Pupsilure Skrevet 25. september 2010 Forfatter #301 Del Skrevet 25. september 2010 Det var litt dumt å pumpe begge brystene, for babyen våknet kort tid etterpå, og ville ha mat. Han fikk fra begge, og det hadde vel kommet litt ny melk, men nå har han vært super-sutrete siden Jeg har bestilt strikket body fra Ugly Var inne på nettsiden deres og de hadde salg Og gratis frakt. Så jeg kjøpte en kul body i selbumønster til 200 kr Koster vanligvis rundt 450. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 25. september 2010 #302 Del Skrevet 25. september 2010 Jeg har sett de bodyene i selbumønster.. kanskje det blir å bestille en når vi har vært på UL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 26. september 2010 Forfatter #303 Del Skrevet 26. september 2010 Lille Gofflus har vært vanskelig i natt. Skulle bare sove oppå meg, så da ble det sånn da Har heldigvis klart å sove selv samtidig, men ikke den beste søvnen. Har vært mye skriking... Lurer på om det er økedøgn nå, for han skal ha mat hele tiden. I natt, fra 5-9 lå/satt vi og sov med puppen i munnen Hvis jeg tar fra han puppen skriker han hysterisk etter ca 2 sekunder! Mannen har blitt syk, og jeg håper han blir hjemme fra jobb i morgen. Er så koselig å ha han hjemme Men han er ikke hjemme før han er døden nær, så jeg tviler Har bestemt at jeg skal kjøpe lammeskinn til vogna. Hadde egentlig ikke tenkt til det, men så behovet i går da vi var i byen. Det var så kaldt ute, og vi gikk fra majorstua til oslo s, og jeg var så redd for at han frøs. Hvis noen lurer på hvordan det går med vekta mi, må jeg medele at det er skuffende lite fremgang... Har ikke gått ned noe på 3 uker. Fortsatt 63/64. Varierer fra dag til dag. Syns jeg spiser ganske sunt, kun godteri i helgen. Men jeg trener ikke, går knapt tur. Syns det er så vanskelig å komme seg ut mellom måltider og bleieskift, og når han hyler har jeg ikke samvittighet til å begynne å kle på meg, og la han ligge alene. Og når han endelig er stille nyter jeg stillheten, og slapper av, og glemmer at jeg kan gå på tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 27. september 2010 #304 Del Skrevet 27. september 2010 Lammeskinn kan nok være veldig smart fremover ja.. Det har vi også klart til lilletassen her. Det isolerer veldig godt og holder godt på varmen - så ingen dum idè Så kjedelig han klenger seg til puppen hele tiden... Må være slitsomt! Det kan virke som det er økedøgn ja, for da har jeg forstått de gråter masse og ingenting annet enn puppen og mamma er bra nok. Hvordan er formen til mannen i dag? Ble han hjemme? Håper dere får kost dere litt hvertfall, tross masse gråting.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 27. september 2010 Forfatter #305 Del Skrevet 27. september 2010 Det har vært en slitsom dag! Var først på besøk på jobben, og deretter hos en venninne med liten baby, og så på shopping med dem. Gofflus skrek nesten hele tiden Og venninnen min sin baby lager så vidt en liten pipelyd når hun har bæsjet eller er sulten Og ellers er hun stille. Tror venninnen min ble ganske sjokkert egentlig. Hun er jo ikke vant til sånn hyling. Jeg har bestemt meg for å kutte ut brus, siden han har vært så ille nå. Det kan virke som det er brus som er problemet. Så det siste glasset ble drukket ca kl 12. Ser det an til fredag/lørdag. Ellers driver vi med barnehagesøknad nå. Noen som vet hvordan det er med 80 % plass? Når henter/leverer man da? Det er ca 36 timer i uka, og det bør vi jo klare. Mannen har jo fleksitid, og jeg jobber tunus. Kan man hente/levere når man vil så lenge man holder seg innenfor 36 timer i uka? I morgen er det barselgruppe. Har kommet en ny baby til verden siden sist, så gleder meg til å se han Håper min klarer å oppføre seg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 28. september 2010 #306 Del Skrevet 28. september 2010 (endret) Jeg synes det er så deilig at mødre med stille og rolige bebiser får seg et lite sjokk når vi med litt sutrete skriker unger kommer For da kan de ikke klage på at DE har det slitsomt vet jeg. Svigerinna mi er sånn Gutten hennes lager så vidt lyd og når han skriker er det bare noen små hese lyder som kommer. Hun sier hun er sååå sliten etc... altså.... han sover HELE tiden... han må vekkes for mat Har sett øya hans åpne en gang! Sant skal sies så hadde han gulsot i starten, men ikke nå lenger. Hun har jo drømmebabyen bare sover, lager lite lyd og er fornøyd. Og hun er SLITEN? :klø: Endret 28. september 2010 av Devilina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 28. september 2010 #307 Del Skrevet 28. september 2010 God morgen! Jeg regner med å få en liten bråkmaker jeg og.. Vet ikke hvorfor, men aner det bare Sovebabyer er kjeeeedelig! Hører også at soveskinn er veldig deilig for barnet. Senest i går fortalte en tobarnsmor at hun nesten hadde dårlig samvittighet for at førsetmann ikke hadde hatt det. Minsten likte det SÅ godt. Kjøper du soveskinn med lanolin renser det jo seg selv i stor grad. Tiss blir til såpe. Like magic.. Vi har derfor satset på soveskinn i vugga med gulpeklut under hodet, og skal kjøpe pose til vogna med lanolinskinn inni som kan tas ut og brukes for seg selv ved behov. Håper du/dere får en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 28. september 2010 Forfatter #308 Del Skrevet 28. september 2010 Ja, litt godt at folk får se at han er vanskelig! Da føler jeg meg ikke fullt så sytete. Rart å se en baby som er så snill, at de kan være så forskjellige. Men er glad jeg har min allikevel. Føler at han har masse personlighet, den andre babyen bare sover. Har knapt sett øynene hennes. Jeg har blitt syk Våknet med vond hals 02.30. Goffel holdt det gående til 5.30. Til slutt gav jeg opp, og la han inntil meg i sengen, og der sov vi til 8.30. Så jeg har faktisk fått 3+3 timer. Men er trøtt allikevel Skal egentlig på barseltreff i dag, men hvis jeg er syk så kan jeg jo ikke. Mannen har blitt veldig snørrete i dag, så jeg blir vel verre jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 28. september 2010 #309 Del Skrevet 28. september 2010 Hei, Pupsi!! Så koselig å oppdatere seg her i dagboka di! Er dagene som forventa..? Eller skriker han kanskje et hakk mer enn du forventa ? Min kommer ikke til å skrike eller mase i det hele tatt...........SIKKERT!! Jeg har hatt det deilig på ferie, men det var jammen godt å komme hjem igjen også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 28. september 2010 Forfatter #310 Del Skrevet 28. september 2010 Hei Sequax Syns det var vanskelig å forvente noe som helst, visste virkelig ikke hvordan det kom til å være. Men hadde jo håpet på en som var litt roligere :gjeiper: Men det skal sies at han sover mye, så det er jo bra. Men skrikeperiodene kunne jeg klart meg uten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 28. september 2010 #311 Del Skrevet 28. september 2010 hmmm håper jeg ikke syter for mye da.....har et relativt snilt barn, hun gråter ikke alltid, men er sutrete når hun har vondt i magen eller vil ha mat......venter jeg for lenge med å gi mat, da blir det gråting uff kjedelig å være syk da, håper du blir fort frisk igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 28. september 2010 Forfatter #312 Del Skrevet 28. september 2010 Treff: Neytiri Bumba Pupsilure Goffel Cypress (etter kl 16) Milla Iril Dine Siebaeo Devilina W Er det flere som vil være med? Og når skal vi ta det? Jeg går jo hjemme og har ikke så mange planer, så kan nesten når som helst Vil også gjerne ha forslag om sted, vi har vel 3 barnevogner med oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 28. september 2010 #313 Del Skrevet 28. september 2010 Så koselig! hmmm er ikke steder sånn som peppez pizza med godt plass :klø: ellers har jeg ikke peiling på hvor vi kan være.... jeg stemmer for allt etter denne helgen her, for blir nok bursdagsfeiring søndag for meg gleder meg til treff!!! å møte alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 28. september 2010 #314 Del Skrevet 28. september 2010 Hei Sequax Syns det var vanskelig å forvente noe som helst, visste virkelig ikke hvordan det kom til å være. Men hadde jo håpet på en som var litt roligere :gjeiper: Men det skal sies at han sover mye, så det er jo bra. Men skrikeperiodene kunne jeg klart meg uten Skjønner jeg godt!! Men det må vel ha vært godt å få ham ut ? Gleder meg egentlig veldig til jeg har kroppen for meg selv igjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 28. september 2010 #315 Del Skrevet 28. september 2010 Uff da, ikke noe særlig å være syk når man har en liten baby å passe på. Det er slitsomt med en krevende baby, da er det lov å klage litt over at man er sliten mener nå jeg. Det er kjempestor forskjell på babyer, ingen tvil om det. Det ser jeg veldig godt, for jeg har en av hver. Godgutten kan ligge lenge på et teppe og bable for seg selv, mens Knøttet skal underholdes HELE tiden mens hun er våken. Tror jeg hadde blitt litt gal i hodet om jeg hadde fått to sånne Knøtter altså! Håper du blir fort frisk igjen da, god bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 28. september 2010 #316 Del Skrevet 28. september 2010 Treff høres koselig ut,det har ikke jeg fått med meg. Kanskje jeg og snuppa mi henger oss på og (med forebehold) :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 28. september 2010 Forfatter #317 Del Skrevet 28. september 2010 Peppes var et godt forslag, nå fikk jeg skikkelig lyst på pizza! Det var fantastisk å få tilbake kroppen sin ja! Virkelig! Skriver deg opp jeg da, dream Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 28. september 2010 Forfatter #318 Del Skrevet 28. september 2010 (endret) Hvem vil være med på treff i oslo i oktober? Treff: Neytiri Bumba Pupsilure Goffel Cypress (etter kl 16) Milla Iril Dine Siebaeo Devilina W Dream Dream sin baby Tenker Gofflus vil kose seg sammen med alle jentene jeg Hvis ikke Siebaeos gutt slenger seg med da Hva tenker dere om f.eks tirsdag 19. oktober på Peppes i Oslo sentrum? Er helt åpen for andre forslag også Tidspunktet spiller ingen rolle for meg, så der kan noen andre komme med forslag. Endret 28. september 2010 av Pupsilure Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 28. september 2010 #319 Del Skrevet 28. september 2010 Jeg kan vel ikke spise pizza nå som jeg har fått svangerskapsdiabetes? Men jeg er med på Peppes likevel, de har vel noe salatgreier der sånn de har på Dolly? Men den 19. har vi besøk av svigersene da. Dere får velge den datoen som passer for flest, så ser vi om jeg får blitt med eller ikke. Er ikke sikkert jeg er i form den dagen uansett, så det er dumt å ta hensyn til meg i fall jeg plutselig ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 28. september 2010 Forfatter #320 Del Skrevet 28. september 2010 Var bare en tilfeldig valgt dato, så vi kan prøve en annen istedenfor, og hvis du ikke orker allikevel, så er det helt ok, selv om det er veldig hyggelig hvis du kommer Ja, de har salatbar tror jeg Torsdag 14. oktober? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå