Becky1 Skrevet 8. oktober 2013 #6701 Del Skrevet 8. oktober 2013 Noen ganger er uvissheten verre enn negativt resultat. Det kan jeg skrive under om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 8. oktober 2013 #6702 Del Skrevet 8. oktober 2013 Så kjipt det ikke ble hus på dere, men det kommer nok med tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 8. oktober 2013 Forfatter #6703 Del Skrevet 8. oktober 2013 Vi vurderer å kjøpe en slik www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=43910212&reference=2013/9/vertical-3/10/2/439/102/12_1421459027.jpg Nå blir vi nok boende her i et par år til, og har råd til å kjøpe en ny bil. Den gamle er det mye feil med for tiden, og den bruker en liter bensin pr mil! Det er mye!! Mannen skal dra å se på biler i morgen etter jobb. Det er jeg som kjører mest, så jeg klager ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 8. oktober 2013 #6704 Del Skrevet 8. oktober 2013 uffameg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 8. oktober 2013 Forfatter #6705 Del Skrevet 8. oktober 2013 Takk for støttene ord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 8. oktober 2013 #6706 Del Skrevet 8. oktober 2013 VI så på Auris, den helt nye som har akkurat kommet nå når vi kjøpte ny bil. Helt ærlig, jeg synes den var for liten! Klart jeg har ikke alltid vogn og sånn lenger, men uff synes den bilen var så fin, bare for liten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 8. oktober 2013 #6707 Del Skrevet 8. oktober 2013 Det dukker opp et hus som er akkurat til dere!! Og da gleder jeg meg til å se Får ikke opp linken jeg, er nysgjerrig Vi tenker jo også på en ny bil, men bil nr 2, spørs bare om vi har penger til det, for i utgangspunktet tenker vi el bil (som vi snakket om sist). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 8. oktober 2013 Forfatter #6708 Del Skrevet 8. oktober 2013 Aurisen finnes i stasjonsvogn også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 8. oktober 2013 #6709 Del Skrevet 8. oktober 2013 Var stasjonsvognen vi prøvde, er ikke stor synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 9. oktober 2013 Forfatter #6710 Del Skrevet 9. oktober 2013 Jeg syntes den så veldig stor ut på bildene. Vi skal prøve den på lørdag, så får vi se hva vi syns om den den er billig, vi ble veldig overrasket over prisen. I dag har jeg fri og har sovet lenge. Skal gjøre husarbeid, og bestemme meg for baderomsinnredning. Det blir bestilt i morgen. Det eneste jeg ikke er helt sikker på er vask, høyskap og speil. Litt over en måned til de setter igang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 9. oktober 2013 Forfatter #6711 Del Skrevet 9. oktober 2013 (endret) http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=43910212 Endret 9. oktober 2013 av Pupsilure Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 9. oktober 2013 #6712 Del Skrevet 9. oktober 2013 Jeg så bilder først og den så veldig fin ut, men så når vi kjørte den, og med bakovervendt barnesete......da ble det ikke større en volvo v50 vi hadde syntes jeg.....og det er en liten stasjonvogn. men klart det er ulikt hvor mye plass man ønsker så Vi er veldig fornøyd med vår nye Mazda6, samme pris som den Aurisen du linket til litt forskjell på priser her en i norge ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 9. oktober 2013 Forfatter #6713 Del Skrevet 9. oktober 2013 Blir spennende å se den nå har vi en veldig stor bil, men vi trenger ikke all plassen. Og så vil vi gjerne ha en hybrid. Det er så mye galt med bilen vår for tiden, og jeg begynner å bli skikkelig lei av den. Det er syvseter, men vi har faktisk aldri brukt de ekstra setene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 9. oktober 2013 #6714 Del Skrevet 9. oktober 2013 Vi har auris, men en gammel en og den er stor. Vi har jo barnesete og hund i bagasjen og i det hele tatt. Men hvordan den nye er, vet jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 9. oktober 2013 #6715 Del Skrevet 9. oktober 2013 vi har avensis vi, glem innlegget over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 9. oktober 2013 #6716 Del Skrevet 9. oktober 2013 vi har avensis vi, glem innlegget over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 9. oktober 2013 Forfatter #6717 Del Skrevet 9. oktober 2013 ganske like navn da Jeg har mest lyst på svart bil, men nå blir det muligens en hvit perlemor. Og så får jeg ikke glasstaket som jeg syntes var kult. Men men mannen elsker biler! Og koser seg veldig med dette. Og jeg har ikke så sterke meninger rundt det så. Han vil ha veldig mye tilleggsutstyr, og da må vi bare ta det de har, og det er hvit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 9. oktober 2013 #6718 Del Skrevet 9. oktober 2013 Blir sikkert fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 9. oktober 2013 #6719 Del Skrevet 9. oktober 2013 Ja den er litt mindre en avensis, jeg likte ikke avensis men aurisen var nesten perfekt, bare litt for liten. Liker godt att den er hybrid, men fikk vite at den bruker mest bensin delen om man kjører over 60, så er man mye på motorvei eller i 80grens så spiller det ikke mye rolle..... Mannen ville også ha masse tilleggsutstyr jeg brydde meg ikke om det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 9. oktober 2013 #6720 Del Skrevet 9. oktober 2013 Den ser veldig fin ut! Spennende hva dere kommer frem til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå