Gå til innhold

Pupsilures verden

Pupsilure

Anbefalte innlegg

Sjokolade går ikke her da det er magevondt med engang :dåne:

men så koselig man blir servert og at det er billigere......jeg får ta meg en tur til byen en dag å vi får dra på babykino da :jepp:

1 måned i dag :hoppe: gratulerer lille Goffel....hvor har ukene blitt av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, han begynner å bli stor :jepp: Litt stor :fnise:

Håper natten blir fin :) Og at Goffel har skjønt at det er deilig å sove hele natten :jepp: Gav pumpet melk for noen timer siden, slik at jeg har samlet opp masse melk nå, og tenker at jeg gir han begge puppene, og håper at han blir skikkelig mett og gir meg mange timer med søvn. Vet ikke om det er sånn det fungerer altså, men tenkte å prøve det :fnise:

Uff, jeg tenker sånn på Phobaeticus :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babykino høres jo kjempekoselig ut - det skal jeg også når den tid kommer. En venninne av meg gjorde det med en annen venninne og det gikk strålende. Litt gråt og hyl underveis, men en koselig opplevelse forstod jeg og så gjør man liksom noe også.

Så det blir sikkert bra!

Tror vi må se Inception ja.. Leonardo DiCaprio har blitt en veldig dyktig skuespiller syns jeg og Shutter Island var utrolig bra! Anbefales absolutt hvis dere ikke har sett den!! :)

Herlighet - 1 måned og 1 dag i dag.. Som tiden flyr!!! Samtidig føles det ut som en stund siden jeg sladret og gikk og ventet på melding :) Gratulerer så masse med en "liten-stor" Goffel :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanlige filmer som blir vist, men det er lagt til rette for babyer ved at det er lavere lyd og slikt. Og tillatt med gråting og amming :)

Alt var bra med hoftene til Goffel :nigo:

Vi tok en tur innom jobben til mannen og viste han frem etterpå. Jeg hater å snakke engelsk, og nå føler jeg at de syns jeg var litt overlegen. Må få mannen til å fortelle dem det. Syns det er spesielt ille når mange av dem er norske, og jeg ikke vet hvem. :sjenert: For alle snakker engelsk med hverandre uansett.

Kjøpte bleier på kiwi i stad. 23,40 for to bleiepakker i str 3 :)

Vi har hatt en kjempefin natt igjen :) La oss sent da, 23.30. Og sovnet 00.30. Sov til 4, og fikk mat. Sovnet igjen ca 4.30 og sov til 6.30. Sovnet igjen 9 og sov til 11. Jeg er ganske sikker på at det er minifom-dråpene som gjør det! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk :hoppe:

Har vært på senter og i matbutikken uten baby nå :) Det var godt å komme seg ut alene. Men godt å komme hjem til mannen og babyen igjen også :hjerte:

Kjøpte en pakke med Landlord bleier til 5 kr :nigo: Og en pakke med mummi bleier til 5 kr :ler: Morsomt med bleiekrig ;)

Nå skal jeg gå å legge meg. Mannen tar babyen i en times tid til, og håper han kommer inn med en sovende baby ;)

I morgen har jeg ingen planer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også tenkt tanken på å fylle opp med litt bleier....

men ettersom det varer ut året og jeg hadde en sa i uke 8 så drøyer vi litt :)

Kom det en sovende baby inn på rommet? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gøy med bleiekrig! Jeg benytter anledningen til å prøve forskjellige merker :jepp:

Mannen kom inn med sovende baby ja :nigo: Så jeg sov fra 23-2. Og 3-6. Og 9-10. Flinke babyen som spiser og sovner igjen uten grining :kgbaby:

Nå kommer dere til å tro det har rabla for meg, det ville jeg selv tenkt hvis jeg hadde lest noe sånt :sjenert:

Here goes: jeg tok med meg Goffel inn i dusjen i dag :lol: Leste om babysvømming i går, og leste masse om folk som dusjer med babyene. Tenkte det hørtes vanskelig ut, og veldig rart ut i starten, men så fikk jeg lyst til å prøve. Og det gjorde vi :nigo: Han elsket det! Sååå blid baby! :hjerte:

Jeg dusjet selv først, mens han lå på stellematta si på gulvet i bleia. Så gikk jeg ut av dusjen uten å skru den av, og tok av han bleia og tok han med inn. Det gikk så greit! Fikk vasket håret hans også. Hadde skrudd av korken på flaska, og helte litt sjampo rett i håret hans.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet om mange som dujer med babyen, og babyene har syntes det har vært helt herlig :rødme: En venninne av meg var veldig skeptisk for at babyen skulle bli glatt å holde i, sammen med vann og såpe.. men hun prøvde det og nå dusjer de sammen flere ganger i uken :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her dusjer vi mange ganger alle fire for å rekke i det hele tatt å få seg en dusj. Jeg dusjet med førstemann også og gjør det enda. Kjempekos!

Du som er så god på ebay: Mener å huske at du har kjøpt noen scrappegreier der til rimlig pris? Jeg har begynt å tenke på bryllupet, invitasjoner, bordkort, sanghefte ol. Men jeg er ingen scrapper. Kan jeg kjøpe ferdig maler eller må jeg liksom være kreativ selv? Noen gode tips til hva jeg ser etter? Ikke stress med det nå hvis du har det travelt om dagen. Det er maaange måneder til jeg egentlig trenger noe, var bare tankene som begynte å svirre litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig!!! Jeg synes ikke det høres rart ut i det hele tatt. Mange venninner og bekjente av meg har gjort det og det virker som babyene stort sett har satt pris på det, så det er noe jeg kommer til å prøve etterhvert også :) Sikkert en veldig koselig stund.

Så godt å høre at alt er bra med hoftene hans. Var dere på sjekk pga keisersnittet eller var det noe annet?

Skjønner godt du syns det er ekkelt å prate engelsk. Jeg har bodd i Australia og vært mye i engelskspråklige land, men allikevel syns jeg det er litt ubehagelig å snakke engelsk hvis jeg plutselig blir kastet inn i det (sånn som du når du besøkte mannen på jobb). Ikke alltid like lett å få uttrykt seg, men det skjønner de sikkert også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...