesveis, for mor har dratt alt håret framover Nå skal jeg dra på trening på helsestasjonen. Det er gratis for nybakte mødre i tre måneder Babyene kan ligge på en matte, og en person passer på dem. Jeg skal møte ei fra barselgruppa mi, så går vi bort dit sammen. Vi har hatt nok en kjip natt Han har vondt i magen. Det må være noe jeg har spist, og jeg holder en knapp på marsipankake Hvis det ikke var fordi jeg luktet på brusen til mannen da (ja, jeg gjorde faktisk det... ) Har vært mye våken i natt. Ingen kake på meg i dag hvertfall! Selv om det fortsatt er masse igjen. Er ikke så mye marsipan igjen på kaka da, for mannen la plastfolie over, og all marsipanen festet seg I kveld skal jeg farge håret. Kom på at det alltid blir for mørkt de første dagene, så det er lurt å ta det i god tid før festen til Goffern den 27. I går fikk jeg farget vipper og bryn. Mannen er så flink :rødme:
Pupsilure Skrevet 16. november 2010 Forfatter #940 Skrevet 16. november 2010 Ja, jeg følte at jeg måtte det. Har SÅ lyst på brus Luktet så lenge at mannen mistet tålmodigheten og tok med seg glasset og gikk Neytiri: røyter du? Jeg mister så ekstremt mye hår!! :dåne: Når tar det slutt?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå