Pupsilure Skrevet 29. oktober 2012 Forfatter #5562 Skrevet 29. oktober 2012 Får skikkelig julestemning jeg, av å se ut av vinduet! Fantastisk! Tenk å få ordne til jul sammen med en toåring
captiva Skrevet 29. oktober 2012 #5563 Skrevet 29. oktober 2012 Blir litt matt av at dere tror at bhg ikke gidder å legge utenom sovetid. Jeg jobber jo i bhg og har gjort det i mange år. På alle avd jeg har jobbet på har vi gjort alt for å prøve å gjøre som foreldrene vil og ikke minst hele tiden tenke på barnas beste. På min avd nå har vi et par barn som er ute å leker ca 45 min før de legges. Altså etter de andre. Kommunikasjon er nøkkelen og tenk at personalet skal tenke barna beste hele tiden. 1
pusla Skrevet 29. oktober 2012 #5564 Skrevet 29. oktober 2012 Får skikkelig julestemning jeg, av å se ut av vinduet! Fantastisk! Tenk å få ordne til jul sammen med en toåring Ja, der er herlig
Pupsilure Skrevet 30. oktober 2012 Forfatter #5565 Skrevet 30. oktober 2012 Ser ut til at Goffel har kommet greit inn i den gamle rutinen med å ikke sove lur nå, heldigvis! Han sover bedre om natten, og våkner i 7 tiden. Han var ganske grinete i går, fordi han var sliten. Bhg hadde lagt han, men han sovnet ikke. Avtalen er max 30 minutter nå. Får se hvordan det blir fremover. I dag har jeg hatt han hjemme fra bhg, og vi har hatt besøk av en venninne og baby på 11 mnd. Koselig! men bråkete og kaotisk da Det er deilig å ha den eldste ungen I morgen er det halloween, og jeg er spent på om det kommer noen unger på døra! Jeg har kjøpt inn litt godis. Og Goffel har fått en supermannkostyme fra dealxtreme. Kostet ca 5 dollar bare Den var ganske kul! Men vi blir bare hjemme, tror jeg. Han er litt redd skumle masker og slikt, så det får vi vente noen år med. Jeg har litt lyst til å bake noen skumle muffins også, men får se hvordan det blir med tid. I helgen skal jeg jobbe. Mamma vil passe han fra fredag til lørdag, og det tror jeg vi takker ja til
Pupsilure Skrevet 30. oktober 2012 Forfatter #5566 Skrevet 30. oktober 2012 Herregud, så mye morsomt det er på denne siden. Goffel skal helt klart få disse! http://www.coolstuff.no/Constructive-Eating-Barnebestikk
pusla Skrevet 30. oktober 2012 #5567 Skrevet 30. oktober 2012 Kult bestikk den siden skal sjekkes ut!
Pupsilure Skrevet 31. oktober 2012 Forfatter #5568 Skrevet 31. oktober 2012 Til dere som har jenter, denne var fin! http://biit.no/Nici-Gmbh-Advent-Calendar-with-Jewelry/dp/B007W0SVPW Har tenkt til å kjøpe en kalender til Goffel nå, men klarer liksom ikke å bestemme meg helt. Smykkekalenderen skal han ikke få, selv om han vil låne hårspennen min nesten hver dag
Gjest Marmot Skrevet 31. oktober 2012 #5569 Skrevet 31. oktober 2012 Murmel hadde elsket smykkekalender. Han vil ha hårspenner og strikk, og favoritten er en hårbøyle med rosa sløyfe på.
Pupsilure Skrevet 31. oktober 2012 Forfatter #5570 Skrevet 31. oktober 2012 Goffel hadde nok likt det ganske godt han også De er jo så små, så hadde vel ikke vært noen krise.... Men blir nok playmobil tror jeg. Har funnet en dukke på biit, som ligner veldig på en jeg hadde som liten! Den skal datteren til kusinen min få (vi er like gamle og hun hadde lik dukke), og den skal ligge oppi i dukkeseng som jeg har malt navnet hennes på Skal bestille dukken og kalender nå http://biit.no/Early-Moments-White-Boy-Doll/dp/B000RPDNIO Flere som hadde slik dukke? Den er 40 cm lang. Vi syntes det var så kult at min var gutt, og kusinen min sin var jente.
Pupsilure Skrevet 31. oktober 2012 Forfatter #5571 Skrevet 31. oktober 2012 Kjøpt! Deilig å være ferdig med det. bare en måned igjen til den skal åpnes Ble denne: http://biit.no/Playmobil-4166-Advent-Calendar-Forest-Winter-Wonderland/dp/B004P5O8IQ (Hvorfor får jeg ikke til å legge inn sånne fine linker med tekst lenger? ) 177 kr for kalender og dukke, og gratis frakt
pusla Skrevet 31. oktober 2012 #5572 Skrevet 31. oktober 2012 Det var en god pris de hadde playmokalendere på lekebutikk i nærheten her til kr 229. Så lønner swg med biit ja. Jeg er fortsatt i tenkeboksen ift kalender til tulla. Spenner og hårstrikker røsker hun bare ut igjen.
cypress Skrevet 31. oktober 2012 #5573 Skrevet 31. oktober 2012 Kalender og dokke på vei til oss også.... Takk for tipset! :klermmer:
Pupsilure Skrevet 31. oktober 2012 Forfatter #5574 Skrevet 31. oktober 2012 Det er billig på biit ja Så morsomt at du også kjøpte det, Cypress! Egentlig burde jeg blitt sponset med ting og tang, syns jeg, fra butikker. For jeg har nok klart å prakke på dere ganske mye opp igjennom I kveld har det vært unger på døren, som har fått godis. Goffel puttet oppi bøttene. Han ville ikke ha på seg supermannkostymet. Goffel fant plutselig ut at han er mørkredd, og har ikke snakket om annet i kveld. "Det er mørkt ute, jeg er redd for mørket, jeg vil ikke gå ut, det er ikke mørkt inne, jeg er mørkredd" ganger 10. Han snakker like mye som jeg gjorde da jeg var liten, tror jeg. Har hørt hele oppveksten at jeg snakket konstant, og at mamma måtte si at vi skulle ha stilleleken hver gang vi kjørte bil. Og da sovnet jeg Heldigvis var det ikke vanskelig å legge han! Ble redd for det. Han begynte å snakke om at det var mørkt på søndag da vi gikk hjem fra en bursdag om kvelden. Før vi skulle gå ble han hysterisk. Men gikk greit da vi var ute. Han snakket om mørket hele veien hjem. Og han har fulgt med ut av vinduet de siste dagene, og sagt at det begynner å bli mørkt, nå er det mørkt osv. Jeg fikk beroliget han endel i dag, og forklart at det ikke er farlig. Men vi får se, noe sier meg at han kommer til å snakke mye om det fremover. Kanskje han bør ha en liten nattlampe?
Gjest Marmot Skrevet 31. oktober 2012 #5575 Skrevet 31. oktober 2012 Murmel har sånn. Den kan han ha oppi sengen.
Pupsilure Skrevet 31. oktober 2012 Forfatter #5576 Skrevet 31. oktober 2012 Den var fin Liker Murmel den?
Gjest Marmot Skrevet 31. oktober 2012 #5577 Skrevet 31. oktober 2012 Ja, han er veldig glad i den. Før han fikk den gikk han ofte ut av sengen og skrudde på taklyset før han la seg igjen, og da sov han mye dårligere.
cypress Skrevet 1. november 2012 #5578 Skrevet 1. november 2012 Kjøpte ikke du sånn skilpadde som lyser stjerner og måner i forskjellige fargen for en stund siden? Hadde på følelsen at "alle " på KG kjøpte sånn. Den er veldig pop her i hvert fall! Gir ikke så mye lys kanskje men..
Pupsilure Skrevet 1. november 2012 Forfatter #5579 Skrevet 1. november 2012 Nei, sånn skilpadde har jeg ikke hørt om! Har du link? I dag har jeg vært på 70 minutters treningstime! Fikk sjokk da jeg hørte hvor lenge den skulle vare Men det gikk bra da, det var yoga, og halve tiden lå vi på matte med teppe over oss og slappet av Sånn trening liker jeg!! Jeg og mannen skal ut å spise + kino neste helg, og jeg sjekket selvfølgelig groupon, og hva fant jeg? 3 retters indisk + kaffe for to personer til 355 kr Og det beste av alt, vi har vært på restauranten før, og likte maten Mannen ville egentlig at vi bare skulle dra til Gutta fra Calcutta og betale fullpris, for han trodde ikke jeg fant en kupong på så kort varsel. Skal snart hente Goffel, blir kort dag på han i dag, 4,5 timer. Jeg har lovet han at vi skal til IKEA, han elsker det! Og kanskje besøke tanten min, må bare sende sms og spørre først. I morgen har den andre tanten min bursdag, og jeg har kveldsvakt, så da drar vi å besøker henne på formiddagen, og så blir Goffel med mamma hjem og sover hos henne.
pusla Skrevet 1. november 2012 #5580 Skrevet 1. november 2012 (endret) Groupon er genialt Hvis turnusen og planene passer sånn framover, så kan du jo gjerne stikke innom meg en tur? Jeg sitter nå her en stund framover nå... Endret 1. november 2012 av pusla
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå