Dine Skrevet 18. oktober 2010 #581 Skrevet 18. oktober 2010 Ja, hun gjorde det faktisk.. Ble helt sjokkert og det ble de andre kollegaene mine også.. Er sykmeldt med GOD samvittighet ja, for jeg vet at jeg ikke har muligheten til å jobbe der som formen er, men samtidig så skal jeg trolig tilbake dit og jobbe etter mammapermen og det er kjipt dersom jeg får sånne kommentarer slengt etter meg synes jeg.. Men jeg blir med på treffet onsdag og så får jeg bare la være å vandre rundt i byen før og etter og heller gå rett til og fra bussen
siebaeo Skrevet 18. oktober 2010 #582 Skrevet 18. oktober 2010 Herregud, jeg blir skikkelig irritert kjenner jeg... For en kjerring.. Hun høres enten veldig ung eller dum ut. Evt begge. Hun burde kanskje lese seg litt opp på personalpolitikk og ansvar som sjef. De bryter jo på en måte loven når de ikke legger tilrette for deg.. (tror jeg) Å bli sjef (uansett type) må jo være verdens minst krevende jobb å få virker det som. SÅ mange dårlige sjefer. Pupsilure; jeg driver og drømmer om å prøve meg på jobben (hobbyen?) din Bare til hjemmebruk altså.. Hvor kjøper du utstyr og stasj..? Hadde vært gøy å lage noe når foreldrene mine kommer for å treffe sitt nye barnebarn.
Pupsilure Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter #583 Skrevet 18. oktober 2010 Herregud, for en drøy kommentar Hadde det bare hjulpet å google det :fnise: Folk sa til meg at det ikke så ut som jeg hadde lagt på meg noe annet enn på magen, men hadde nok det allikevel. Jeg gikk opp 15 totalt. Mest på slutten. Jeg ser ganske lik ut som før, ikke fått noe bredere hofter eller noe slikt. Men jeg har ca 5 kg for mye nå, og alt ligger på magen og under haka Fikk jo ingen strekkmerker, men har litt mindre stram hud på magen, men ikke så altfor ille egentlig. Tror det blir bra når jeg mister de siste kiloene og får trent litt (akkurat som om jeg kommer til å trene ) Jeg vet egentlig ikke om melka veier noe særlig, for jeg får bare ut ca 100 ml totalt når jeg pumper, og det veier vel ca 100 gram da. Puppene har ikke blitt noe større. Litt skuffende :gjeiper:
siebaeo Skrevet 18. oktober 2010 #585 Skrevet 18. oktober 2010 Ja! Var litt usikker på om det var noe du skrev om her! tenkte det hadde vært gøy å lage en fin kake! Har du sett den boka som heter Cake-wrecks? Den er hysterisk!!! Masse skrivefeil og helt horrible kaker. Jeg lo så jeg GRÅT av den. Bla a var det noen skikkelig søte kaker det stod: It a boy og It a gril på http://cakewrecks.blogspot.com/ http://cakewrecks.blogspot.com/2009/10/so-funny-in-bold-with-exclamation-mark.html
siebaeo Skrevet 18. oktober 2010 #586 Skrevet 18. oktober 2010 Haka ja! :dåne: Har liksom ikke like skarp hakelinje lenger.. Hm.. håpte man kunne trekke av litt for melka jeg da, men 100 ml blir kanskje ikke det helt store fradraget. Jeg har nok lagt på meg en kilo eller to i puppeområdet, men der er jeg sikkert heldig og får et par slappe bukselommer etterhvert. Sammen med slapp mage blir det nyyydelig Jeg ser så fram til trening så det håper jeg at jeg skal få til da.. Og PT har jeg ønsket meg i julegave! (angre, angre.. ) Har heldigvis heller ikke fått strekkmerker enda! Jeg tror nok magen din blir helt fin igjen. Det er jo enda kort tid siden du fødte! Ting går seg jo tilbake, og når det virker ganske bra nå, ligger du godt an!
Pupsilure Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter #587 Skrevet 18. oktober 2010 Ja, har sett de kakene! Hysterisk morsomme noen av dem Har laget et par mislykkede kaker jeg også Jeg kjøper utstyr på eBay Hva slags kake vil du lage? Marsipan, eller med smørkrem? Uansett vil du trenge konditorfarger. Skal søke opp for deg jeg
Pupsilure Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter #588 Skrevet 18. oktober 2010 Dette er et veldig godt kjøp!! 8 farger koster 300 hos jernia tror jeg.
Neytiri Skrevet 18. oktober 2010 #589 Skrevet 18. oktober 2010 Dine: må bare si meg enig med pupsilure....husker vi to ble sykemeldt tidligere en ønsket, og husker at jeg tørte ikke dra ut døra i frykt for at kollegaer skulle se meg....men min jobb var begynnt å bli helseskadelig for meg og fosteret...så da må man bare.....og forresten for en dust av en sjef å si noe sånt skulle gjerne denge han litt for den kommentaren :slår: Er det ingen prøvere med på treffet :klø: gleder meg hvertfall.....har bare møtt deg pupsi siden vår kjære Devilina ikka kan bli med. badeslynge hørtes jo ut som noe for meg, men mannen nekter meg mere bæretøy
siebaeo Skrevet 18. oktober 2010 #590 Skrevet 18. oktober 2010 Ja, har sett de kakene! Hysterisk morsomme noen av dem Har laget et par mislykkede kaker jeg også Jeg kjøper utstyr på eBay Hva slags kake vil du lage? Marsipan, eller med smørkrem? Uansett vil du trenge konditorfarger. Skal søke opp for deg jeg Jeg kjøpte boka til broren min og vi klarte ikke snakke på et kvarter tror jeg! Jeg vet ikke helt.. Mulig det må bli marsipan siden det sikkert er enklest? Men så er jeg ikke så glad i marispan egentlig. En gang fikk vi bestilt en kake på jobb som var dekket av et annet slags lokk. Mulig det var av vaniljesukker eller noe..? :klø: Smørkrem er jo også godt da! Dette er et veldig godt kjøp!! 8 farger koster 300 hos jernia tror jeg. Takk!! oh.. nå går jeg på en eBaysmell igjen her ser jeg.. Skal inn og sjekke om bæretøyet du fortalte om er på salg enda!! Jeg skal kjøpe en MeiTai!!
Pupsilure Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter #591 Skrevet 18. oktober 2010 (endret) Neytiri: "Den gamle tingen der har jeg jo hatt lenge" ? :lur: Kan du ikke prøve deg på den da? Eventuelt si du har arvet den av meg? Det går an å lage lokk av mmf også. (marshmellows og melis) Det er helt hvitt, og veeeldig søtt. Men godt! Hvis du skal lage kake med lokk er det lurt å ha noen forskjellige utstikkere eller pepperkakeformer. Her er det f.eks. noen. Eller silikonform. du bare stapper marsipan nedi, og legger i fryseren i 15 minutter, og får ut en perfekt liten baby Hadde det bare vært så enkelt å lage en på ordentlig Endret 18. oktober 2010 av Pupsilure
Dine Skrevet 18. oktober 2010 #592 Skrevet 18. oktober 2010 mmmm, kake.... Kanskje du vet om denne oreo kaken kan oppbevares i fryser? Har tenkt å lage den til svigers kommer på besøk søndag, men vet ikke hvor lenge jeg kan ha den i kjøleskap (evt fryser)..
Pupsilure Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter #593 Skrevet 18. oktober 2010 Jeg vet ikke, Dine Men den så supergod ut!! :dåne:
siebaeo Skrevet 18. oktober 2010 #594 Skrevet 18. oktober 2010 Å så mye fint man kan lage! Må legge en plan for kake her ser jeg.. Så gøy! Hm.. mmf.. det tror jeg jeg skal prøve meg på Må finne på noe skikkelig digg å ha inni kaka og. Nøtter og bær og masse godis Det er vel greit at det ikke er SÅ enkelt å lage en baby. "hva gjorde du i går da?" " neeei, ikke noe spes. Jeg googla litt, spilte PSP og så lagde jeg en baby."
Dine Skrevet 18. oktober 2010 #595 Skrevet 18. oktober 2010 Jeg får vel kanskje bare prøvde meg.. Og kanskje vente til slutten av uken, så kanskje det går De babyformene var jo kjempefine - kanskje jeg skal kjøpe en sånn Jeg er helt håpløs på baking - har du noen gode tips til hvordan komme i gang og evt lette kaker man kan begynne med?
cypress Skrevet 18. oktober 2010 #597 Skrevet 18. oktober 2010 Herregud, jeg blir skikkelig irritert kjenner jeg... For en kjerring.. Hun høres enten veldig ung eller dum ut. Evt begge. Hun burde kanskje lese seg litt opp på personalpolitikk og ansvar som sjef. De bryter jo på en måte loven når de ikke legger tilrette for deg.. (tror jeg) De bryter ikke bare "på en måte" loven en gang... Det står i arbeidsmiljøloven det! Men det er dessverre maaange arbeidsgivere som ikke kan nok/noe om hvilke plikter de har...
Neytiri Skrevet 18. oktober 2010 #598 Skrevet 18. oktober 2010 De bryter ikke bare "på en måte" loven en gang... Det står i arbeidsmiljøloven det! Men det er dessverre maaange arbeidsgivere som ikke kan nok/noe om hvilke plikter de har... de gjorde det på meg desverre...gjør at jeg ikke vil tilbake ditt!! drittsekker!
cypress Skrevet 18. oktober 2010 #599 Skrevet 18. oktober 2010 Huff, det skjønner jeg!!!!! Det er absolutt ikke noe hyggelig å oppleve sånt!! Jeg har blitt dårlig behandlet av arbeidsgiver selv, så jeg vet hvor mye det kan ta på!
Dine Skrevet 18. oktober 2010 #600 Skrevet 18. oktober 2010 Jeg merker at jeg selvfølgelig ikke vil tilbake dit selv.. Jeg kommer til å prøve å søke jobber til våren/sommeren, for jeg skal tilbake i arbeid i starten av desember 2011. Jeg føler allikevel at jeg "skylder" de å komme tilbake dit, men jeg tror med tid og avstand, at jeg blåser i det og bare gjør som jeg vil. Jeg orker ikke alt det emosjonelle blant sjefene og snappingen de holder på med. De har også skjelt ut en med hjernerystelse fordi hun kom og leverte sykemelding og ikke kunne jobbe på to dager.. De tenker kun på seg selv og ikke den ansatte, så jeg er glad jeg er sykmeldt og kan slappe av uten å tenke meg om og krysse fingrene for at humøret deres er godt..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå