Pupsilure Skrevet 17. mars 2013 Forfatter #6041 Skrevet 17. mars 2013 Hørte ikke noe mer fra han før 6.45
Pupsilure Skrevet 17. mars 2013 Forfatter #6044 Skrevet 17. mars 2013 Jeg er ganske lettet, for det så ut til å bli en natt med mange oppvåkninger. Skjønner at han syntes det var rart med en gang. Jeg hadde på lys i stua og døren hans åpen, så han skulle se litt hvis han våknet. Nå må jeg snart gjøre ferdig kakene. Må legge lokk på marsopankaken, og pynte. Og så skal jeg lage oreokake gleder meg til å få besøk av alle sammen. Moren, mormoren og tanten til mannen kommer. Og mamma, to tanter, en onkel, to bestemødre, kusine med samboer og to barn fra min familie. Tenk at jeg snart blir 29 år
Pupsilure Skrevet 17. mars 2013 Forfatter #6045 Skrevet 17. mars 2013 Oreokaka ble kjempegod, og nesten spist opp. Marsipankaka har jeg faktisk ikke smakt på Ble igjen endel, tror jeg tar den med på jobben i morgen. Glemte å ta bilde da, pleier jo alltid å ta bilde, men ble ikke helt fornøyd med den. Jeg knuste peanøtter og blandet inn i kremen på det øverste laget på oreokaken. Ble kjempegodt! Jeg fikk mange fine gaver 2500 kr. Cake Popsjern, bodylotion, toalettmappe, kopper, glass, tallerken, lue, vase, strømpebukse, såpe, klut, blomster. Det var hyggelig å være samlet igjen Mamma tok med seg Goffel hjem, og nå sitter jeg her og savner han Jeg har mammas bil, og har vært ute med den en liten tur nå, for å kjøpe pizza. Hun har ny bil, Mini Morris, og den var uvant å kjøre! Men må kjøre den på jobb i morgen, så var bare å hoppe i det
cypress Skrevet 17. mars 2013 #6046 Skrevet 17. mars 2013 Hei! Er det ok om jeg kommer i morgen kveld og kjøper bleiekake? Kan du sende adressen din på pm eller sms hvis du har nr mitt? Du har ikke byttet tlf nummer de siste par årene eller? I tilfelle jeg roter meg bort og trenger å ringe deg bare...
Pupsilure Skrevet 19. mars 2013 Forfatter #6047 Skrevet 19. mars 2013 Nå sjekket jeg skatten, og ser ut som jeg får igjen masse penger Nesten 20 000 Spent på hva mannen får. Han sover fortsatt. Ingen jobbintervjuer i dag. I går var han på tre stk, og var skikkelig sliten da han kom hjem! Håper det snart er slutt på intervjuene og at han får et tilbud... Det nærmer seg veldig nå. Goffel er fremdeles hos mommo. Savner han veldig! Han kommer hjem i dag, men vet ikke om det blir før jeg drar på jobb. Vi hadde forresten foreldresamtale i bhg forrige uke. Ped.lederen sa at Goffel er litt svak grovmotorisk, men veldig flink finmotorisk. Han har veldig god hukommelse og språk, men litt dårlig på sosiale koder. Ellers var alt greit, og ikke noe spesielt. Jeg har lyst til å oppmuntre han litt mer til å bruke kroppen, og tenker at å dra til lekeland der han kan hoppe, og krabbe og klatre kan være lurt. Jeg snakket med Cypress i går, om å få til et treff på Leos Lekeland. Kan avtale en dato litt frem i tid, så flest mulig får vært med. Hva tenker dere om f.eks. søndag 28 april? Bare et forslag Er så lenge siden vi har møttes alle sammen! Hadde vært utrolig koselig å samles!
pusla Skrevet 19. mars 2013 #6048 Skrevet 19. mars 2013 Lekelandtreff er gøy! Vi er gjerne med, selvom Leos lekeland kanskje ligger litt klønete til for meg. Masse tid p finne en løsning på det da Så fint at du får penger tilgode! Det får vi og
Dine Skrevet 19. mars 2013 #6049 Skrevet 19. mars 2013 Lekeland høres koselig ut Vet ikke om vi har planer den dagen, men tror ikke det. Deilig med penger tilbake!! Vet ikke om jeg får sjekket enda jeg Er det skatteetaten.no jeg sjekker på i såfall?
pusla Skrevet 19. mars 2013 #6050 Skrevet 19. mars 2013 Dine: du kan gå via skatteetaten.no ja, eller direkte på altinn.no. Du må være registrert som e-aktør fra tidligere eller som e-bruker nå i det siste. Hvis ikke, så får du det opp først 2.april.
Dine Skrevet 19. mars 2013 #6051 Skrevet 19. mars 2013 Takk Pusla Sjekket og jeg får ikke sett den før 2.april.. Spent! Håper virkelig ikke jeg får baksmll, det er det siste vi trenger nå
Neytiri Skrevet 19. mars 2013 #6052 Skrevet 19. mars 2013 morro med ekstra penger! 28april er vi i kypros ellers hadde vi kunnet kommet siden det er søndag......
Pupsilure Skrevet 19. mars 2013 Forfatter #6053 Skrevet 19. mars 2013 Kan ta helgen etter da kanskje? Er dere tilbake da, neytiri?
Pupsilure Skrevet 20. mars 2013 Forfatter #6054 Skrevet 20. mars 2013 Nå har mannen fått sitt første jobbtilbud. Det er i en bank, og 80 000 mer i lønn enn han har hatt i gamle jobben. Han er ikke veldig interessert, av diverse grunner, men hvis han ikke får en av de andre jobbene, så tar han denne. Veldig godt å vite at han har noe! Huset jeg går å drømmer om er fortsatt ikke solgt. Håpet mitt nå er at mannen får jobb fort, og at vi kommer med et litt lavt bud på huset, og får tilslag fordi eierne begynner å bli utålmodige... Og så vil jeg gjøre det skikkelig fint her, og koste på meg boligstyling, og få masse over takst På finn kan man se alt som er solgt de siste 12 månedene i området, og leiligheten i 1. etasje her gikk for 500 000 over takst Den er 30 kvadratmeter mindre enn vår, og har bare ett soverom, men gikk for 200 000 mer enn det vi har fått som verdivurdering her. Kjøkkenet der er superfint da!! Nå holder jeg på med en ny bleiekake. Snart skal jeg på personalmøte, og så skal jeg hente gullet mitt. Har bursdag i morgen. Mannen gleder seg skikkelig til å gi meg gave, han har kjøpt noe som han tror jeg vil like, og jeg er veldig nysgjerrig!! Vi har ikke noen særlig tradisjon for gaver fra før, så jeg må si jeg er spent.
Pupsilure Skrevet 22. mars 2013 Forfatter #6055 Skrevet 22. mars 2013 I går var en veldig fin dag! Jobbet bare i fire timer. Dro hjem og sov litt på sofaen. Deretter hentet Goffel 14.30, og dro på mc donalds og spiste og lekte i lekerom, sammen med kusinen min og jenta hennes på 16 mnd. Deilig biffmiddag med mannen på kvelden, og ny mobiltelefon i gave Og kanskje det beste av alt; mannen har fått et sinnsykt bra jobbtilbud! Det er så bra at jeg tør nesten ikke tenke på det Mannen kom med en kommentar i går som jeg likte. Vi snakket om huskjøp, og han nevnte i en bisetning at han ikke ville vente med barn nr 2 til Goffel er 6 år. Tenk at det blir et barn til på meg innen noen få år Og før det skal vi kjøpe hus.
siebaeo Skrevet 22. mars 2013 #6056 Skrevet 22. mars 2013 Så mye spennende du har i vente! Og grattis til mannen! Så utrolig bra!
Dine Skrevet 22. mars 2013 #6057 Skrevet 22. mars 2013 Enig med Siebaeo Virker som det ligger mye spennende foran dere og det er godt å høre at mannen har fått et bra tilbud Ha en strålende fredag og helg!
Pupsilure Skrevet 22. mars 2013 Forfatter #6059 Skrevet 22. mars 2013 Jeg er helt i lykkerus for tiden jeg altså Alt går min vei! Ting kan nesten ikke bli bedre. Goffel har forresten sovet fint i den nye sengen sin. Han roper på oss om morgenene, går ikke ned selv Han er lett å legge, og går ikke ut av senga da heller. Nå har han sovet 3-4 netter i nye sengen. Nå har vi både en sprinkelseng og fire kjøkkenstoler her som jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med, og som jeg ikke orker å tenke på Det får stå litt til.
pusla Skrevet 22. mars 2013 #6060 Skrevet 22. mars 2013 Så herlig lesning! Nå ble jeg glad på deres vegne
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå