Gå til innhold

Pupsilures verden

Fremhevede innlegg

Skrevet

Herlig å lese! Godt å høre mannen har fått jobbtilbud! Tar han jobben eller?

Er først NÅ som Bumba går ut av senga og in til meg :fnise: så de er nok vane sprinkelsenga hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er sabeltannshow på Aker brygge i dag, og masse gøy som skjer. Har egentlig veldig lyst til å ta med goffel, men vet ikke om jeg orker, er nok sinnsykt mye folk! Folk fra kardemommeby kommer også, og han elsker jo det! Noen som vil være med eventuelt? Frister mer med kjøpesenter egentlig... Noe må vi jo finne på. I tillegg er jeg forkjøla, og bør nok passe på at jeg ikke fryser og stresser for mye...

Mannen har ikke takket ja til jobben enda, men han gjør nok det ja :hoppe: han venter på svar fra en lignende jobb, som potensielt kan ha like god lønn og utviklingsmuligheter, så han venter litt med å si fra. Fikk frist til tirsdag.

Skrevet

Hørtes morro ut, men aker brygge da ville jeg vært tidlig ute!

Godt å høre det ordner seg med jobb på mannen, det må følesgodt etter hvordan det gikk i januar :)

Skrevet

Vi drar på lekeland istedenfor, og håper det er få folk fordi alle er på Aker brygge ;) kusinen min og jenta hennes blir med :)

Jeg er veldig glad for at mannen får jobb igjen. Og glad for at han slipper flere intervjuer, kan skjønne at det må ha vært vanvittig slitsomt med 2-3 intervjuer hver dag i flere uker. Og jeg er faktisk glad for at han mistet jobben i utgangspunktet, denne her er nesten dobbelt så bra betalt! Håper også at han kan få seg noen gode kamerater på jobb, jeg har jo det, og setter så utrolig stor pris på de søte jentene på min jobb!

Jeg tenker at vi ringer megleren og ber om en visning på huset, så kan mannen se hva han syns :hoppe:

Skrevet

Det var gøy på lekeland i går, og jeg kjøpte likesågodt årskort. Skal dit på onsdag med mannen og Goffel, og med jobben snart, og med dere her inne. Så tenkte det var like greit å betale 1500 for å ha fri tilgang i et år :) Det er bra trening for både mor og barn ;) Ble helt svett etterhvert jeg! Vi kjørte nedover en slags sklie i en stor smultring, og dro smultringen opp igjen etterpå. Og vi klatret i hinderløyper, lekte med store baller, og små. Prøvde noen forskjellige sklier, hoppet på trampoline, og mye mer :nigo:

Det var faktisk ikke så mye folk! Deilig! Syns det er en fin måte å bruke en lørdag formiddag :) Ser at Goffel blir tøffere og tøffere! :)

Ang bolig så er jeg litt mer usikker. Jeg tror kanskje jeg vil bo her i et år til, så vi får spart opp mer penger, og finner den perfekte boligen. Jeg liker den vi så på ganske godt, men har en følelse av at det blir for forhastet.... Jeg vil jo ikke bli gravid helt ennå uansett. Og mannen får litt kortere reisevei til jobben nå, og har lyst til å nyte det litt før vi flytter dritlangt unna :fnise: Og så likte jeg ikke tanken på at vi da blir nødt til å selge denne leiligheten. :roll: Vil ha en ny, men vil liksom ikke selge her :klaske:

I dag har jeg og Goffel laget pannekakerøre sammen, og stekt pannekaker. Jeg snudde dem til og med i lufta! Og så syntes han ikke det var gøy :hakeslepp:

Skrevet

Vi endte faktisk opp med å dra til Aker brygge i går. Det var mye barn der, og litt masete, men A fikk ta bilder sammen med en veldig pen prinsesse, så da var dagen en suksess for henne. Selv om jeg tror lekeland er enda morsommere for henne. Håper vi får til en felles tur dit!!!

Skrevet

Bleiekaken var forresten veldig populær!! Alle var veldig imponert over hvor proff den så ut! :tommelopp:

Skrevet

Årskort på lekeland, det vurderer egentlig jeg og. Men da blir det nok på det lekelandet som ligger nærmere, så vi kan dra dit med bussen også.

Herlig å lese om jobbtilbudet til mannen din og planene framover :) Jeg blir så glad på dine vegne av at det ordner seg så bra :klem:

Tok noen uker for tulla å gå ut av senga si etter vi bytta her og, men nå kommer hun inn på morgenen og skremmer oss med "væææææ" :fnise:

Ha en fin mandag :klemmer:

Skrevet

Det er så utrolig hyggelig å lese at det går så bra hos dere! :klem: Dere fortjener medgang og bare nyt tiden dere har nå. Kos dere masse med hustitting (og kanskje kjøping.. :lur: ), så følger jeg veldig spent med :Nikke:

Skrevet

Så hyggelig at bleiekaken falt i smak, Cypress! (Kankje litt feil ordvalg :ler: )

Det er deilig når ting ordner seg, Dine og Pusla :jepp::nigo:

Nå ble dessverre huset solgt i dag, men jeg og mannen er enige om at det er helt greit. Vi trenger litt mer tid på oss.

Vi snakket litt om barn i går, og vi er begge enige om at det holder med to. Vi er ikke den type mennesker som kan ha mange barn, støy og kaos rundt oss. Litt trist, men veldig riktig for oss begge. Så da blir det et barn til om et par år. Og flytting før det.

I dag har jeg vært på shopping med jobben. Klarte å kjøre en høy bil helt bort til parkeringshuset før jeg fant ut at den var for høy, og måtte rygge, og alle bilene bak måtte også rygge, inn i en rundkjøring :daane: Ikke så jeg spesielt mye ut av bakvinduet heller, da det er en rampe som skygger for hele utsikten. Det kom en stygg glose da :sjenert: Og personen jeg hadde med sa at h*n aldri hadde hørt meg banne før :fnise:

Skrevet

Man kan le av det i etterkant, men fy søren, så stressa jeg ble!! :daane: Mens jeg rygger ser jeg kollegaen min i en annen bil som sitter i kø :fnise: Følte meg såååå teit :roll:

Skrevet
:ler: Sånt kan da skje den beste! :)
Skrevet

Du, høres ut som planen vår dette jo! Kanskje vi kan gå gravide sammen igjen om et par år da :fnise: vi får time det som alt annet vi har gjort(bryllup, prøving osv) :lol:

haha ser for meg du var stressa ja! :fnise:

Skrevet

Må jo ha noen å gå gravid sammen med :5: Tipper vi starter prøving om 1-2 år :hoppe: Mannen er veldig bestemt på at han vil ha en til. Utrolig deilig! For før har han jo absolutt ikke villet ha, eventuelt kun gått med på det fordi jeg vil, men nå vil han selv :yvonne: Tanken på å skulle bli gravid igjen og ha liten baby er helt syk! Godt jeg har tid på meg :ler: Er absolutt ikke klar.

Skrevet

:fnise: ja føler jeg henger etter mange her inne, men nå er det jeg som ikke har vært med på en til, venner meg til tanken at jeg ønsker gjerne en til om et par år!

Drømte her om dagen at jeg fant plutselig ut at jeg var 20 uker på vei pga spark i magen! ikke hadde jeg vært kvalm noen gang, ikke besvimte jeg, ikke hadde jeg bekkenløsning...............ja om den drømmen kunne bli virkelig hadde jeg vært veldig glad haha....utenom å vite såpass sent da :lol:

Skrevet

Det er litt godt å høre at vi er flere som ikke er helt klare for en baby til enda ;) De fleste rundt meg som fikk barn samtidig med meg har enten fått, eller er gravide med nr.2. Føler presset :ler:

Skjønner veldig godt at du ble stressa!! Jeg vet ikke helt hva jeg hadde gjort jeg, jeg blir stressa bare jeg skal parkere eller rygge litt med tilskuere jeg :fnise:

Skrevet

Nå titter jeg på kjøkken. Jeg og mannen er enige om å pusse opp kjøkkenet! :hoppe: Han har sagt max 50 000, og jeg tror jeg skal klare å finne et fine kjøkken på IKEA til den summen :) Tror jeg drar bort dit en dag og snaker med dem :rodmer:

Nå er det straks jobb. Har vært på IKEA med Goffel i dag, møtte mamma og pappa der :)

Gleder meg til i kveld kl 22, for da har jeg fri helt til lørdag morgen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...