Pupsilure Skrevet 8. juli 2013 Forfatter #6441 Skrevet 8. juli 2013 Takk for i dag jenter, og smågutter, det var veldig hyggelig å møte alle igjen I morgen skal jeg og Goffel til byen med to venninner og to barn. Skal rusle litt rundt i byen, og spise is på Aker brygge. Skal teste chiccovogna! Har tatt to småturer med den, og den virker mye bedre enn den andre jeg lånte!
Pupsilure Skrevet 9. juli 2013 Forfatter #6442 Skrevet 9. juli 2013 Jeg syns pollenallergien min bare blir verre og verre. Tar medisin, men har mye plager nå allikevel. Klør i ørene, nesa, ganen og øynene. Håper å få legetime i dag pga øyet, og da skal jeg snakke med han om allergier også. Jeg er helt avhengig av otrivin for tiden, ha vært det i en måned eller mer. Men det har jeg vært mange ganger før også, men har klart å slutte, så jeg er ikke så bekymret. Gleder meg til å dra til byen med Goffel i dag. Deilig med ferie, og muligheten til å gjøre hva man vil, og kose seg sammen I stad så Goffel seg rundt på kjøkkenet, og sa: så nydelig kjøkken vi har!
Pupsilure Skrevet 9. juli 2013 Forfatter #6443 Skrevet 9. juli 2013 (endret) Vi har hatt en deilig dag på Aker brygge spiste på fridays, og ruslet rundt etterpå. Deilig å ha den største og snilleste ungen De to andre syntes det var stress, men jeg koset meg bare men har altfor friskt i minnet hvordan det er med ettåringer, så jeg syns litt synd på dem. Var en tur innom Riktige Leker også, dit vil jeg dra igjen snart! Så mye spennende! Vi har ikke t-bane nå, så vi måtte ta bussen, og på vei inn til byen var et en forferdelig slitsom tur! Det var så dårlig luft, og sjåføren kjørte som en idiot! Og det tok en evighet fordi han fulgte ruta til t-banen. På vei hjem tok vi den vanlige bussen istedenfor "buss for bane", og det var mye bedre! Nå har jeg nettopp malt listene i stua. Det blir fint! Må ta et strøk til, og så skal mannen henge opp hylla igjen. Gleder meg til å få det ferdig! Det er kaos her nå..... Æsj, glemte å hente billettene til stand up, da må vi ut igjen i dag.... Bør vel gjøres meget snart pga leggetid. Mannen kommer ikke hjem før ca 21. Billettene må hentes innen midnatt. Endret 9. juli 2013 av Pupsilure
Pupsilure Skrevet 9. juli 2013 Forfatter #6444 Skrevet 9. juli 2013 Nå sovnet han nettopp i stolen sin! har aldri skjedd før! Må vel vekke han....
Pupsilure Skrevet 10. juli 2013 Forfatter #6445 Skrevet 10. juli 2013 Goffel våknet ikke i går da jeg skiftet bleie, byttet til pysj og pusset tennene hans Nok en deilig dag vi har vært hos ei fra barselgruppa, og hos mormor. Veldig koselig, og hele dagen har gått. For Goffels del ihvertfall. I morgen drar vi på Leos. Og jeg har mye å gjøre hjemme! Får beøk av ei venninne som skal lage kakepynt med meg på kvelden Fredag er foreløpig åpen, men jeg må nok bruke mye tid på baking og husarbeid da også Mannen er skikkelig spent på hva jeg planlegger til bursdagen hans!!
Neytiri Skrevet 10. juli 2013 #6447 Skrevet 10. juli 2013 Haha ser det for meg, har flere ganger på jobb måtte forte med en hand under før ett barn sovna i grøten En uke igjen til Kreta! Hurra
Pupsilure Skrevet 11. juli 2013 Forfatter #6448 Skrevet 11. juli 2013 En uke igjen i dag! gleder meg sånn! Må snart begynne å planlegge pakkingen da. Har pakket ned badering og litt sånt. Solkrem kjøpte jeg i går. Jeg har forresten fått tilbake den snille gutten min. Trassingen varte i 3-4dager. Men kommer nok en ny periode Når Goffel blir voksen da skal han kjøpe alle hengelåsene på ipaden skal si at han ønsker seg gavekort hos iTunes til bursdagen.
Neytiri Skrevet 11. juli 2013 #6449 Skrevet 11. juli 2013 Haha jeg lagde en liste som ble satt på insiden av gamle kofforten min med 1 ukes sommerferie eller vinterferie nødvendigheter.....fikk ny koffort og kastet gamle med listen
Neytiri Skrevet 11. juli 2013 #6451 Skrevet 11. juli 2013 Var gammel liste da, brukt den i fler år, må vel lage ny nå da! Hadde også en fo høst/vinter/vår ferie......for vi reiste så mye og jeg glemte alltid noe fikk tipset ra en veninne
Pupsilure Skrevet 11. juli 2013 Forfatter #6452 Skrevet 11. juli 2013 Dagen i dag har flydd! Vet ikke hva vi har gjort, egentlig ingenting. Bare vært inne. Jeg har gjort mye husarbeid, og ordnet med gave til mannen fra Goffel. Vi skulle på leos, men kom aldri så langt. Må dra i morgen da! Snart kommer ei som skal lage kakepynt med meg. Det blir koselig.
Pupsilure Skrevet 12. juli 2013 Forfatter #6453 Skrevet 12. juli 2013 I dag dro vi til Leos en tur. Deretter på Barnas Hus outlet (Goffel kaller det Barnas Supershow ) og i matbutikk. Jeg handlet noen digre loff til smørgåstårtene, de er delt i brødskiver, men det er vel ingen krise? Får bare skjære bort skorpene og legge dem inntil hverandre Fikk solgt bilsetet som ikke passet i dag! Endelig!! Fikk bare 2300 for det, gav 3500. Har hatt det ute i 2,5 mnd, og justert prisen nedover. Nå har jeg lagt ut det gamle også, er spent på hvor fort det blir solgt! Solgt prampacken også, folk var veldig interesserte i å kjøpe den! Kjøpte gavekort hos lekmer på letsdeal.no, og har nettopp kjøpt bursdagsgaven til Goffel! Løpesykkel Han må få den før bursdagen. Vil at han skal få brukt den litt nå i sommer. Hadde tenkt til å kjøpe lekekjøkken, men har spurt mamma om hun kan få med noen til å spleise på dette til han. http://www.choppi.no/leker/kjokken/kidkraft-uptown-espresso-kjokken Han er veeeldig opptatt av matlaging! I stad fant han en skje, og sa: seee mamma, en spoon! Har blitt litt mye engelske spill på ipaden i det siste
Gjest Marmot Skrevet 12. juli 2013 #6454 Skrevet 12. juli 2013 Du må jo ha sånn med navnet hans på! Hvilke spill spiller han på iPad nå? Murmel er litt lei de gamle spillene han har hatt en stund, men jeg har ikke orket å lete etter nye.
Pupsilure Skrevet 12. juli 2013 Forfatter #6455 Skrevet 12. juli 2013 Ja, jeg så det Kult, men tror jeg dropper det. Skal kanskje selges igjen når han blir for stor. Er jammen ikke sikker på hva alle spillene hans heter, men kan ramse opp noen jeg har sett han har brukt. Fant en liste over hva vi har lastet ned: *Karsten og Petra *Lillesøster *Lars *Malvin. *Donald Duck &Co *DonaldJunior Min bok for å English Farger *Fun English Min egen english alfabet Lær klokken- vi snakker norsk søte dyrepuslespill Make pizza Puslespill: dyrene fra gården Se bokstavlyden *Kule ting My ABCs Lite Dansende bokstaver Tap A Tune Iskremmaskin Cake pop maker H.C Andersens eventyr Josefines skolebøker Jeg er ikke helt sikker på hvilke han bruker, men jeg vet at han liker de har skrevet stjerne foran. Vi har en ipad til, og der er det enda flere
Dine Skrevet 13. juli 2013 #6456 Skrevet 13. juli 2013 Nå laster jeg ned sikkert 6-7 av disse, så spent på hva Tassen synes
Pupsilure Skrevet 13. juli 2013 Forfatter #6457 Skrevet 13. juli 2013 (endret) Så bra! Huff, alt for mye å gjøre, og liten tid...... Har egentlig ikke begynt,.... Skal lage oreokake, marsipankake, smørgåstårter og litt andre småting. Goffel blir hentet av mormor, og så skal jeg og mannen til byen. Blir nok borte fra 14.30 til 23.30. Så får ikke gjort så mye i dag, men må stå opp tidlig i morgen og lage smørgåstårter hvertfall. Får nok til oreokaka og sukkerbrød i dag. Noen som har laget majones selv? Har ikke gjort det før, men tenker å gjøre det for første gang i morgen. Endret 13. juli 2013 av Pupsilure
Pupsilure Skrevet 14. juli 2013 Forfatter #6458 Skrevet 14. juli 2013 Gårsdagen var hyggelig, og mannen ble glad Jeg er så dum som utsetter alt til siste øyeblikk, og rakk ikke engang å sminke meg før gjestene kom i dag. Fikk klappet sammen to smørgåstårter og en marsipankake. Marsipankaken skulle bli en trikk, men ble heller en lysblå firkant med noen hjerter på Smørbrødkakene ble gode. Og majones er superenkelt å lage!! Tar 2-3 minutter Tror ikke det blir noe mer kjøpemajones på meg nei! Mange kom, og det var veldig hyggelig! Nå er jeg skikkelig sliten og trøtt, og vil egentlig sove, men holder meg oppe litt til. Nå skal jeg sove og slappe av, og rydde og pakke, i tre dager, og så blir det ferietur! Det gikk forresten bra med øyet mitt. Kom meg til legen, men det var allerede på vei til å gå over. Fikk øyesalve allikevel, og nå er jeg fin igjen
Pupsilure Skrevet 16. juli 2013 Forfatter #6459 Skrevet 16. juli 2013 Nå har jeg pakket det meste blir utrolig deilig å komme seg på ferie, sol og varme Har snakket masse med Goffel om å slutte med bleie, så får se hva det blir til tror jeg må ut å kjøpe en doring i morgen, er redd han kommer til å nekte å sitte på vanlig do. Jeg har med 44 bleier, og håper virkelig han slipper å bruke dem I dag sov jeg til 11.30 har vært en tur på kjøpesenter med kusine mi, og hjemme med Goffel på ettermiddagen. Nå kommer mannen snart, og jeg skal ut å kjøpe mat fra møttasålln til oss I morgen skal jeg rydde og ordne litt, og slappe av. Og torsdag drar vi
Neytiri Skrevet 16. juli 2013 #6460 Skrevet 16. juli 2013 Skulle ha bestillt fra ebay, de har en doring man kan brette sammen igjen for å ta med seg! Bumba får vise han hvordan man gjør det uten bleie! Vi tar muligens lunch på ikea, ikke bestemt meg for noe men siden fleste jeg kjenner her jobber og svigermor må sove må vi finne på noe ute:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå