Gå til innhold

Pupsilures verden

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er spent på formen til små og store hos deg i dag jeg også. Håper på besøk av både deg og Dine :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Goffel er i bhg, men jeg føler meg ikke så veldig bra selv :( Vondt i hodet og halsen, og tror jeg trenger hvile egentlig. Kjedelig, for jeg har innmari lyst til å møte dere! :sur: Har forresten mistet telefonnr deres, oppdaget det nå. Mistet veldig mange da jeg byttet telefon for noen uker siden.

Skrevet

Uff, så kjedelig.. Men det viktigste er at du blir frisk og føler deg bedre. Vi får til å treffes snart vettu. God bedring!! :klem:

Skrevet

Takk :) Kos dere da! Jeg sitter her i senga med laptopen, og hoster. Snakket akkurat med mamma i telefonen og fikk litt vondt i ørene av all skravlingen hennes, og måtte bare legge på. Så tror det var riktig avgjørelse å bli hjemme ja :ler:

Skrevet

Nå hoster jeg til jeg får blodsmak i munnen og vondt i lungene :( Fy søren, så slitsomt!!

Skrevet

Uff, så slitsomt! Vi savnet deg og gleder meg til å se deg igjen frisk og rask :)

Skrevet

Før jeg skulle hente Goffel i bhg dro jeg en tur på et senter, og der hadde de åpnet et Barnas Hus lagersalg. Så jeg måtte jo shoppe litt da ;) Var helt i ørska, så såvidt jeg orket, men fikk med meg:

Tynn parkdress fra Reflex

2 strømpebukser

4 ull/bomull stilongser fra reflex

Alt dette kostet 420 kr :nigo: Var 50 og 70 % på alt. Kjempefornøyd! Har lenge tenkt at Goffel kan trenge en tynnere dress også. Og tre av stilongsene er julegaver til noen jenter i familien.

Fikk også kjøpt en nissekostyme, så julenissen får kommet på besøk. Den kostet 200 på Noeforenhver. Så ganske fin ut, med mye tilbehør! Skotrekk, belte, hansker, lue, parykk, skjegg, bukse og genser.

Har gått greit med Goffel i bhg i dag. I morgen kjører jeg han til mamma og pappa, og så skal jeg og mannen rydde i bodene. Egentlig skulle vi på restaurant på kvelden også, men tror ikke det er noen sjanse for at jeg orker det, så jeg har kjøpt biff istedenfor. Min biff kostet 100 kr :sjenert: Syns all biff jeg kjøper er for seig, så nå ble det indrefilet! :sikle: Mannen er mindre kresen, så han fikk entrecote.

Skrevet

Nå er lille elsklingen min hos mommo og mosar. han liker godt å være hos dem, og jeg får nesten ikke kos engang :ler: Det er mommo for alle penga. De har bakt pepperkaker, og koset seg med juleforberedelser. savner han jeg :hjerte:

Jeg og mannen har ryddet i bodene, og fått organisert bra. Jeg har pyntet til jul, og fått vasket litt. Dessverre er det mye ting som kommer fra bodene, som blir stående til vi får kastet/gitt det bort. Vi har sikkert 10 store bager, 100 kleshengere og Illustrert Vitenskap-blader for 10 år tilbake. Tenker at jeg tar det med på jobben, så er det sikkert noen kollegaer som vil ha noe. Liker ikke å kaste ting som er helt brukelig.... Mamma og pappa har allerede fått mange blader. Mannen ville egentlig ta vare på alle sammen, men siden han fortsatt abonnerer, blir det en stadig voksende haug, og nå innså han at det beste er å kvitte seg med alle. .ler:

Nå er det natta! I morgen ville mamma muligens ta med Goffel på teater. Og kl 17 er det julegrantenning for borettslaget, og nissen kommer kanskje :hoppe: Tipper Goffel kommer til å være livredd nissen :fnis:

Skrevet

Fy søren så kaldt det er i dag!! :huttetu:

I går var det julegrantenning i borettslaget, og vi tok en tur ut alle tre, og fikk kakao, gløgg, pepperkaker og boller. Og så ble det spilt orkestermusikk, og man kunne grille marshmellows. Og så kom nissen da :rodmer: De minste barna fikk godtepose først. Goffel syntes det var gøy, ble ikke redd nissen, som jeg trodde.

I kveld skal mannen på møte så det er bare meg og Goffel. Han slapper av litt med iPaden nå, så jeg benytter sjansen til å oppdatere meg på nett :)

I morgen har jeg kveldsvakt, og skal prøve å få dratt på trening før det. Det MÅ jeg, egentlig....

Skrevet

Skikkelig kaldt i dag ja! Har nesten stivnet på fingrene etter å ha sittet på datan i hele dag..

Høres ut som en koselig kveld i går. Vi hadde også juletretenning hos oss, men vi kom ikke hjem tidsnok, så vi får heller se på lysene :)

Kos dere i kveld :)

Skrevet

Nå har jeg mistet telefonen min igjen :sur: Hadde den før jeg dro hjemmefra, men har ikke noe minne av å ha puttet den i veska. Dro til fysioterapeuten med Goffel, og så innom bhg for å levere han, og da jeg kom hjem fant jeg den ikke. Den var ikke i veska eller jakka. Jeg tror ikke den ligger igjen i bilen. Den kan ha ligget i jakkelomma, og noen har stjålet den derfra mens vi var inne hos fysioen, og jakka hang i gangen. men tviler. Det var ingen andre mennesker der, og jeg tror den er på lydløs.

Mest av alt tror jeg den er her hjemme et sted, at Goffel har puttet den oppi en skuff eller noe. Det er så typisk han. Han elsker å putte ting oppi bokser, skuffer, poser og slikt.

Gidder noen av dere å prøve å ringe meg?

Skrevet

Så utrolig kjipt!

Jeg har prøvd flere ganger, men har ikke dekning (herlige One Call...)

Skrevet

Sendte mannen mail, og han ringte bhg. Telefonen ligger i sekken til Goffel :roll::fnise:

Nå er det jobben :vinke: Gleder meg litt jeg :) Jobber med noen søte jenter. Og tror jeg tar med pepperkakedeig, så får vi nok laget (og spist) noen pepperkaker :nigo:

Skrevet

Den jobben din høres veldig fin ut må jeg si... Savner å jobbe med jenter som man kan skravle litt med, det får jeg sjeldent gjort i løpet av dagen.. :(

Så bra dere fant tlf :fnise:

Skrevet

Ja, jobben er stort sett fin :hjerte: Selv om jeg har dager der jeg er lei av dem alle sammen da :ler:

I kveld har jeg hatt opplæring på ei ny, og hun likte jeg veldig godt. Skravla gikk i ett kjør :fnise: Mest jobbsnakk altså. Hun har også et lite barn, og er førskolelærer, så ble litt barneprat. Lurer på hva jeg egentlig snakket med folk om før jeg fikk barn :klo: Jeg vet mange syns det er kjedelig med mødre som ikke snakker om annet enn barn, snørr og bleier, men jeg elsker mitt nye samtaleemne, og føler jeg har mye mer å bidra med i samtaler med kollegaer. Så får noen bare synes at jeg er kjedelig :ler:

Jeg har hatt på hold-in undertøyet jeg kjøpte, i dag også, og jeg elsker det altså!! Merker så lite til det, og det er faktisk ganske behagelig å gå med. Føler at det strammer meg opp. Og så liker jeg det jeg ser i speilet da. :fnise: De klærne jeg gikk med i dag ville jeg vanligvis følt meg litt dårlig i. Magen ville bulet litt ut, og sideflesket ville vært så tydelig. Men, med hold in :tommelopp: (Det eneste som irriterer meg litt er at den ruller seg nedover. Gjorde ikke det i starten, men nå har den begynt med det.)

I morgen har jeg fri! :hoppe: Eneste fridagen denne uken. Bhg streiker fra kl 14 i morgen, så drar å henter Goffel rundt da :) Kanskje jeg tar han med meg på IKEA en tur. Trenger telys.

Fikk magnetisk neglelakk fra ebay i posten i dag. Virker ikke i det hele tatt :snurt: Skal gi den et nytt forsøk i morgen.

Skrevet

Glemte å si at jeg har laget drops i dag! :hoppe: Det gikk veldig bra, og nå tror jeg at jeg skal tørre å lage det hjemme også. Brukte fløtekaramell-smak og brun farge. Hadde et sett med alt man trenger fra Panduro. Gøy!! :nigo:

Skrevet

De streiker i vår bhage også.. Bra tiltak faktisk og det er en viktig sak!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...