Gå til innhold

Pupsilures verden

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du fortjener at han sover altså, men akkurat nå er jeg litt misunnelig. Murmel er oppe i 5-tiden om dagene, enda han ikke er uthvilt. Jeg blir gal snart. All ære til dere som har måttet takle dårlig søvn i lange perioder. :pls:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, kjenner meg altfor mye igjen Marmot.. Vi slet leeeeenge med søvn, så her er nettene helt fine nå selv om han har sovet på rommet vårt den siste uken..

Skrevet

Vi har jo hatt det helt smertefritt til nå, så jeg skal egentlig ikke klage. Dette har vart siden oktober, da barnehagen bestemte at alle toåringene skulle sove inne på madrass i stedet for ute i vogn. Det funker ikke for Murmel, så fra og med i dag sover han i vogn ute igjen, jeg håper det hjelper, for nå er han så trøtt og grinete om dagen at det bare er vondt.

Skrevet

Allikevel.. Det er ikke noe alright og du er utrolig tøff og flink som er så god med Murmel :)

Skrevet

Søvnen til Goffel har stort sett vært bra, (etter de første 8 mnd), men det går veldig i perioder. Han kan våkne 6 i flere uker, men plutselig snur det, og blir 8, og da varer det i flere uker. Det verste er når det blir tull med legging og flere oppvåkninger. Da blir jeg sliten. Er ikke så veldig glad når det er morgen kl 5 heller :ler:

Enda en kollega er gravid! Hun som jeg skrev om, som jeg liker så godt. Ble ganske overrasket! Viste seg at hun er 11+3, så hun er like langt som Dine. Har kanskje glemt å si det, men en kollega fortalte plutselig en dag at hun er gravid i uke 21! Så nå er det to gravide på jobb. Jeg blir spurt veldig ofte om jeg er gravid, og om vi vil ha en til snart... Sånn er det vel når man er i rett alder og har en liten tass. Jeg spør jo de andre jeg og :fnise:

Nå var det godt å komme hjem :nigo: Føler det har gått i ett i dag. Stå opp, levere Goffel, trene, slappe av en time hjemme, dra på jobb og nå kom jeg nettopp hjem.

Skrevet

Det hørtes ut som en deilig hektisk dag :)

Så morsomt at det er flere gravide der da.. Men å vente til uke 21 kunne jeg aldri klart! Vet du hvorfor hun har ventet såpass lenge med å si det?

Hva sier du når de andre spør om du er gravid eller vil ha en til snart?

Skrevet

Hadde heller aldri klart å vente til uke 21 :daane: Hun ville være sikker på at alt var i orden på ordinær ul før hun sa det til noen. Hun sa det til de første rundt uke 19, tror jeg, men jeg så henne ikke før uke 21.

Jeg svarer ærlig, ingen av oss er klar for nr to, mannen vil muligens ikke ha flere i det hele tatt. Jeg er ganske åpen av meg, og sier det bare som det er. :) Det blir jo stort sett mange flere oppfølgingsspørsmål, men svarer bare på det også. Nå er det jo mest kollegaer som spør da, for det er de jeg er mest sammen med, og liker alle sammen så godt at jeg syns det er greit å dele sånne ting. Jeg vet ikke om jeg ville svart det samme hvis jeg møtte en bekjent i butikken.

I dag skal jeg til fysio kl 11, og så på personalmøte kl 13. Og fri hele kvelden :nigo: Gleder meg til å hente Goffel :yvonne:

Skrevet

Søsteren min var nesten 6 mnd. ut i sitt svangerskap med nr 2 før hun fortalte det til noen. Moren vår var på besøk der i to uker da hun var 5 mnd. på vei uten at hun sa noe, og ble sååå fornærmet. :fnise:

Skrevet

Søsteren min var nesten 6 mnd. ut i sitt svangerskap med nr 2 før hun fortalte det til noen. Moren vår var på besøk der i to uker da hun var 5 mnd. på vei uten at hun sa noe, og ble sååå fornærmet. :fnise:

Oi!!!

Skrevet

Hvorfor sa hun det ikke før da, Marmot? Jeg klarer ikke å holde på sånt jeg, jeg måtte fortelle det til endel mennesker de første dagene etter at jeg fant det ut :fnise: Men "alle" fikk ikke vite det før uke 12.

Skrevet

Fordi hun hadde dårlig samvittighet fordi det var så tett mellom ungene. Man blir gjerne litt irrasjonell og rar når man er hormonell. :fnise:

Skrevet

Jeg dro innom kjøpesenter på vei hjem fra møtet, og fikk kjøpt meg kjole :nigo: Tok med meg 10-15 kjoler inn i prøverommet, som alltid, og bare en var fin nok på meg. Kroppen min er håpløs å finne klær til! Jeg er så uproporsjonert, at jeg må ta så mange hensyn. Men den jeg kjøpte nå var ganske fin! Men så var det tilbehør da.... Skal i bursdag på søndag og julebord neste fredag. Tror jeg kan bruke den samme kjolen.

Her er kjolen http://www.hm.com/no/product/03694?article=03694-C

Den fremhever skuldrene mine, som er for smale, og gir inntrykk av at jeg har en midje, noe jeg ikke har :roll: Den så helt annerledes ut på meg enn modellen! Nesten så jeg ble usikker på om det var samme kjolen ;) Syns nesten den var finere på meg jeg :sjenert:

Skrevet

Den var superfin! Tror nok du kler den ja, men jeg synes også det er vanskelig å finne kjole.. Kjempe fin var den :Nikke:

Skrevet

Takk! Den var fin, pusla! :jepp:

Skrevet

Fiiin kjole, tror nok brystene mine hadde sett helt enorme ut i den der haha..........skulle ønske jeg kunne gå i noe sånt da!

Skrevet

Kjempefin kjole Pupsilure! :jepp: Lyst på den selv jeg.. :lur:

Og din også Pusla!! Lyst på den og jeg.. :lol:

Snart kommer det kakebilde Pupsilure! :hoppe: Forhåpentligvis i kveld. Det ble SÅ bra!! :nigo: Bolla spiste ørene, snabelen og armene til Fantorangen :fnise:

Skrevet

Takk :) Gleder meg til å bruke den på søndag! :nigo: Men er så bleik, huff.... Orker ikke å ta sol heller. Kanskje jeg smører på litt selvbruning.

Gleder meg til kakebilde! :hoppe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...