Dine Skrevet 9. mars 2014 #6801 Del Skrevet 9. mars 2014 Tror det blir 29 på meg et år til også, skal skrive det på kaka kom på at jeg snart har vært gift i fem år. FEM år!! Den gode nyheten er at jeg fortsatt blir spurt om leg hvis jeg skal kjøpe alkohol da Vi har jo også 5 års bryllupsdag i år og jeg også fikk litt sjokk da jeg faktisk innså det.. 5 år...! Herlighet, tiden flyr..! Men så blir jo både Tulla og Goffel 4 år i år og Tassen 4 år rett på nyåret, så vi får store barn snart.. Yikes! Syns det er utrolig kos med baby, men merker det er deilig å få litt større barn. Det åpner for så mye mer å gjøre! Håper vi får til å treffes snart alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 9. mars 2014 #6802 Del Skrevet 9. mars 2014 Ja, nå kom jeg på at mannen og jeg har snakka om å invitere dere med mannfolk en helgedag snart! Var jo så hyggelig hos Dine sist, og mannen ville gjerne gjenta det. Vi kan ta det på FB, noe sier meg at å finne en dag som passer ikke er det enkleste 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 23. mars 2014 #6803 Del Skrevet 23. mars 2014 Hei Jeg så at du hadde lagt ut dunposen din til salgs. Adressen hørtes så kjent ut og så så jeg navnet.. Vi har bestemt oss for lilla pose ellers hadde jeg slått til Men jeg lurte på; er du fornøyd med den? Savnet du ull/skinn i ryggen? Vi har egentlig bestemt oss for Voksi City med ull i ryggen, men synes din type er finere.. Usikker på om det blir et irritasjonsmoment eller ikke! Ble f eks Goffel klam på ryggen i den? Ull skal vistnok tørke opp bedre. Håper det står bra til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 23. mars 2014 Forfatter #6804 Del Skrevet 23. mars 2014 Hei, så morsomt at du kom over den Er nok ikke helt riktig tid for å selge den nå. Egentlig tullete av meg, for den har ikke vært i bruk i vinter, bare latskap at jeg ikke har prøvd å selge den før ja, har vært fornøyd med den, ikke noe å klage på egentlig kan ikke huske at han ble klam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 25. mars 2014 #6805 Del Skrevet 25. mars 2014 Hei hei! Gratulerer med overstått stordag!! Nesten samtidig som meg Bare at jeg ble 31 Men man er jo kun så "gammel" som man tillater seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 16. april 2014 #6806 Del Skrevet 16. april 2014 Hvordan står det til hos dere? Riktig God Påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 1. mai 2014 Forfatter #6807 Del Skrevet 1. mai 2014 Hos oss er alt bra, og livet går sin gang. Goffel er snill og grei for tiden. Lite trass, og han er flink gutt som hører på mammaen sin Han er veldig opptatt av klatring og hopping for tiden. Viser meg hvor langt og høyt han kan hoppe. Hopper ned fra høyere og høyere ting. Han trives veldig godt i bhg, og har mange venner der. Han har ikke sluttet ned nattbleie enda, jeg har ikke orket å ta tak i det. Men nå nærmer ham seg jo fire år, så den skal nok av i løpet av sommeren eller noe. Jeg trives på jobben, og vi får ny leder igjen. Hun virket grei nok. Blir spennende når hun starter. Hun er like gammel som meg! Altfor ung, spør du meg.... Ellers er jobben mitt hjem nr to. Har virkelig koset meg de siste dagene. I går var vi veldig godt bemannet. Vi hadde møte først, og fikk marsipankake og ostekake. Og på kvelden kjøpte vi sushi og kinamat. Vi gikk tur, spilte spill, skravlet, og koset oss Jeg hadde ei på opplæring, og hun var utrolig flink og koselig! Og så har vi ei annen som er ny, og jeg liker henne svært godt! Gleder jeg til å jobbe med henne igjen på fredag. Og favorittkollegaen min som har vært i permisjon et år, er tilbake, og vi skal jobbe sammen på lørdag. Jeg har mye å holde på med for tiden. Var sykemeldt i fire uker, og vært hos kiropraktor mange ganger, og jeg var på røntgen på tirsdag. I forrige uke var jeg i en begravelse og en dåp. Og jeg har generelt mye å styre med. Fikk PT timer av mannen i bursdagsgave, og er på elixia 2-3 ganger i uka. Har kommet godt igang, og er veldig fornøyd med treneren min Har også vært på bassengtreningen 10 ganger, men bassenget stenger snart for sommeren, så da blir det ikke mer. Håper alle har en fin 1. mai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 2. mai 2014 #6808 Del Skrevet 2. mai 2014 Hyggelig med oppdatering Goffel virker som en skikkelig alright type Synes han har virket grei hele veien egentlig Så deilig med jevnlig trening. Det er så deilig når man kommer igang. Hadde du sagt at du ønsket det? Glemte å svare deg en annen gang du kom med oppdatering. Du snakket om at dere muligens bare skulle få ett barn og at dette føltes greit. Jeg tror og jeg kunne forsont meg med det. Vi har jo og snakket om det her, men så ble mannen med på en til likevel. Jeg ville heller hatt ett enn tre f.eks, men det er meg Håper du får en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 2. mai 2014 #6809 Del Skrevet 2. mai 2014 Koselig med oppdatering Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 7. juli 2014 Forfatter #6810 Del Skrevet 7. juli 2014 Vi var på visning på et rekkehus i går, og det er mulig det blir budrunde i dag. Er veldig spent! Får svar fra banken i dag, om hvor mye vi får i lån. Vi har bestemt at vi ikke vil gå noe over prisantydningen, fordi badet må pusses opp, så går vel 2-300 000 til det. Ellers er det veldig fint, mye som er gjort. Snoka nettopp på Facebook til selgerene, og kona i huset skrev at hun var så frustrert fordi de ikke fikk solgt. Har visst vært 9 visninger! Og de har gått mye ned i pris. Så jeg tenker at det er god mulighet for at vi får det til prisantydning. Men så syns jeg det er så skummelt å flytte. Får vi barnehageplass? All jobben med selve flyttingen.... Blir vi fornøyd med det nye stedet? Det er ikke aktuelt å skulle flytte flere ganger, før vi har råd til hus i samme område. Vi har slått fra oss det stedet vi egentlig skulle flytte til, og bestemt oss for å flytte i nærheten av jobben min, og der er det mye dyrere. Får vi solgt leiligheten fort? Hva får vi for den? Selve rekkehuset var fint. Tre etasjer, fire soverom, fint kjøkken. Nye dører overalt, og generelt fine og nymalte overflater. Fornøyd med romløsningen. Uteplassene var greie, men ikke fullt så fine som jeg skulle ønske. Avstanden til barnehage og skole er litt for lang, men egentlig helt innafor. Bare lenger enn jeg hadde sett for meg. Mannen må jo gå med han. Jeg sitter ikke med følelsen av at dette er Drømmehuset, men det er det mulig jeg ikke vil gjøre med de begrensningene vi har uansett. Drømmehuset er jo en enebolig, ikke rekkehus fra 60 tallet. Tenker vel at vi bare ser an om det kommer noen bud, og hvis noen andre kjøper det, er det helt greit. Men det har jo ligget ute en stund da, så det er stor sjanse for at budrunden ikke akkurat tar av. Og så får vi bare se om vi vil by, men max prisantydning, som er en god del lavere enn takst. Vi syns ikke vi kan gi noe mer, vi må plusse på dokumentavgift på 100 000 og baderomsoppussing på et par hundre tusen. Spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 7. juli 2014 #6811 Del Skrevet 7. juli 2014 Hei!! Så spennende da!! Kjedelig at du ikke har de store følelsene for huset da.... Hva med mannen din, hva føler han? Greit å ha litt positiv magefølelse for det Hvordan er du i formen,var det ryggen som var årsak for kiropraktorbesøk? Idag begynner ferien her hos oss! Egentlig på Fredag faktisk,men trodde jeg skulle jobbe idag så feriefølelsen kom ikke før nå Glad jeg ringte jobben og fikk de til å sjekke lista.... ikke bare bare når en har kalender OG kalenderbok som ikke var helt overens... Hvordan er været på Østlandet nå? Vi rømmer som noen klimaflyktninger Nordover imorgen Her i Sør er det regn,tåke og trist! God Sommer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 7. juli 2014 Forfatter #6812 Del Skrevet 7. juli 2014 Mannen er like usikker som meg, men han likte det veldig godt. Han vil ikke legge noen særlig planer, eller drømme, før vi har finansieringsbeviset i orden, får det i dag. Jeg mener slektningene dine bor på samme sted, Mokkon Stedet begynner på S. Her har det vært veldig lummert de siste to dagene, og tordenvær natt til i går. Overskyet men varmt. Godt du sjekket boka da! Husker det der fra jeg selv jobbet med det samme Jeg har tre arbeidsdager igjen, og så er det ferie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 7. juli 2014 #6813 Del Skrevet 7. juli 2014 Gleder meg til å følge med i dag!!!! Krysser fingrene for dere!!! Lyst å sende meg link til huset? Og så må vi få til å treffes snart, nå er det asaaltfor lenge siden!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 7. juli 2014 #6814 Del Skrevet 7. juli 2014 Alltid spennende å gå på visning og muligens legge inn bud! Lykke til uansett hvordan det går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 7. juli 2014 Forfatter #6815 Del Skrevet 7. juli 2014 Tusen takk, det er veldig spennende! vi blir ikke enige med oss selv om vi vil eller ikke. Jeg er redd for at vi finner noe bedre senere, og mannen er redd for at dette er det beste, og at vi går glipp av det hvis vi ikke kjøper det nå. Selve huset innvendig er kjempefint. Men jeg er litt misfornøyd med uteområdene og den interne beliggenheten. Trodde også at jeg ville til et annet sted, like i nærheten, men der er det ikke like fine rekkehus, har jeg innsett nå. På dette stedet er de fineste og største. Skal ta en kjøretur dit nå. Og se meg litt rundt om i nabolaget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 9. juli 2014 Forfatter #6816 Del Skrevet 9. juli 2014 Vi kjøpte det! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 9. juli 2014 #6817 Del Skrevet 9. juli 2014 Gratulerer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 9. juli 2014 Forfatter #6818 Del Skrevet 9. juli 2014 Takk føles veldig bra! Fikk det til prisantydning, som er 300 000 under takst. Overtakelse 1 november. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 9. juli 2014 #6819 Del Skrevet 9. juli 2014 Jeg missunner dere følelsen Vi har holdt på i to år nå, med å finne bolig, men det selges svært lite boliger i vårt område. Og når de først selges går de laaaaaangt over takst. Så vi ser nå på tomt.. Spennende med julefeiring i ny bolig Deler du link med ei som er nysjerrig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 9. juli 2014 #6820 Del Skrevet 9. juli 2014 Gratulerer med hus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå