Pupsilure Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter #401 Del Skrevet 4. oktober 2010 Jeg vet ikke jeg. Det sies jo at søvn avler søvn :klø: Men han må jo være litt våken også? Nå er jeg farget og fin Det var godt å få gjort. Mannen farget vippene mine I morgen skal jeg på senter med ei venninne. Håper vi skal spise på peppes Skal foreslå det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 4. oktober 2010 #402 Del Skrevet 4. oktober 2010 Får håpe det er endringer pågang hos lillegutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 5. oktober 2010 #403 Del Skrevet 5. oktober 2010 Har prøvd meg på å farge både vipper og bryn tidligere, men syns ikke det var særlig effektivt.. Jeg er ganske lys og har lyse bryn og ganske lyse vipper, så burde se godt forskjell.. Så hvordan gjorde dere det og hva brukte du? Hadde vært deilig å hvertfall farge øyevippene, siden jeg også er hjemme for tiden og ikke orker å sminke meg hver dag (og dermed føler meg skikkelig slask til mannen kommer hjem stakkars..) Så tar gjerne imot tips altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 5. oktober 2010 #404 Del Skrevet 5. oktober 2010 Jeg trenger også å farge vipper her! Jeg er jo så og si albino.. Min erfaring er at vippene er så fine og tynne at de ikke blir så voldsomt mørke uansett dersom jeg ikke bruker maskara. I alle fall ikke de under. Men de på øvre lokk blir jo mye bedre av farging! Må nok til frisøren og få hjelp her. Tenker at det hadde vært fint med litt sorte flagrende vipper når jeg skal presse meg blå i ansiktet og ha små små griseøyne.. Hvordan gikk natta Pupsilure? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter #405 Del Skrevet 5. oktober 2010 Jeg bruker farge som de bruker i salonger, er jo utdannet hudpleier. Men tror det kan kjøpes på ebay! Skal søke det opp for dere etterpå. Vannstoff kjøper jeg på apoteket. Jeg tar vaselin under øynene og fester våt bomullspads på. Lukker øynene og får mannen til å påføre fargen, og lar den virke i 20 minutter. Bruker blåsvart farge til vippene og brun eller svart til bryna. Det finnes grå også, som man kan blande med brunt, til de som er lysere enn meg Det ble kjempebra, og jeg følte meg så pen da jeg stod opp i dag Men det hjelper ikke på tykkelsen nei, så ser fortsatt bedre ut med maskara. Natta var fin Han sov oppå meg, men det var ok, for jeg ligger ganske godt, og han er så forkjøla, så jeg vil ha han litt høyt med hodet. Vi våknet kl 7, han spiste og ble stelt, og sovnet igjen etter en times tid, og har sovet masse i dag også! Vi har vært på senter med venninnen min og sønnen hennes. Tok en tur inn på ammerommet i 13 tiden, og da var han våken litt etterpå, og lå å smilte i vogna si, og tittet på leken som henger over vogna. Vært veldig lite gråting både i natt og i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter #406 Del Skrevet 5. oktober 2010 Blåsort farge. Høres litt skummelt ut med blått, men det blir utrolig fint, veldig intens sortfarge. Jeg bruker dette merket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter #407 Del Skrevet 5. oktober 2010 Kjøpte pampers-bleier på Rimi i stad. 24 kroner for 62 bleier! Tror jeg går over til pampers jeg da. Koster omtrent det samme som Libero, og de er så tynne og myke. Syns Libero blir litt klumpete mellom bena hans. Har ikke lekkasjer med noen av dem så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 5. oktober 2010 #408 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Kanskje jeg får prøve det da.. Takk for tipset Pupsilure! Jeg har bare prøvd den de har på H&M, og det var for flere år siden, men jeg husker at jeg ikke kunne se særlig forskjell så jeg ble ikke fornøyd. Hvor lenge sitter den fargen? Får kanskje prøve blåsort da, selv om det høres ganske skummelt ut som du sier.. Men jeg liker at vippene er sorte, så jeg går nok for å prøve en gang hvertfall. Stoler på en hudpleier og hvertfall deg Pupsilure Ps. Hva bruker du vannstoffet til... Endret 5. oktober 2010 av Dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter #409 Del Skrevet 5. oktober 2010 Den sitter i ca 4 uker Ikke noe skummelt med blåsort, jeg brukte aldri noe annet på kundene mine Vannstoffet blandes med fargen. Tror jeg har 3% oppløsning. Kjøpes på apoteket. Heter hydrogenperoksid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 6. oktober 2010 #410 Del Skrevet 6. oktober 2010 Tusen takk Pupsilure Da har jeg bestilt av den selgeren du ga meg linken til, for jeg har fortsatt ikke funnet ut hvordan jeg kopierer tekst på denne macen.. Men jeg får søsteren min på besøk etterpå og hun har mac, så satser på hun kan hjelpe meg med et par ting Har også advart mannen min om at han får stille opp og farge vippene når vi får fargen levert Turte ikke bestille til brynene, for de kan bli helt feil hvis jeg ikke velger riktig.. Får nok rådføre meg med en profesjonell ift farge på brynene, for jeg vil ikke gå rundt med helt feil farge.. Evt kan jeg jo sende bilde til deg og så kan du rådføre meg med farge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter #411 Del Skrevet 6. oktober 2010 Ja, du kan godt sende meg bilde Eventuelt kan jeg farge dem for deg, hvis du syns det er skummelt å gjøre det selv Mest sannsynlig skal du bruke brun, kanskje med litt grått i. Vi lærte på skolen at man skal ta av fargen på bryna med en gang, la det gå kanskje 30 sekunder, og så påfør på nytt hvis det ble for lyst. Dette må man gjerne gjenta mange ganger. Men på meg selv lar jeg fargen sitte opptil 20 minutter, for jeg vil ha dem helt sorte, og jeg har gjort det så mange ganger. Bra du advarte mannen Min er litt snurt for at han må vokse meg under armene. Mine tre beste venninner er hudpleiere, og allikevel er det mannen som må gjøre det, det syns han er urettferdig Første gangen han farget vippene mine sølte han farge langt oppover øyenlokkene, så helt forferdelig ut i et par dager. Men kunne jo ikke si annet enn tusen takk, for ellers ville han nok aldri gjort det igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 6. oktober 2010 #412 Del Skrevet 6. oktober 2010 hehehe, spørs om ikke jeg kanskje må holde meg hjemme et par, tre dager fra mannen min farger vippene til jeg kan gå ut... Synes jeg ser det, hehe. Men får vel bare prøve da.. Skal kjøpe hydrogengreiene etterpå, så har jeg det klart Du kan gjerne hjelpe meg ja, det hadde nok vært fint Kan også sende deg bilde, hvis jeg bare får opp bildene på datan, som viser brynene mine.. Men jeg farger med en "fargeblyant" fra H&M nå, ellers synes de ikke i det hele tatt... Nå skal jeg ut og hente terminbekreftelsen og bestemorbesøk, så vi snakkes Ha en strålende dag vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter #413 Del Skrevet 6. oktober 2010 Natten vår har vært litt rar. Enten har han hatt vondt i magen, eller så har han vært sulten. Han fikk mat kl 24, 2, 4 og 6 :dåne: Ble jo stille da han hadde spist, så tror kanskje han faktisk var sulten :klø: Nå har jeg akkurat fått han til å sove. Han ville ikke sovne i stua, så etterhvert swaddlet jeg han og la han i sengen på rommet sitt, og da sovnet han fort Han har begynt å bruke sutteklut han er så søt når han ligger med kluten helt oppunder nesa, og dytter på den med hendene sine. venninnen min gjorde meg oppmerksom på at han likte å ha noe inntil munnen, da hun bysset han en dag. Og etter det har jeg lagt merke til det selv, at han roer seg best da, og liker å sutte på stoffet. Har prøvd å få legetime to dager nå, men det er fullt. Går ikke an å sette opp frem i tid heller, de har kun ledige timer samme dag, så jeg må sende sms kvelden før. Må jo ha 6ukers kontroll av meg! Og den forferdelige celleprøven da Skikkelig dårlig vær ute nå. Lyst til å bli inne. Men vet ikke om jeg har samvittighet til det. Føler meg så feit og dvask nå. Og lillegutt trenger frisk luft. Får se hva vi gjør. Egentlig skal jeg sy litt i dag. Har en bukse som må legges opp, og et teppe som jeg klippet av, som må sys. og jeg må lage invitasjoner til babyfesten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 6. oktober 2010 #414 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Da har jeg bestilt av den selgeren du ga meg linken til, for jeg har fortsatt ikke funnet ut hvordan jeg kopierer tekst på denne macen.. Men jeg får søsteren min på besøk etterpå og hun har mac, så satser på hun kan hjelpe meg med et par ting Eple+ C (eller Ctrl + spaceknappen) På macBook i alle fall. Jeg vet ikke om jeg tør la mannen her farge vippene mine! :gjeiper: Litt redd for å bli blind eller vaskebjørn.. Endret 6. oktober 2010 av siebaeo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 6. oktober 2010 #415 Del Skrevet 6. oktober 2010 så jævla bra du får mannen gjøre det....ikke sjans her :dåne: Enig at blåsvart er best på vipper....brukte det alltid på kundene mine Pampers liker vi bedre, men nå fikk jeg en svær bleiekake med libero nr2 så prøver å bruke de opp.....er mer klumpete og klærne er trangere synes jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 6. oktober 2010 #416 Del Skrevet 6. oktober 2010 Eple+ C (eller Ctrl + spaceknappen) På macBook i alle fall. Eple-knappen finnes ikke mer, den heter cmd og har sånn turistattraksjonstegn nå... Skuffende.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 6. oktober 2010 #417 Del Skrevet 6. oktober 2010 Eple-knappen finnes ikke mer, den heter cmd og har sånn turistattraksjonstegn nå... Skuffende.. For noe tull å ta bort det søte eplet! Her er det både eple og turistattrakjontegn på samme knappen faktisk.. Bonus.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 6. oktober 2010 #418 Del Skrevet 6. oktober 2010 Kjøpte pampers-bleier på Rimi i stad. 24 kroner for 62 bleier! Tror jeg går over til pampers jeg da. Koster omtrent det samme som Libero, og de er så tynne og myke. Syns Libero blir litt klumpete mellom bena hans. Har ikke lekkasjer med noen av dem så Sa du ikke at pampers lakk litt? Kanskje jeg skal hamstre litt pampers og da Bra du advarte mannen Min er litt snurt for at han må vokse meg under armene. Mine tre beste venninner er hudpleiere, og allikevel er det mannen som må gjøre det, det syns han er urettferdig Første gangen han farget vippene mine sølte han farge langt oppover øyenlokkene, så helt forferdelig ut i et par dager. Men kunne jo ikke si annet enn tusen takk, for ellers ville han nok aldri gjort det igjen Så koselig at Goffel er roligere. *Bank i bordet*. Kanskje begynner kolikken å slipper taket? :jepp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 6. oktober 2010 #419 Del Skrevet 6. oktober 2010 Jeg hadde ALDRI turt å slippe til mannen på farging av noe som helst Ikke fordi jeg ikke tror han hadde gjort en god jobb, men jeg er helt over-hysterisk kontrollfrik, så må ha full oversikt selv. Går det galt så har jeg bare meg selv å klandre. Tror ikke jeg hadde klart å skjule det ovenfor mannen om han virkelig hadde tabbet seg ut Svart farge over øynene i noen dager høres ikke så gøy ut Er det ikke en eller annen TV-kampanje for bleier i disse dager? Annen hver pakke gratis ellerno? Høres jo kjekt ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter #420 Del Skrevet 7. oktober 2010 Helt i starten lakk pampers, men gjør ikke det lenger Hadde mange uhell i starten egentlig, men nå er det lenge siden Ja, det er bleiekrig, Zia Kiwi har halvert prisen + 2 for 1! :dåne: Så jeg betalte 23 kroner for to pakker bleier som vanligvis koster 46 for hver. Mange andre butikker har også 2 for 1. Vi har hatt en fin natt! Bortsett fra at han har sovet i sengen min/oppå meg/med puppen i munnen. Men har fått sove jeg også, så er veldig fornøyd. Mannen hadde ikke hørt oss en eneste gang Så han hadde sovet hele natten for første gang siden 19. august Nå har han akkurat sovnet igjen. Har jo vært våken en time så Syns det er rart jeg. Men men. Bare deilig for meg, for da får jeg ordnet meg selv. Får kanskje besøk av en venninne snart, og etter det skal jeg og Gofflus til en annen venninne og babyen hennes. I går kveld dro vi å kjøpte en vippestol med vibrasjon fra finn.no. 100 kr betalte jeg, og den ser kjempefin ut! Tror det er brukt masse, men ser ikke sånn ut. Gofflus likte den kjempegodt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå