cypress Skrevet 7. oktober 2010 #421 Del Skrevet 7. oktober 2010 Jøss, har Kiwi halvvert prisen I TILLEGG til at det er 2 for 1?? Det hadde ikke jeg fått med meg, trodde bare det var 2 for 1 jeg! Da tror jeg jammen jeg må hamstre litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 7. oktober 2010 #422 Del Skrevet 7. oktober 2010 Ikke dumt med bleiekrig - det eneste "problemet" vi har er at vi ikke har så veldig god plass til oppbevaring og så har vi jo ikke testet ut hva vi foretrekker av feks Pampers og Libero. Foreløpig har vi kjøpt to pakker Libero str.2 til 12,50 for to pakker (Kiwi) og to pakker i str.3 Libero for 23,50 / to pakker (tror det var den prisen og det var kjøpt på Kiwi). Har de kuttet prisene enda mer eller er det kanskje bare det at vi kjøper forskjellige størrelser Pupsilure? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter #423 Del Skrevet 7. oktober 2010 De minste bleiene er superbillige fra før, de blir dyrere i de andre størrelsene Så hvis man skal hamstre er det lurt å ta de store! Det tok litt tid før jeg skjønte at kiwi både hadde halvert prisen og 2 for 1, men de har det altså De holder på ut året, Rimi også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 7. oktober 2010 #424 Del Skrevet 7. oktober 2010 Tror vi hamstrer litt av hvert jeg, har masse libero liggende nå.. så får prøve å få i hus noen pampers også tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 7. oktober 2010 #425 Del Skrevet 7. oktober 2010 Da tror jeg vi kjøper noen bleier ja.. Får håpe bleiekrigen nå er såpass suksess at de fortsetter ut neste år også Prøver oss på noen Pampers også tenker jeg, bare for å prøve... Er de billigst på Rimi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter #426 Del Skrevet 7. oktober 2010 Ja, det er billigst på Rimi, tror jeg Vi har gått lang tur i skogen i dag. Ble kjempesliten, og fikk vondt i bekkenet igjen Er i skikkelig dårlig form altså Dro til venninnen min og lille venninnen til Gofflus etterpå. De to babyene er så forskjellige! Helt rart. Bare to uker mellom dem, men han er mye mer våken, og sterk i kroppen enn henne, og mye mer bestemt. Mens hun knapt lager en lyd, og sover masse. Hadde sovet 5-6 timer om natten også Litt misunnelig ja Nå har jeg akkurat laget meg sunn mat. Brun ris med wok av paprika, purre, champignon, brokkoli, cashewnøtter og chopsuey saus Supergodt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter #427 Del Skrevet 7. oktober 2010 Nå sa han akkurat klart og tydelig "HEI" Jeg og mannen så på hverandre og begynte å le Fra før har han sagt: elg, gløgg, ni og nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 7. oktober 2010 #428 Del Skrevet 7. oktober 2010 "Nei! Gi meg ni gløgg, din elg!" Skjønner dere ingenting eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 8. oktober 2010 #429 Del Skrevet 8. oktober 2010 "Nei! Gi meg ni gløgg, din elg!" Skjønner dere ingenting eller?? Så FLINK Goffel er da! Du har fått en superbaby tror jeg! Går det greit å gå tur med Xploryn i skog og mark synes du? Veldig bra du er fornøyd med vognen virker det som Hvilken farge har du forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 8. oktober 2010 #430 Del Skrevet 8. oktober 2010 så flink Gofflus er! Her er det hver gang hun vil ha mat "nei nei" er vel hennes måte å si hun er sulten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter #431 Del Skrevet 8. oktober 2010 I dag fikk jeg endelig tatt 6-ukerskontrollen min! 7 uker og 1 dag siden fødsel. Fikk resept på Cerazette, kunne visst ikke brukt p-ring pga hormoner. Han syns arret mitt så pent ut. Tok celleprøve, og det var ikke vondt i det hele tatt Lå å kjente skikkelig godt etter, men kjente ikke at han skrapte med den dingsen. Kjente jo at han førte inn den tingen som utvider seg da. Og han kjente med hånden på livmoren min og eggstokkene. Var øm i høyre eggstokk. Tok blodprøve også. Damene på laben passet Gofflus mens jeg tok celleprøve Jeg fikk også henvisning til fysio, fordi jeg får vondt i bekkenet når jeg går. Har tenkt til å bruke den på bassengtrening Det er perfekt! Syns opplegget der er kjempebra, kjempekoselig instruktør (som også var fysioterapeuten min), og varmt vann i bassenget på fredager. Venninnen min som bor rett i nærheten kan passe babyen, tenker jeg Har ringt og lagt igjen beskjed på svareren, så håper de har ledig plass på treningen. Regner egentlig med det. Lillegutt sover. Jeg har egentlig lyst til å gå i dusjen nå, men venter jo på telefon... Og liker ikke å dusje når jeg er alene med han. I morgen skal jeg og mannen på date igjen, og bestemor skal passe lille barnebarnet sitt Syns det er en smart løsning å la henne passe han ca hver tredje uke mens jeg og mannen gjør noe hyggelig sammen. Så får vi pleiet forholdet vårt, og Gofflus får bygget opp et godt forhold til bestemor. Vi skal se Nokas, og spise på Dolly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 8. oktober 2010 #432 Del Skrevet 8. oktober 2010 Det høres ut som en veldig fin løsning Det er jo kjempe bra at han knytter bånd med bestemoren sin og i tillegg så får dere kommet dere ut og hatt kjærestetid - det som er så viktig. Nokas har jo fått bra omtale, så det blir sikkert en fin kveld for dere begge (alle tre egentlig) Så flott du endelig fikk 6 ukers kontrollen - der var de litt trege synes jeg.. Men da er det over! Jeg skal også ta celleprøve etter svangerskapet. Det blir første gang jeg gjør det, så det var godt å lese at du ikke synes det var så altfor ille Jeg gikk forresten på apoteket her om dagen, for å kjøpe det vanngreiene til øyevippefargen.. 3% lå på rundt 500kroner De hadde 6% også, men det er kanskje litt dumt? Andre forslag til hva jeg kan bruke eller andre steder det kan være rimeligere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter #433 Del Skrevet 8. oktober 2010 Hæ, sååå dyrt :dåne: Ja, du kan ta 6 % også Syns det var rart, for ikke lenge siden jeg kjøpte 3% og det kostet litt under 100 kr. Det står konsentrat til gurglevann på den Ellers så kan du kjøpe denne Det er det samme, bare litt annerledes Vogna vår er forresten beige, og det gikk greit å gå i skogen, men var ikke røtter og slikt da, det ville nok aldri gått Er veldig fornøyd med den! Spesielt til shopping-bruk. Den svinger så utrolig lett! Kommer frem overalt, og bruker ingen krefter på å trille den. Bra for meg med bekkenløsning prøver å få tak i pose til den brukt. Både ligge-posen og sitte-posen. Vet du hva det koster nytt, sånn ca? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter #434 Del Skrevet 8. oktober 2010 Var forresten første gang jeg tok celleprøve også, og jeg var ganske nervøs for det! Men det gikk superbra Nå er det bare å vente på resultatet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 8. oktober 2010 #435 Del Skrevet 8. oktober 2010 Ja, synes det var ganske så dyrt ja.. Hun spurte om gurglevann skjønner du, men jeg sa at jeg ikke trodde det var det.. Kan jo være det koster rundt 100kr, bare at jeg ikke tenkte det var en mulighet Får nok ikke fargen i posten med det første heller, så haster jo ikke Er veldig usikker på de vognposene, men rundt 1200 kroner lurer jeg på... Litt usikker som sagt, så bare ring en butikk eller noe og hør, så kan de sjekke i systemet der Bra du er fornøyd med den! Det jeg ville tatt fra Xplory og gitt til Cameleon som vi skal ha, er høyden på bagen.. Jeg er forholdsvis høy, ca 170, og skulle gjerne hatt høy bag. Men man kan jo ikke få absolutt alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 8. oktober 2010 #436 Del Skrevet 8. oktober 2010 Så at du hadde skrevet i en tråd om inspirasjon til barnerom, og lagt inn bilder av rommet deres, og så at dere hadde en sånn "tallerkenhylle" til å ha bøker i osv. Syns det var så smart, så lurte på hvor du har kjøpt den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter #437 Del Skrevet 8. oktober 2010 Tallerkenhylla har jeg fått av mamma, og malt. Den er gammel, så jeg vet ikke hvor den er å få tak i, dessverre. Men tror du kan få kjøpt tallerkenhyller på forskjellige møbelbutikker. Eventuelt loppemarked Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 8. oktober 2010 #438 Del Skrevet 8. oktober 2010 Vil bare ønske deg, Pupsiluremannen og Goffel en kjempe flott helg!!! Stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 8. oktober 2010 #439 Del Skrevet 8. oktober 2010 Takk Pupsilure. Jeg kan kanskje få en gammel av mamma som jeg kan male også Men lurte i tilfelle det var noe jeg kunne få tak i rimelig et sted så jeg slapp å male (*lat*) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter #440 Del Skrevet 8. oktober 2010 Tusen takk, Dine Latskap ja Men litt gøy med ting man har "laget" selv også da De er blitt ganske dyre, for det er så populært å bruke det som bokhyller nå. Ligger noen ute på finn vanligvis, til rundt 1000 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå