Gå til innhold

Pupsilures verden

Pupsilure

Anbefalte innlegg

Gjest Marmot

Murmel har Multi-tech 2 hos besteforeldrene sine, og det er et supert sete. Det var litt knotete å montere husker jeg, men han sitter veldig godt i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjer det noe søndag eller..? :) Blir det treff? Og når tenkte dere?

Svarer jeg.. :)

Samtalen om treff skled over i Marmot sin bok, og der fremkommer det at det vel foreløpig bare er Pupsilure og jeg som har sagt at vi kan. Hvis ikke jeg har gått glipp av noe. Jeg er imidlertid helt klar for å møtes!! Vi snakket om å møtes kl 10. Håper du og blir med!!!!

Var det sånn at det ikke er lov å ha med mat dit??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi blir med! :nigo: Jeg aner ikke om man kan ha med mat.. Puspilure? Jeg har aldri vært der, noe spesielt jeg bør tenke på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har egentlig mulighet å treffes søndag, men jeg har ikke sjans til å ta med Tassen alene dit. Ble supersliten av å se på sist :fnise:

Men jeg ville anbefalt dere å kanskje ta med en vannflaske feks, for det er noen områder dere kan drikke. Ellers selger de mat og drikke til ikke altfor stiv pris og det smakte helt fint. Nå valgte mannen menyen, så jeg vet faktisk ikke hva de har sånn totalt sett, men dere finner sikkert noe :)

Ellers er det rent og pent der, så innesko var ikke nødvendig for oss hvertfall :) Kos dere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er klar for å møtes :nigo: kommer kl ti vi, mannen skal sove lenge, og da er det greit å komme oss ut tidlig. Men kom når det passer for dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg sint! Bilstolen passer ikke! :daane: Det er vel min egen feil fordi jeg ikke tok den med ut i bilen for å sjekke, men tror ikke jeg ville klart å se det uansett, jeg vet ingenting om hvordan setene festes.... Man får ikke byttet seter, og det er jo forsåvidt fint, da man er trygg på at ingen har byttet et sete som har vært med i ulykke. Men akkurat nå var det veldig irriterende!

Har lagt den ut på finn :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:( ohh nei! Så utrolig kjipt!!! Spurte de ingeting i butikken? De spurte oss med engang hvilken bil vi hadde og om vi ville prøve den...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Marmot

Hvordan passer det ikke? Setet til Murmel, som er helt likt, har da stått i en samme bil som deres. Dersom jeg fant annonsen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støttebeinet er for kort. Har lest at mange sliter med det med Multi Tech :( Jo, vi snakket om hvilken bil, men hun hadde ikke peiling, hun vi kjøpte av. Jeg fikk jo tilbud om å prøve, men det ble for mye styr, og jeg har jo ikke peiling jeg heller :sjenert: Hun sa at siden vi har Besafe Izi combi nå, så trodde hun Multi tech også ville passe fint.

Så nå må jeg prøve å finne et annet i 9-25 kg klassen. Ser ut som det er litt vanskelig til vår bil. Vurderer å bruke Besafen helt til 18 kg (han var 16,5 uten klær i morges), og deretter gå over til 18-36. Eller er det galskap? Det vil vel si beltestol og forovervendt? Må lese mer om det. Skulle ønske jeg visste hvor fort han kommer til å vokse. Vil jo ha han bakover til 4 år :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men har du ringt butikken og klaget??! Må velkunne klage når hun anbefaler noe som ikke passer???:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Marmot

Åh, da må det ha vært en eldre/nyere modell eller noe, for støttebeinet passet i den bilen vi brukte i. Men det var bare akkurat. Jeg tror ikke det hjelper å klage så lenge dere hadde muligheten til å prøve, men du bør prøve likevel. Kanskje du får heve kjøpet eller rabatt på et annet sete.

Jeg ville ikke byttet til fremovervendt, så jeg anbefaler deg å kjøpe Brio Zento som er uten støttebein. Det er superenkelt å montere så lenge du har forankringsselene fast i bilen og jeg er innmari fornøyd med det, Murmel sitter kjempefint i det, sover godt der også.

Endret av Marmot
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok ikke noe vits å klage, hun ba meg gå å prøve i bilen, men jeg gjorde det ikke. Helt og holdent min feil. Hun garanterte ikke at det passet.

Tror du Zento passer, Marmot? Er det greit å ha sete uten støtteben til daglig bruk? Har vurdert Two Way Elite også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marmot

Zento passer i det meste, siden det er uten støttebein. Jeg bruker det i søsteren min sin Opel Zafira, eksens Peugeot og kjæresten VW golf. Synes det er helt supert å ikke ha støttebein, men det er nok mye fordi setet mitt aldri står fast i noen bil, og jeg synes støttebeinet på det forrige setet vi hadde (Maxi-Cosi Mobi) var helt forferdelig å få på plass, i tillegg til at man ikke kan legge noenting på golvplassen under setet når det er støttebein. Zento kan også brukes forovervendt, så dersom jeg skal ha ham med meg i taxi bruker jeg det slik, men ville aldri gjort det på daglig basis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marmot

Jeg vurderte Zento og Two Way Elite opp mot hverandre da jeg skulle velge sete, og endte med Zento fordi det har mye bedre sidestøtte og er enklere å montere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...