Gå til innhold

Pupsilures verden

Fremhevede innlegg

Skrevet

Gravid eller ei; håper du finner ut av årsaken til slappheten etc. snart da! :klemmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gravid eller ei; håper du finner ut av årsaken til slappheten etc. snart da! :klemmer:

:jepp:

:klem: og kos dere i helga!

Skrevet (endret)

Takk, dere :klem: jeg føler meg mye bedre nå. Er rimelig sikker på at det var allergi.

Vi har hatt en kjempefin dag! Jeg sov lenge, og så hentet vi goffel i bhg kl 13. Stoppet på veien for å spise på "møttasållen" (oversettes til mcdonalds :fnise: ) og en liten stopp på Nordby senteret, sjekket inn i en superfint leilighet. Goffel tok seg et bad i badekaret, og jeg solte meg på verandaen. Kl 19 gikk vi til middag. Italiensk buffet. Spiste creme brulee til dessert om var sinnsykt god. Etter maten gikk jeg og goffel litt rundt her, og nå skal jeg legge han. Vi koser oss!! :nigo:

Endret av Pupsilure
Skrevet

Bak hotellet finns det hus komplex, der skal det finnes en liten lekepark......husker ikke hvor mye ting og tang det har da.

Morsomt å få så fin leilighet, de er jo sykt fine! Skal dere til byen får dere ta lille flytebrygga over, da er det bare kort gange :)

Skrevet

Den flytebryggen er sikkert litt spennende for Goffel å ta ;)

Skrevet

Nå vet jeg ikke helt hva dere snakker om. Kan vi gå til byen, over en flytebrygge?? Har sett lekeplassen, måtte gå meg en tur. Det er så vakkert og idyllisk her!! :)

Skrevet

Det er bortover der hvor dere kom med bilen :) Spør i resepsjonen, for du trenger et kort (tror det koster 25kr) for å komme deg over :) Det tar ca 30 sekunder kanskje, men da slipper dere å kjøre + at det kanskje er litt mer moro for Goffel :)

Gjest Marmot
Skrevet

Nå har det jo plutselig vært ekstremt mye pollen da, fordi sommeren kom så plutselig. Her jeg bor er det helt gult over hagemøbler, uteleker og alt. Så om du er allergisk er det ikke rart du har vært litt dårlig nå.

Skrevet

Det la jeg merke til i dag også, at det var ekstremt gult over alt. Tassen trodde noen hadde tegnet med gatekritt :fnise:

Fikk dere tatt den "båten" over? ;)

Skrevet

Nå har jeg forklart "båten" til Pupsi :fnise:

Skrevet

Fikk dere tatt denne "båten" Pupsilure? :)

Skrevet (endret)

Nei, vi fikk ikke tatt båten :) Var for opptatte. Men håper vi kan gjøre det en annen gang, når vi har litt bedre tid. Fikk faktisk til å møte Neytiri og Bumba både lørdag og søndag :tommelopp:

Vi hadde en veldig fin tur. Fikk shoppet litt, solet oss, vasset i sjøen, badet i basseng, og koset oss masse! :sol:

Jeg fikk ikke snakket noe særlig med mannens kollegaer. De var for mange, og for uoversiktlig hvem som hørte til firmaet. Men snakket flere ganger med ei dame som begynte samtidig som mannen min, og hun var veldig hyggelig :)

Hatt en fin dag på jobb, med skikkelig dugnad. Jeg ELSKER å kaste og rydde! :hoppe: Flere av disse tingene har jeg hatt lyst til å rydde oppi siden jeg startet der for snart 6 år siden :daane: Og i dag ble dagen. Vi var 5 stk, og effektive alle sammen. Det har skjedd en stor omveltning på jobb, som jeg ikke vet helt hva jeg syns om... En tidligere leder har plutselig kommet tilbake til oss, men ikke som leder. Det var mye turbulens med henne som leder, og jeg vet ikke hva jeg syns om å ha henne som kollega fremover :sjenert: Hun er forsåvidt koselig, men det er så mye historie...

Endret av Pupsilure
Skrevet

Usj, kjedelig når kollegaer du ikke kommer overens med/liker kommer tilbake.. :rolleyes:

Kanskje det har endret seg nå og at det kommer til å gå bedre?

Dere får prøve båten neste gang :lol:

Skrevet (endret)

Ja, godt mulig at det har endret seg. For det var endel dramaqueens der før, som bidro til at denne sjefen sluttet. Jeg forstod ikke helt hvor manipulerende disse damene var, før nå i etterkant. Og lurer på om de påvirket mitt syn på sjefen. Om sjefen egentlig var helt grei hele tiden.

Dere, jeg trenger råd ang baderomsrehabilitering. Og nå er det ikke triste ting som å dele do og dusj med en hel blokk, og slike ting jeg vil snakke om. Men hvilke fliser vi skal velge osv :hoppe:

For de av dere som har vært her, vet dere at badet vårt er ganske stort. Det er en pakke som er inkludert, men den inneholder ikke dusj og vask, så dette må vi uansett betale selv. Men vi vil nok betale enda litt mer, for å få det slik vi ønsker :nigo:

Mannen har allerede sagt at han vil ha integrert dab-radio. Og han vil ha lys som skrur seg på når man kommer inn i rommet.

Men det store spørsmålet er dusjkabinett/dusj/badekar :klo: Jeg tror ikke mannen går med på å dusje rett på flisene, mulig vi ikke får lov heller. Så det blir nok et dusjkabinett, selv om jeg syns det er stygt :sjenert: Men har jo sett noen litt fancy dusjkabinett med badekar i bunnen, og masse funksjoner. Men det blir kanskje bare harry? Og så lurer jeg på muligheten for et helt enkelt dusjkabinett et sted, og et hjørnebadekar et annet sted på badet.

Er det noe annet man MÅ ha når man først har muligheten til å få det akkurat slik man vil?

Leiligheten er lik som denne. Men badet vårt er ikke delt i to som på bildet. Det er derimot en liten bærevegg, som deler av litt.

Endret av Pupsilure
Skrevet (endret)

Jeg elsker jo badekar og savner å ha det, MEN om jeg skulle hatt en dusjkabinet ville jeg elsket å ha en som hadde mulighet for en steamdusj!

Endret av Neytiri
Gjest Marmot
Skrevet

Jeg ville hatt badekar, jeg elsker badekar.

Skrevet

Jeg har lyst på badekar jeg også. Mannen mener det er unødvendig, men hvis vi får plass tar vi det. Men hva slags badekar er best da? Tenker litt på hjørne, og med bobler :vetikke:

Titter litt på steamdusj med badekar, som denne. men jeg syns egentlig det er stygt.... Mannen elsker at det er knapper og skjerm :roll:http://www.dittnyebad.no/index.php?action=item&id=142&prevaction=category&previd=1&prevstart=0

Skrevet

Wow det var litt av en dusj det :fnise:

jeg ville gått for badekar og dusj om det er plass og penger til begge. Det er jo lettere å bade barn i badekar, gleder meg sykt til å flytte for badebaljen begynner å bli liten for Bumba og hun hater dusj!

Menn kommer forresten alltid til å si at badekar er unødvvendig ;) ikke gi deg om det er det du ønsker :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...