Neytiri Skrevet 27. november 2012 #5702 Skrevet 27. november 2012 Den evige dårlige samvittigheten, den blir liksom aldri bedre uansett. Jeg hadde forresten bare sykemelding om jeg var syk før jeg fikk barn.......følte det var bedre en åbruke opp egenmelding, kanskje fordi jeg følte jobben ville heller godta det når en lege sa jeg burde være hjemme Masse god bedring!
Pupsilure Skrevet 28. november 2012 Forfatter #5703 Skrevet 28. november 2012 (endret) Takk takk Goffel fikk feber i natt Har vært inne hos han sikkert 5-6 ganger i natt, og så ble det morgen litt før 6. mannen skal være hjemme med han, men jeg lar han få sove litt lenger. Jeg sov uansett ikke så veldig godt fordi jeg var syk selv. Har oppdaget en fin side for nettshopping, og nå blir kredittkortet varmt tror jeg! Linker kommer så fort jeg får bestemt meg. Vurderer f.eks denne: http://www.zalando.n...21g013-304.html Endret 28. november 2012 av Pupsilure
Pupsilure Skrevet 28. november 2012 Forfatter #5704 Skrevet 28. november 2012 Jeg har aldri før hørt om hverken Khujo eller Even&Odd, men begge merkene har kjempemye fint!! jeg som lurte på hva jeg skulle kjøpe i julegave til meg selv
Pupsilure Skrevet 28. november 2012 Forfatter #5705 Skrevet 28. november 2012 Æsj, kjedelig å være syk! Spesielt med et sykt barn hjemme også, og en mann som mener at vi bør dele 50/50 Akkurat som det er helg eller noe, og begge har fri. Jeg er hjemme fordi jeg er SYK, han fordi han er hjemme med det syke barnet, og skal passe på det. Har tatt krangelen, og sagt alt hva jeg mener om det. Orker ikke å bidra 50/50 nå. Og syns det er helt urimelig å forvente det. Unnskyldningen hans er at han er så sliten og sover ikke skikkelig. Vanligvis er han superflink til å bidra. Men jeg blir ordentlig sint når han sier sånt som dette. Jeg er syk for søren! Jeg måtte gå hjem fra jobb i går, med dundrende hodepine. Jeg tok leggingen og natten, selv om det var mannens tur, for å være snill. Jeg tok natten (måtte inn til Goffel 5-6 ganger), stod opp med han litt før 6, og vekket ikke mannen før 9.30. Fra 10-14.30 fikk jeg sove. Og deretter mente mannen at jeg skulle ta Goffel resten av kvelden, OG stå opp med han 6 morgenen etter Og han skulle tilogmed på jobb i morgen, og komme hjem 17-18. Kommer ikke på tale! Må bare få det ut!
Pupsilure Skrevet 28. november 2012 Forfatter #5707 Skrevet 28. november 2012 Takk, Spatula Føler meg nesten litt slem som skriver om det, men jeg ble skikkelig forbanna på ham i dag!
captiva Skrevet 28. november 2012 #5708 Skrevet 28. november 2012 Jeg skjønner deg godt og,høres ikke ukjent ut
Gjest Marmot Skrevet 28. november 2012 #5709 Skrevet 28. november 2012 Jeg hadde også blitt temmelig sur, om jeg var deg. Jeg er jo alene, og hvis Murmel og jeg er syke samtidig er det et mareritt. Om bare han eller bare jeg er syk, så går det egentlig greit (om han kan gå i bhg. når han er frisk), men det er vannvittig slitsomt å måtte ta vare på ham når jeg er syk selv. Håper du føler deg bedre snart, og Goffel også!
pusla Skrevet 28. november 2012 #5710 Skrevet 28. november 2012 Jeg er helt enig med deg i at når du er syk og han har sykt barn-dag, så skal han ta seg av barnet. Du er jo ikke i form og det er kjempeslitsomt å ta seg av en syk toåring når man er syk selv! Håper budskapet ditt har nådd fram nå da!
Pupsilure Skrevet 28. november 2012 Forfatter #5711 Skrevet 28. november 2012 Takk for støtte! :klem. Han gav seg jo, men var ikke enig. Han ville bare ikke krangle mer. Merker at jeg ikke er helt ferdig med det, så tar nok opp tråden igjen en annen dag. Nå legger jeg snart inn bestillingen hos Zalando. Har tittet masse, og lagt mange ting i kurven. Det er gratis frakt og retur Mange av kjolene jeg har sett på nå er ikke så veldig fine på de syltynne modellene, Tror faktisk de vil se bedre ut på meg som har litt mer fett på kroppen. Det føles litt rart, for jeg har alltid sett på de tynne kroppene som idealet, men merker at jeg holder på å forandre mening. De er for tynne! Selv etter å ha tatt paracet og ibux merker jeg hodepinen. Blir vel natta snart...
Spatula Skrevet 28. november 2012 #5712 Skrevet 28. november 2012 Her blir det også oppvask på kammerset angående skjevfordelingen som er her hjemme... Bli frisk i en fei
Neytiri Skrevet 28. november 2012 #5713 Skrevet 28. november 2012 Stå på ditt!! En ting er vel om man ikke har valg sånn som jeg har ofte hatt når mannen er borte og vi begge har vært syke, men er mannen min hjemme så får han jammen meg ta seg av barnet når jeg er syk altså. Ikke meningen å virke noe frekk her, men 50/50 med barnet sitt når ene foreldren er syk, beklager det bør han bare skjerpe seg på! Barnet er like mye hans som ditt.......er du ikke i stand til å stå på jobb og han er hjemme pga sykt barn så er det nå bare sånn......er ikke sånn som du har tatt deg feriedag liksom. Nei uff, håper han skjønner at det blir for teit, du fortjener å kunne slappe av å bli frisk
Dine Skrevet 29. november 2012 #5714 Skrevet 29. november 2012 Skjønner veldig godt at du måtte få det ut, for er det en ting jeg har erfart under den dumme kvalmen nå, så er det hvor ekstremt slitsomt det er å ta vare på et barn når man selv er syk! For å ikke snakke om når det barnet er sykt også.. Nå har jeg unngått det da, men det har vært fryktelig slitsomt å ta vare på Lilletassen alene de få gangene jeg har gjort det og jeg har vært utslitt i flere dager etterpå. Hvis vi skal til Pusla i morgen begge to, så kan jeg ta med litt forkjølelsemedisin jeg kjøpte i USA som du kan få? Kan ta en titt på det i dag og ta med et par piller feks? Det skal visst være veldig effektivt Men bare hvis du ikke er smittsom altså, for nå kan jeg ikke være mer borte fra jobb
Pupsilure Skrevet 29. november 2012 Forfatter #5715 Skrevet 29. november 2012 Fint det, Dine Men hvordan vet jeg om jeg er smittsom? Skal google litt jeg. Har ikke lyst til å smitte noen! Og skjønner godt at du ikke vil risikere å bli syk igjen nå som du snart begynner igjen Er ikke sikkert jeg orker uansett, men har veldig lyst til å se dere, og å komme meg ut. Er ikke så mange dagene hjemme som skal til før man blir lei. Huff, Goffel rullet ut av dobbeltsenga nå. Han slo seg litt, fikk et par merker i ansiktet, og hoven overleppe. Og så klarte han å røske ut en hel stikkontakt fra veggen i fallet. Den knakk i to, og datt av. Håper mannen kan fikse det.... Og håper ikke ledningen til tven ble ødelagt. Hoster fælt i dag også. Får noen skikkelige hostekuler. Vondt i lungene når det står på!
Dine Skrevet 29. november 2012 #5716 Skrevet 29. november 2012 Uff, det høres absolutt ikke godt ut.. Vet ikke hvordan man vet om man er smittsom jeg, men du kan jo bare se an formen i løpet av dagen/kvelden og så kan vi snakkes nærmere? Hadde vært veldig koselig å få det til
Pupsilure Skrevet 29. november 2012 Forfatter #5717 Skrevet 29. november 2012 Ja, jeg får bare se det an litt til Har ikke tatt hostesaft eller smertestillende enda i dag, så det er et godt tegn
Pupsilure Skrevet 29. november 2012 Forfatter #5718 Skrevet 29. november 2012 Hold in undertøyet kom i posten i dag! Trodde aldri i verden jeg skulle få det på meg, men det gikk kjempebra, og er faktisk ganske behagelig å ha på Prøvde en kjole utenpå, og syns det ble fint Men angrer muligens på at jeg ikke tok small.... Samtidig så er det bedre med noe som er passe, og bare holder inn litt, enn et sett som er altfor trangt, og som er et mareritt å gå med, og aldri blir brukt Det var hvertfall slik jeg tenkte da jeg kjøpte det
Pupsilure Skrevet 29. november 2012 Forfatter #5719 Skrevet 29. november 2012 Jeg har gått med hold in undertøyet i hele dag, har sovet lur med det også det er veldig behagelig altså! En kollega hadde kjøpt samme, og brukte det på julebordet, og hun sa også at det var ekstremt behagelig. Goffel er litt i grenseland til å være syk, han har ikke hatt feber i dag, men jeg er litt usikker på bhg i morgen. Må se hvordan natta blir. Hvis han er i bhg så kommer jeg til deg, pusla!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå