Gå til innhold

Pupsilures verden

Pupsilure

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jada, men er bare i skjeden og ikke høyere opp, og man gjør det selv, og det kjennes ikke engang :)

ok....hmm men om jeg får aldri mer brukt ppiller er det noe mindre fare med pring(med tanke på blodpropp)???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har kjempesøtt smil! :hjerte: Han lå på stellebordet og jeg drev og snakket til han, og han fulgte veldig med, og så plutselig kom han med flere smil :) Håper jeg får se flere snart.

Natten har gått greit. Sovnet ca 24. Pupping i 3.30-tiden, og litt grining etterpå. Sovnet oppå meg i 5-tiden. Sov til 7, og mat igjen. Lys våken baby :) Så sovnet vi 9 og sov til 12 :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med overstått navnedag :klem:

Håper støyen ikke er så ille i dag og at du og Goffel koser dere inne i dag siden det er så dårlig vær..

Og masse lykke til hos frisøren i morgen - det er så deilig å gå til frisør og bli litt tatt vare på ;)

God helg!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må legge inn et skrytebilde jeg altså :nigo:

Oj, det skjedde et eller anet med fargene... :klø: Men men, legger det her allikevel. 

Endret av Pupsilure
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er kjempefin Pupsilure!! Skikkelig pen fyr. Blir nesten litt misunnelig :fnise: Og jeg fikk jo med meg hva han heter og synes det er et superfint navn.. :rødme: Han kler det synes jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Tusen takk dere :strix:

Nå har vi vært i familieselskap. Det var hyggelig :)

I morgen drar vi inn til byen alle tre. Jeg skal klippe meg kl 13, og mannen kl 14. Håper å spise indisk mat på Tika Tika mens vi først er i byen :sikle:

Lille gullet mitt smilte til meg enda en gang :hjerte: Men mannen nekter å tro på det :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi vært i byen og klippet oss. Er kjempesliten! Det var så mye mennesker, og stress å ta t-banen med barnevogn og hylende baby. Drar ikke ut en lørdag igjen med det første.

Er kjempefornøyd med klippen! Han er så innmari flink :nigo: Kostet 830 :sjenert: Men men.

Fryseposene mine kom i posten i går, så jeg skal pumpe meg snart. Greit å bygge opp et lite lager.

Natten gikk ganske greit. Vi la oss 23.30. Sovnet 24. Våknet 3.30 av sulten og våt Goffel, så vi byttet bleie og han fikk mat. Prøvde å legge han kl 4, men det ville han ikke. Fikk han ikke til å sove før kl 5, etter at jeg hadde swaddlet han, da sovnet han med en gang! Det har skjedd flere ganger, så heretter skal jeg pakke han inn igjen med en gang etter å ha byttet bleia. Tror han føler seg tryggere da :kose: Vi sov til 8, og så fra 8.15-10.30.

Mannen er så morsom, og vi har det så fint nå :) Han er innmatri flink med den lille, og snakker og tuller med han hele tiden. Vi har fått så mange nye interne morsomheter, og jeg ler så godt av han :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...