Pupsilure Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter #541 Skrevet 15. oktober 2010 Ja, veldig ekkelt med pappaen til mannen! Å, er det en i markveien også! Får se om jeg kommer meg dit da Det letteste hadde vært å dra alene, men ikke så lett å få til. Hvis jeg ikke leverer babyen til mannen når han er på jobb da, han jobber rett ved sannergata Jeg måtte også kjøpe noe som hadde hengt i vinduet som jeg hadde sett hver gang jeg tok bussen til fysio. Og en dag gikk jeg av bussen for å titte, og kjøpte to heldresser og en body
Pupsilure Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter #542 Skrevet 16. oktober 2010 nå har vi vært i bassenget! gikk mye bedre enn forventet han var kjempesnill hele tiden, til tross for mange mennesker og bråk. vi var først ca 15 min i barnebassenget der jeg satt på gulvet, og lekte med noen leker, som han tittet på. så kom venninnen min med familie, og vi ble med dem uti det store bassenget. han sutret bittelitt i overgangen mellom bassengene, men så gikk det bra. var redd han skulle bli kald, og han skalv litt på et tidspunkt, men så lenge jeg holdt tett rundt han så han fikk varmen min, gikk det bra i garderoben skrek han litt etter dusjen, men sovnet etter at jeg hadde tatt på han klærne, og sov mens jeg tok på jakke og lue, og bar han ut i bilen han er slapp fortsatt, men vil bare sove oppå meg. ikke sikkert det går like bra neste gang, men skal absolutt prøve igjen. :jepp:
Gjest ~Milla~ Skrevet 16. oktober 2010 #543 Skrevet 16. oktober 2010 Kanskje det kan være med på å stimulere han til å sove mer... en god venninne var i basseng nesten en gang i uken med sin lille jente, og etter det begynte hun å bli mye mer rolig. "Fikk liksom utløp for energien."
Småkjekset Skrevet 16. oktober 2010 #544 Skrevet 16. oktober 2010 Høres jo helt herlig ut dette her da Håper at neste gang blir like grei i bassenget
Pupsilure Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter #545 Skrevet 16. oktober 2010 Ja, det er det jeg tenker, at han trenger å slites ut Håper det! Vi har jo ikke vært så flinke til å gå turer heller. Men nå har jeg kjøpt lammeskinnspose, så da er det bedre å være ute. Ellers har han bare sparket av seg alt av tepper og dyner Og da blir jeg redd for at han blir kald. Tydelig at magesmertene er over, men han er mye sint for alt annet også. Han har svært liten tålmodighet, og blir sinna så fort noe ikke går hans vei han er heller ikke noe glad i å ligge på ryggen, så jeg lurer på om han har noen låsninger. Ringte manuelterapeut i går, og venter på telefon. Håper hun har time til meg. Det er gratis for barn, hvis terapeuten har driftstilskudd Nå ligger dem her og sover begge to Angrer på at ikke jeg også la meg ned, men nå føler jeg liksom at det er forsent Nå skal han sikkert ha mat igjen snart. Mannen skal få "fri" i 3 timer nå, så skal han spille data. Og etter det er det jeg som har "fri" Tror jeg skal bruke fritiden min på soving. Og tror jeg skal gå tur mens mannen har fri. Har så lyst til å prøve ut den nye posen.
Dine Skrevet 16. oktober 2010 #546 Skrevet 16. oktober 2010 Kanskje han trenger litt utløp for energien sin ja.. Kan kanskje være Er det gratis for babyer når du bare benytter deg av bassenget og ikke av babysvømming? Håper du får en strålende fritid i kveld og koser deg masse uansett om du sover eller hva du gjør Selv skal jeg i bursdag til en venninne - blir koselig å gjøre noe sosialt og venninnegreier God lørdag
Pupsilure Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter #547 Skrevet 16. oktober 2010 Ja, gratis for babyer Kostet 78 kr for meg. Tusen takk Skal nok kose oss, tror vi gå ned til venninnen min en tur. Hun skulle visst bake, for hun var her å lante kakepynt-utstyr i stad, så da blir det kanskje kake på meg
Dine Skrevet 16. oktober 2010 #548 Skrevet 16. oktober 2010 så deilig Alltid herlig med kake Så greit at det er gratis for babyer, for da kan det jo være noe man kan gjøre litt oftere egentlig.. Tror klippekort her hos meg koster 390 for 6 klipp, så da blir det omtrent det samme her som der.
Pupsilure Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter #549 Skrevet 16. oktober 2010 Ja, det er 390 for 6 ganger hos meg også. Tror det er samme priser på alle oslo-badene Her kommer et bilde av meg og Gofflus Kan dere gjette hvem som er hvem? Litt retroklær på oss begge :gjeiper: Syns vi ligner, men alle gjespende babyer ser kanskje like ut
Pupsilure Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter #551 Skrevet 16. oktober 2010 Tusen takk, Milla Syns det er så gøy med bilder! Her kommer et til Det nederste til venstre er et forstadie til smil Han lager så mange rare grimaser rett før han smiler :dåne:
Tinio Skrevet 16. oktober 2010 #552 Skrevet 16. oktober 2010 Åå så søt! Han er jo skikkelig mørk i håret jo, synes mørke babyer er så skjønne. :rødme:
siebaeo Skrevet 16. oktober 2010 #553 Skrevet 16. oktober 2010 Å guri malla dere var like! Det er så pussig at man kan ligne sånn.. Han er superskjønn!! :rødme:
Gjest ~Milla~ Skrevet 16. oktober 2010 #554 Skrevet 16. oktober 2010 Han er jo til å spise opp Skikkelig sjarmis
Pupsilure Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter #555 Skrevet 16. oktober 2010 Tusen takk! Jeg syns han er supersøt :rødme: Spesielt når han ikke griner, men ligger å leker, og smiler Nå driver jeg å byr på en bilstolpose på eBay. Visste ikke at det fantes engang jeg, før jeg så at venninnen min hadde kjøpt det, og det så kjempepraktisk ut Håper jeg får den. Har også avtalt å kjøpe en lekebue til å feste på bilstolen fra finn. Tror han vil like den veldig godt! Bruker endel penger nå... Men jeg har kjøpt veldig mye brukt, og da syns jeg det er greit Gikk forresten tur i stad, og han var veldig god og varm i lammeskinnsposen sin Men jeg tenker at jeg bør vaske den, den er kjøpt brukt den også, men ser helt fin ut. Har ikke blitt helt klok på om man kan ta den i maskin eller om den må sendes på rens :klø: Jeg har brukt brillene mine i hele dag også, tilogmed i bassenget. De gjør ikke vondt ved nesen, og heller ikke ved ørene, og rammene forstyrrer ikke synet mitt! Og det blir ikke fettflekker Helt perfekt
Becky1 Skrevet 16. oktober 2010 #557 Skrevet 16. oktober 2010 Liten energiklump du har da. Dette kan bli gøy når han begynner å gå. Da raser du nok ned den siste fødselsvekten, hvis den ikke borte ennå . Nei, du får slite han ut. Kommer ikke på hva det heter..Er nesten som en body som henger i taket. Ungen står inni og hopperog spretter som den vil. Huff, dårlig forklart. Det brukte vi uansett mye som barn. Virker helt genialt. Noe nytt om svigerfar?
Pupsilure Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter #558 Skrevet 17. oktober 2010 Hoppehuske tror jeg det heter Ja, det vil han sikkert like etterhvert Hadde ikke sett det før nå nylig jeg. Nei, ikke nor nytt. Mannen snakker ikke så ofte med mammaen sin. Men pappa har blitt skrevet ut fra sykehuset da Natten har gått ganske greit. Han sover fremdeles oppå meg, vet ikke hvordan vi skal lære han å sove alene. Han bare våkner hvis jeg prøver å legge han ned. Og jeg får han ikke til å sovne når han ligger alene. Har fått mange smil allerede i dag Han er så god Bare noen dager igjen til treffet vårt nå Håper jeg ser så mange som mulig av dere
Becky1 Skrevet 17. oktober 2010 #559 Skrevet 17. oktober 2010 Er ikke soveproblematikk sånn man kan få råd om på helsestasjonen? Virker slitsomt for deg å hele tiden måtte han en baby på brystet som atpåtil helst vil ha puppen i munnen . Kanskje må det gjøres hardt og brutalt? Slit han i løpet av dagen og legg han i senga når han skal sove. Du er selsvagt i nærheten og kan klappe og kose på han uten å ta han opp. Da er det jo ikke slik at han føler seg forlatt(?). Eller så man kanskje gjøre det gradvis? Nei, jeg kan ingenting om dette, så for min del blir det utprøving når den tid kommer Så bra med faren din. Har ikke fått med meg at det var noe med ham og. "Bare" stefar og svigerfar. Huff, godt er noen lyspunkter. Jeg hoppa i hoppehuska på 80-tallet, så den har eksistert en stund . Vi bare eeelsket den og kunne hoppe i timesvis. Fin barnevakt Håper dere får en fin dag.
Pupsilure Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter #560 Skrevet 17. oktober 2010 Det anbefales ikke å drive med noe skrikekur eller Ferber-metoden før de er rundt 6 mnd så vidt jeg har forstått. Men kommer nok til å gjøre det da, hvis det ikke er bedring Pappa fikk hjertesvikt for et par uker siden. Han har visst også hjerteflimmer, og må kanskje bytte hjerteklaffene
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå