Pupsilure Skrevet 9. oktober 2013 Forfatter #6721 Del Skrevet 9. oktober 2013 Noen som vil hjelpe meg litt ang valg til det nye badet? Vil sende pm, istedenfor å ta det i dagboka, for jeg har litt bilder osv. Må bestemme oss til i morgen, og jeg er meget usikker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 9. oktober 2013 #6722 Del Skrevet 9. oktober 2013 Jeg kan godt hjelpe deg, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 9. oktober 2013 #6723 Del Skrevet 9. oktober 2013 Jeg kan også godt hjelpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 9. oktober 2013 #6724 Del Skrevet 9. oktober 2013 Auris er en mindre bil enn Avensis, de er to ulike klasser og Auris er klassen under Avensis. Vi vurderte de opp mot hverandre da vi vurderte å kjøpe ny bil rett før vi gikk fra hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 9. oktober 2013 #6725 Del Skrevet 9. oktober 2013 Kan hjelpe jeg også om du vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 10. oktober 2013 Forfatter #6726 Del Skrevet 10. oktober 2013 Takk for tilbudet, Neytiri Nå har vi bestemt oss, og alt er bestilt! Tror det skal bli et fint bad 13. desember er det ferdig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 10. oktober 2013 #6727 Del Skrevet 10. oktober 2013 Det høres ut som det blir kjempe bra!! Gleder meg til å se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 12. oktober 2013 Forfatter #6728 Del Skrevet 12. oktober 2013 Nå har det kommet ut et hus til på finn, men vi orker ikke å vurdere det ordentlig. Det ligger ti minutter med bil lenger unna Oslo, og der foreldrene mine bor. Så jeg syns det er litt for langt unna. Men det var veldig fint!! Og mye billigere enn det vi ikke fikk. Bare 2,3 millioner for treetasjes nyoppusset hus, med svømmebasseng men det føles ikke riktig å skulle flytte akkurat nå. Nå kjøper vi bil, vi får nytt bad, og jeg har lyst til å bo her litt lenger. Og jeg vil helst bo de ti minuttene nærmere Oslo. er langt nok ut på landet fra før liksom. I dag skal vi prøvekjøre bilen Dette er jo mannen sin leke, jeg bryr meg vanligvis lite om biler, men nå er jeg blitt ganske gira jeg også. Den piper hvis jeg holder på å rygge på noe, og lukeparkerer for meg hvis jeg trykker på en knapp Kult da! håper vi får den i løpet av en uke, for da tar vi en sverigetur neste helg. Jeg syns det skjer så mye spennende i livet mitt for tiden. Nytt bad, splitter ny bil, to uker på gran canaria om en måned og mannen er verdens beste for tiden! Vi har det superfint Har vært på trening to dager denne uken, og er litt gira på det også. Føler at jeg får til øvelsene, og at det er litt gøy. God helg til alle som er innom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 12. oktober 2013 #6729 Del Skrevet 12. oktober 2013 Hyggelig å lese at du har det så bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 12. oktober 2013 #6730 Del Skrevet 12. oktober 2013 Enig med Pusla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 12. oktober 2013 #6731 Del Skrevet 12. oktober 2013 Så herlig å høre at dere har det så bra!!! Gooood helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 15. oktober 2013 Forfatter #6732 Del Skrevet 15. oktober 2013 Nå har mannen bestilt bilen det ballet på seg med ekstrautstyr, så nå har mannen fått alt han kunne drømme om Syns han fortjener det. Og jeg fikk glasstaket som jeg hadde så lyst på Men vi får ikke bilen enda pga utstyret. Må vente til november/ starten av desember. Men vi klarer vel det. Blir mye som skjer samtidig da. De starter på badet, og jeg og Goffel drar til gran canaria 18. November. Vi kommer tilbake 2. Desember, og badet er ferdig 13. Desember. Goffel snakker om pølserommet i bhg, og i går skjønte jeg at han mener pauserommet tror det er intern humor i bhg, for jeg hørte en voksen som tullet med det. Om en time skal jeg kjøre Goffel i bhg, og så skal jeg på spinning. Og så er det jobb i kveld. Har fått en elev som skal følge meg. Og jobber med søteste kollegaen, som har vært på ferie i to uker tror det blir en bra dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 21. oktober 2013 Forfatter #6733 Del Skrevet 21. oktober 2013 Hadde en stressende uke på jobben, men fri fredag, lørdag og søndag, så nå er jeg klar til å komme meg på jobb igjen. På fredag var jeg og Goffel på leos. Det var nesten ingen folk der, så deilig! Da vi skulle gå sa jeg at han fikk velge en siste ting, og at jeg skulle bli med. Han valgte den hvite, bratte sklia måtte jo bare ta den da å, herregud, så bratt og skummel. Men så var det ganske gøy også På lørdag var vi på loppemarked. kjøpte en ferievogn som skal være med til gran canaria. og vi tok en tur på toys r us. det var så mye folk der, at jeg ble helt utslitt. dro en liten tur til mc donalds med kusinen min og datteren etterpå. søndag dro goffel og mannen til byen. og på kvelden laget vi vårruller. goffel fikk hjelpe til masse, og det syntes han var kjempegøy! i dag snør det ute, og det var veldig gøy å se goffels reaksjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 21. oktober 2013 #6734 Del Skrevet 21. oktober 2013 Snør det?? Har jeg ikke fått med meg, sånn går det når man jobber inne hele dagen Høres ut som en koselig helg da Og den hvite sklia på leos er skummel ja, vet ikke om jeg tør å ta den igjen jeg altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 21. oktober 2013 #6735 Del Skrevet 21. oktober 2013 Har ikke snødd her enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 23. oktober 2013 #6736 Del Skrevet 23. oktober 2013 waaa glad jeg bor lengre sør regner fortsatt bare....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 24. oktober 2013 Forfatter #6737 Del Skrevet 24. oktober 2013 I går var jeg hos tannlegen og boret to hull. I dag har jeg vært på international cafe i bhg. Veldig hyggelig fikk snakket litt med andre foreldre, og spist mye god mat. Jeg hadde med lefser med philadelphiaost, røkelaks og ruccola. I morgen skal jeg tatovere eyelineren igjen. Syns den er såpass fin fra før, at jeg tror de nesten sender meg hjem med en gang. Håper det egentlig, så jeg får slappe av litt før kveldsvakt. Skulle egentlig ha fri, men det er jeg som har ansvaret for bemanningen, og jeg fikk ingen til å jobbe, så da tok jeg vakta selv, selv om jeg virkelig kunne trengt fridagen..... Jobber i helgen også, men tror det kan bli en bra helg Har kjøpt en vogn som skal være med til gran canaria. På loppemarked. Ganske fin egentlig. Abc design astro. Utrolig god å trille, og han sitter høyt og fint. Men den er mer ordentlig vogn enn trille. Fulgte med fint regntrekk til den, og det trengte vi til den andre vognen, så det var bra! Tenker at det ikke gjør noe om den blir skadet på flyet, og at jeg nok uansett setter den igjen der, orker ikke å drasse den med hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 25. oktober 2013 Forfatter #6738 Del Skrevet 25. oktober 2013 Fikk nye øyenbryn istedenfor eyeliner ble superglad! Tror det blir bra. Er jo litt annerledes i starten, mye farge går bort etter en ukes tid. Men fornøyd med fasongen. Det er tatovert masse små streker, som ligner på hår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 25. oktober 2013 #6739 Del Skrevet 25. oktober 2013 Jøss, så bra da! det hørtes ut til å ta lang tid?!? Har du noe erfaring med å tatovere leppekonturen? Jeg syns min er litt utflytende, og lurer litt på hva jeg kan gjøre med det - om det finnes noe i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 25. oktober 2013 Forfatter #6740 Del Skrevet 25. oktober 2013 Det tok ca to timer nå. Jeg var veldig heldig, for kurset var avlyst, og jeg fikk behandling av ei som jobber der og kan det. Men til modellpris det ville nok tatt lenger tid dersom det var en ny person. Becky har lipliner, og kan sikkert mer om det enn meg. Jeg har tenkt til å ta det, har kjøpt groupon, og gjør det nok snart. Tror absolutt at det kan bli fint på både deg og meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå