cypress Skrevet 10. november 2010 #901 Skrevet 10. november 2010 Jeg skriker masse feil jeg også, det vet du jo Tar litt tid før man skjønner seg på den ja.. Her måtte jeg tenke meg litt om før jeg skjønte hva du mente.. Men det ble en morsom tastefeil da!
Småkjekset Skrevet 10. november 2010 #902 Skrevet 10. november 2010 Her måtte jeg tenke meg litt om før jeg skjønte hva du mente.. Men det ble en morsom tastefeil da!
Gjest Iril Skrevet 10. november 2010 #903 Skrevet 10. november 2010 Forresten, går det an å ikke like snø?
Pupsilure Skrevet 10. november 2010 Forfatter #904 Skrevet 10. november 2010 Gikk greit å trille i snøværet Joda, snø er greit nok, men er ikke så glad i kulde Har vært på kino i dag, og det var veldig koselig Babyene våre var snille, og alt gikk som planlagt. Men jeg syns det var litt ekkelt å ta bussen med vogna da. Var skikkelig høy kant ned ved sannergata, der vi gikk av. Lerretet var superfint! Har gjemt det under senga. Er ikke helt sikker på om mannen skal få det, eller hva jeg skal gjøre med det, men gjemmer det i tilfelle I morgen er planen: Lage vårruller og muffins som jeg skal ha med til noen gamle klassevenninner på fredag. Kjøpe blomster til begravelsen fra oss, og mormor (mannen sin, men jeg kaller henne mormor ) Nå skal jeg gå å lage noen kort, og pakke ut det jeg kjøpte på søstrene grene i går, rakk det ikke da jeg kom hjem.
Pupsilure Skrevet 10. november 2010 Forfatter #905 Skrevet 10. november 2010 Viste mannen lerretet, og han likte det veldig godt Skal bestille 4 eller 5 til jeg Til bestemødre, oldemødre, og tanter. Fin og billig julegave Men har bare ett bilde som egner seg. Vil jo helst ha en ryddig bakgrunn, og et klart og tydelig bilde, og et der han smiler eller ser veldig søt ut Kan jeg gi det samme til alle? Litt dumt med de som er i samme familie kanskje? I morgen skal vi sove leeenge Håper jeg. Skal hvertfall ikke ut før langt utpå dagen eller kvelden.
Dine Skrevet 11. november 2010 #906 Skrevet 11. november 2010 Her måtte jeg tenke meg litt om før jeg skjønte hva du mente.. Men det ble en morsom tastefeil da! Hehe, ser du - skrivefeil igjen altså.. Ikke alltid like lett nei, hehe. Så bra lerretet ble bra!! Man kan jo gi samme bilde, men skjønner hva du mener.. Vi skal gi bryllupsbilde til noen familiemedlemmer, glemte det helt i fjor, og lurer på om vi skal gi litt forskjellige bilder til de på samme side.. Du kan jo forklare at det er kun ett bilde som egner seg og det er jo bedre at de får et bra bilde enn varierte bilder med dårlig bakgrunn feks.. Det blir nok en idé som vi adopterer til neste år tenker jeg
Pupsilure Skrevet 11. november 2010 Forfatter #907 Skrevet 11. november 2010 Vi blir nok nødt til å bruke det samme til alle, med mindre jeg får tatt noen nye, fine bilder da I natt sov han fra 23.30-4.45. Det er 4 timer og 15 minutter. Det er ny rekord tror jeg Så fikk han mat, men ville ikke roe seg etterpå, tydelig at han hadde luft i magen. Fikk ut endel, og sov videre i 1,5 time. Så våknet han igjen. jeg gir han automatisk puppen når han våkner, og han spiser, men det var visst ikke det han ville. Han hadde fortsatt luftplager. Holdt på i en times tid, så var det tid for mannen å stå opp, så jeg ba han ta Goffern litt, så jeg fikk sove. Han tok han i en time, men da ble det sutring, så jeg fikk han tilbake i sengen. Fikk han til å sove sittende i 45 minutter, og så i 45 minutter til. Men så gikk det ikke mer. Vi stod opp kl 9. Og han var sutrete. Hørte at det var trøtt-sutring. Så jeg så for meg masse byssing, og hyling. Men jeg fikk swaddlet han, og så sovnet haqn nesten med en gang :nigo: Nå har han ligget her på sofaen og sovet i nesten to timer, mens jeg har spist og dusjet, og sett opptak av Greys. Skal kanskje på trilletur med jentene fra i går kl 12, men må se an hvordan ting er her i det vi må gå ut. Hadde trengt mosjonen!! Føler meg feit!
Dine Skrevet 11. november 2010 #908 Skrevet 11. november 2010 Så deilig at han sov såpass lenge!!! Jeg og mannen snakket i går kveld om at det kommer til å bli skikkelig tøft i starten og at vi må forberede oss på at det blir skriking, bleieskift og mating, uten at det blir særlig mer spennende.. Sånn er det - vi gleder oss veldig uansett!!
lilljan Skrevet 11. november 2010 #909 Skrevet 11. november 2010 hvor stor var lerrettene og hva kostet de. Jeg har sett på fotoknudsen sine de er kjempelekre med drittdyre!
Pupsilure Skrevet 11. november 2010 Forfatter #910 Skrevet 11. november 2010 (endret) Den er ca A4, kanskje litt større. 10x14 inch. Kostet ca 120 kr inkludert frakt Endret 11. november 2010 av Pupsilure
Dine Skrevet 12. november 2010 #911 Skrevet 12. november 2010 Bare innom for å ønske deg "lykke til" i begravelsen etterpå.. Er ikke så mye å få sagt i denne situasjonen egentlig, annet enn at jeg håper det går bra og at du får en fin dag, tross omstendighetene.
Pupsilure Skrevet 12. november 2010 Forfatter #912 Skrevet 12. november 2010 Tusen takk Det var hyggelig Har vært på bassengtreningen nå. Det var kjempedeilig!! Følte at jeg fikk bra trening, og det var varmt og deilig vann. Satt litt i badstuen etterpå. Vi drar til begravelsen halv ett, og skal være i kirken kl 14. Blir et lite selskap hos svigermor etterpå. Gofflus skal være hjemme med mormor og morfar.
Pupsilure Skrevet 13. november 2010 Forfatter #913 Skrevet 13. november 2010 Litt av en dag i går! Begravelen gikk fint. Det var trist selvfølgelig. Spesielt da yngstejenta hans på ca 18 år holdt tale... Etterpå dro vi hjem til svigermor. Dama til fetteren til mannen hadde laget nydelig oreokake :dåne: Dro en liten tur hjem, og så til ei gammel klassevenninne. Vi var 6 stk + babyen. Kjempekoselig! Kom meg ikke hjem før midnatt.
Pupsilure Skrevet 13. november 2010 Forfatter #914 Skrevet 13. november 2010 (endret) 61,8 Det går sakte men sikkert nedover! Gofflus har vært våken siden kl 10. Fikk mannen til å ta han i nesten en time da, før han dro på seminar. Så jeg og babyen er alene hjemme til i morgen.Passer egentlig veldig bra, for jeg skal bake farsdagskake, og vil ikke at han skal vite det Babyen er superblid!! Smiler så fort han ser meg, og skal bare leke :rødme: Har ligget i babygymmen og vippestolen i ca 1,5-2 timer allerede i dag Han skulle jo sovet for lengst :klø: Endret 13. november 2010 av Pupsilure
Gjest ~Milla~ Skrevet 13. november 2010 #915 Skrevet 13. november 2010 Så flott med en blid og leken Gofflus
Neytiri Skrevet 13. november 2010 #916 Skrevet 13. november 2010 Husk at når dem kommer nærmere 3mnd endrer de rutinene sine.....er vel rundt 13 timer søvn i døgnet nå! er ikke det morro at han er blitt bedre nå.....og leker seg masse, gleder meg til neste gang hun gjør noe nytt
Pupsilure Skrevet 13. november 2010 Forfatter #917 Skrevet 13. november 2010 Gofflus har ledd ordentlig!! Ingen tvil. Skikkelig latter. Fikk selvfølgelig filmet det Det var kjempegøy og hyggelig :rødme:
Pupsilure Skrevet 13. november 2010 Forfatter #918 Skrevet 13. november 2010 Noen som har lyst til å være med meg på babykino torsdag kl 13 på saga? "Hjem til jul" går. syns den så så koselig ut Har lyst på litt julestemning
Neytiri Skrevet 14. november 2010 #919 Skrevet 14. november 2010 Gofflus har ledd ordentlig!! Ingen tvil. Skikkelig latter. Fikk selvfølgelig filmet det Det var kjempegøy og hyggelig :rødme: aww :rødme: Her har Bumba ikke helt skjønt det enda.....hun ler men er ikke den ordnlig hhaha eller tihihih.....er mer thhhh...hun setter tungen ut og blåser med lyd og smiler høyt Noen som har lyst til å være med meg på babykino torsdag kl 13 på saga? "Hjem til jul" går. syns den så så koselig ut Har lyst på litt julestemning hadde blitt med, men kjenner det blir sikkert nok å gjøre til uka da det er dåp neste helg! men neste gang
Dine Skrevet 14. november 2010 #920 Skrevet 14. november 2010 Så morsomt med latter fra Goffel! Det må være noe av det herligste i verden, høre sin egen baby le og ha det bra! Jeg skulle veldig gjerne vært med på kino, men denne uken har jeg en del planer og svigerfar og svoger kommer på besøk fredag, så torsdag må til med å fikse i leiligheten her.. Svigerfar har aldri vært her før, for han bor i en annen del av landet, så har lyst at det skal se fint og fresht ut her hjemme Håper dere får en flott farsdag sammen alle tre
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå