Gå til innhold

Pupsilures verden

Fremhevede innlegg

Skrevet

Wow, jeg er imponert! Du er skikkelig flink :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wow!!! Det er de flotteste bleiekakene jeg noen gang har sett!!!

Skrevet

Tuuusen takk, Dine :klem: Skal se å få laget en bleiekake til Minitassen etterhvert også, når det nærmer seg ;)

Skrevet

Tuuusen takk, Dine :klem: Skal se å få laget en bleiekake til Minitassen etterhvert også, når det nærmer seg ;)

:klem:

Skrevet

Guri så fine de var!! Har du tid til å lage en til meg til neste uke? Jeg må nesten hente den senest onsdag, men gjerne før, hvis det går. Hvis du vil selge en av de ferdiglagde er du jo i hvert fall ferdig med jobben allerede, og vi er bare avhengig av å finne en tid som passer. Jeg kunne ha gjort det på søndag, men har ikke bil da. Og jeg forventer ikke akkurat at du leverer også. Hvis ikke du har lyst til å kombinerer det med en lunsj og playdate da?!? Ellers kan jeg komme en av kveldene til uken. Hvordan jobber du??

Skrevet

Jeg har egentlig ikke mulighet i helgen, skal ha familieselskap på søndag, og må ordne og bake i morgen. Jobber dagtid mandag, kveld tirsdag og fri onsdag, skal bare på personalmøte 13-15. Goffel skal til mommo og mossar, så tror dessverre ikke jeg får til playdate, det ville jo vært veldig hyggelig. Men du kan komme hit og hente den mandag kveld, tirsdag dag eller nesten når som helst onsdag :) får se om jeg lager en ny, ellers kan du helt klart få kjøpe en av de ferdige :jepp:

Skrevet

Okay, mandag eller onsdag kveld blir det da. Må sjekke med mannen om han skal av gårde på onsdag (hobbygreier), da må det bli mandag. Sier i fra i morgen hvis det er ok! :)

Skrevet

Det går fint, cypress :)

I går var jeg på restaurant med 11 kollegaer. Var kjempegøy! Spiste thailandsk mat. Jeg er ikke veldig glad i det, men det var helt greit.

Nå driver mannen å skrur sammen goffels nye seng :hoppe: er skikkelig spent på natten.

Skrevet

Åååå big boy now! Håper det går fint:) her sov snuppa bedre :)

Skrevet

Krysser fingrene for at det går bra! Nettopp lagt seg, og jeg har vært inne 5-6 ganger allerede :sjenert: Det er litt ekstra skummelt fordi det er en halvhøy seng.

Jeg har bakt marsipankake i dag. Sukkerbrødet ble helt mislykket! Den sank helt sammen i midten, var en centimeter med kake i midten, og 10 cm ellers :daane: Fylte hullet godt med masse fruktcoctail, og håper det ikke merkes for godt :( Nå er jeg drittlei av at det skjer, tror jeg må kjøpe varmefordeler.

Jeg har ommøblert litt i stua, og ble veldig fornøyd! :nigo:

Skrevet

Vi tar enda en madrass foran der hun kan evt dette ut......ikke at hun gjør det lenger(skjedde 2-3 ganger). Noen dager nå har jeg faktiskt tatt 2 puter og det funker fint det også skulle hun dette.

Er det ingen sengehest på sengen?

Skrevet

Oi ja skjønner du er nervøs da. håper han skjønner man ikke gjør det :)

Skrevet

Har vært inne noen ganger til.... Kan nok bli en slitsom natt. Jeg tror han syns det er veldig uvant. Han slår seg mot sengehesten når han rører på seg, og det er kan ikke vant til, for han har jo pleid å ha sengekant. Og da våkner han, og gråter :(

Egentlig har jeg lyst til å sove nå! Men så er jeg ikke helt ferdig med kaka, og Goffel våkner sikkert flere ganger.

Skrevet

kan du ikke legge et teppe eller noe oppved? Alt nytt er uvant så kanskje ikke så rart. Bumba fikk føttene sine to tre ganger fast mellom senga for den har sånn stål design eller hva det nå heter......

Skrevet

Har prøvd, men han vil ikke. Kanskje jeg kan gjøre det nå, mens han sover. Tør nesten ikke å gå inn men :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...