Gå til innhold

Pupsilures verden

Fremhevede innlegg

Skrevet

I dag våknet jeg 11.30! deilig!! :nigo: Har blitt litt lite søvn i det siste, så jeg trengte det nok.

Har skrevet en lang liste over alt jeg skal gjøre i dag, og har fått strøket ut endel punkter på lista. :) det har blitt ganske rotete her i det siste, kasser med ting som blir stående i gangen, og slikt. Nå plager det både meg og mannen, og jeg er nødt til å få gjort noe med det.

Har innsett at en viktig grunn til at jeg drømmer om å kjøpe hus, er at jeg vil ha plass til alle tingene. :klaske: Men det blir for dumt, jeg må heller rydde opp her! Har masse nips og lysestaker som ikke brukes. det må ryddes bort! Så nå er jeg i gang. Jeg trenger å komme inn i riktig modus for å få gjort slike ting. Og som regel passer ikke tidspunktet med Goffel. Det er vanskelig å få gjort ting med han hjemme, for jeg blir avbrutt så mange ganger og mister motivasjonen. Men NÅ har jeg muligheten! (Tar meg bare en liten pause nå ;) )

Ellers har jeg fått betalt noen regninger, meldt ,meg ut en en bokklubb, tatt et par telefoner, og gjort litt vanlig husarbeid også.

Det er så mange ting som blir liggende der det ikke skal, og som egentlig irriterer meg, men så tar jeg ikke tak i det. jeg trenger å ha et ryddig hjem, og vi var superflinke på det før vi fikk Goffel.... Mannen er like opptatt av det som meg, heldigvis.

Nå begynner det jo å nærme seg jul. Og jeg tenker litt på julegaver. Hva tenker dere om å avtale at vi voksne i familien ikke kjøper til hverandre mer? Tenker at det bare blir skapfyll man får uansett. Vi trenger ikke noe mer glass, vaser, lysestaker osv. Selv om det er en hyggelig tanke, og jeg setter pris på å få gaver, så er det jo litt bortkastet :sjenert: Men det er jo hyggelig å pakke opp noe også da.... Ikke lett. Skal hvertfall tenke litt mer praktisk når jeg kjøper gaver i år. Kanskje lage noe spiselig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så vittig at du nevner det med julegaveavtale! tenke på det sist idag :)

vi har en avtale om at vi bare gir til ungene :) må dobbeltsjekke at alle mener det samme i år... eks-svigerinna mi kom med gave allikevel i fjor og da blir det litt kleint... :sjenert:

Skrevet

Jeg har vært hos manuellterapeuten i dag, og da hun knakk meg opp, som hun pleier å gjøre, var det skikkelig vondt, og smerten gav seg ikke. Jeg har dritvondt nesten uansett hvilken bevegelse jeg gjør nå :( Har vært litt av et prosjekt bare å komme seg hjem derfra :( gruer meg til å hente Goffel i bhg.... Tviler på at jeg klarer å løfte han opp i bilstolen. Eller ta på han jakke, eller sko, eller ta på min egen jakke :sur:

Håper ikke hun har ødelagt noe inni der :overrasket: Har aldri hatt så sterk smerte i skulderen/ryggen før. Hun ble bekymret da hun skjønte hvor vondt jeg har, og sjekket meg nøye, men konkluderte med at det var muskulært. Hvis jeg ikke er bedre om to dager så skulle jeg ringe henne.

Har kjøpt meg en ny veske i dag :)

Skrevet

Nå har jeg hentet Goffel, og det var forferdelig vondt! Knakk helt sammen da jeg kom hjem, og skulle tisse, men ikke klarte å kle av meg eller sette meg ned :grine: Kan ikke skjønne annet enn at jeg har brist eller knekt ribbeinet :vetikke: Heldigvis var Goffel søt og snill mot meg, og sa at mamma har vondt i ryggen, jeg kan blåse. Og så gikk han bak meg og blåste og strøk på ryggen min :yvonne: Nå sitter jeg i sofaen, tror ikke jeg kan regne med å komme meg opp herfra før mannen kommer hjem. Søren altså! Skal jeg kaste bort ferien min på dette?? :sur: Jeg hadde så mange planer om ting jeg skulle gjøre hjemme, og besøk jeg skulle på.....

Skrevet

Du kan jo ringe lege og si du har ferie men klarer liksom ikke løfte ungen din omtrent, får da sykemelding og har ferien til gode.

Uff føler med deg.......men bare så du vet, det finns småmuskler/ledd mellom ribbeina som man kan virkelig få vondt i om man har hatt en skade i, nå er jeg litt sjokkert om manuell terapauten klarte gjøre dette da.........hva skulle hun knekke når hun gjorde det????

Skrevet

Huff, det der hørtes ikke bra ut i det hele tatt!! Jeg ville gått til legen var jeg deg!! Du kan jo prøve å ta noe muskelavslappende og se om det hjelper også. Utrolig irriterende å ha noe sånt i ferien da!!

Skrevet

Huff, noe så ergelig, hvordan klarte hun manuellterapeuten noe sånt da?

Skaff deg en sykmelding ja, om du er like ille i morgen, så slipper dumt kaste bort ferien din på dette :klemmer:

Skrevet

Dette er forferdelig altså! :sur: Jeg vet ikke hva som har skjedd, om det er noe med ribbeinet, men kan liksom ikke skjønne at dette bare er å være litt øm :klo: Hun har knekt meg opp 2 ganger før. Jeg er veldig stiv midt i ryggen og går derfor til manuellterapeut. Hun er under utdanning.....

Leste litt om ferie og sykemelding, og jeg må være sykemeldt i minst 6 dager av ferien (alle ukedagene + lørdag), så det går ikke. Da måtte jeg vært hos legen i dag.

Mannen vil veldig gjerne at jeg drar til legen i morgen, men jeg vil helst vente en dag til, for å se det an. Får se hvordan natten blir.... :(

Skrevet

Bare bestill deg time til i morra, og forklar til legen at du lå rett ut i går eller noe......få han skrive tilbake en dag........tror det er mulig om de ikke har endret reglene på det da....

uff forferdelig.....

Åssen er smerten om du hoster da?

Skrevet

Jeg har smerter hvis jeg hoster ja :jepp: Men jeg er faktisk MYE bedre i dag! :hoppe::danser: Fortsatt veldig vondt, men kan ikke måle seg med i går. Fantastisk! Da var det nok bare muskulært :klo:

Mannen har hjemmekontor i dag, fordi jeg ikke klarer å hente i bhg. Og da sparer han inn reiseveien.

Skrevet

Jeg har sett http://www.ebay.com/itm/Hot-Super-Fashion-Similar-Travalo-Refillable-Mini-Perfume-Bottle-Atommizer-Spray-/170867101949?pt=LH_DefaultDomain_0&var=&hash=item27c87910fd i butikker til 150 kr, og syntes at den var fin og smart. Og nå fikk jeg en ide om å søke den opp på eBay, og ser at den koster en brøkdel av prisen! Ville bare tipse dere :) Jeg liker jo nettshopping! :ler:

Smart at man kan fylle den så lett da! Tror jeg må kjøpe en ja.

Skrevet

Nå oppdaget jeg at det ikke er samme merket! Det kan jo forklare litt. Men merket spiller jo ingen rolle for meg da :)

Skrevet

Godt å lese at du er bedre i dag :)

Jeg må bare komme meg inn på Ebay og søke litt etter pynt til festen og sånt, men det er jo en jungel synes jeg!

Skrevet

Ja, det er en jungel :ler: Men jeg er godt kjent i den, så bare spør hvis du lurer på noe ;)

Skrevet

Jeg har mer eller mindre bestemt meg for å pusse opp litt her! :overrasket: Vi malte og styra endel før Goffel ble født, men de to siste årene har det vært uaktuelt å holde på med slikt. Men nå går jo ting mye lettere hos oss, og jeg har egentlig tid (hvis jeg bruker mindre tid med laptopen på fanget ;) )

Det rommet vi ikke har gjort noe med enda, og som egentlig er neste på lista - men et stort prosjekt, er stua. Men nå begynner jeg å føle meg klar for å gjøre noe med den. Det er fiskebeinsstrie på, og den er hudfarget :overrasket: Dritstygt! Sa jeg at den var kjempeklumpete og ujevn??

Får ikke gjort noe med klumpene, det er for stort prosjekt dessverre, men male kan jeg :jepp: Strien strekker seg over stuen og en gang, så jeg bør ta begge deler, men ikke nødvendigvis i samme farge :lur: Tror det kan bli fint med et slags skille mellom rommene. Tenker grått i stua og hvitt i gangen, kanskje. :vetikke: Må ta listene også. Dette kan bli bra! :jepp: Men for en jobb :daane: Lurer på om jeg bare skal kjøpe en groupon, og få noen andre til å gjøre det. Ser at det er tilbud på maletjenester rett som det er.

Skrevet

Nå har Ugly childrens clothing posesalg på klær på nettsiden. Tre plagg for 299. Man velger alder og kjønn på barnet, og får tilsendt tre tilfeldige plagg. Jeg har nettopp bestilt, og er veldig spent på hva jeg får! :hoppe: Tror det blir utsolgt veldig fort, så hvis noen er interesserte bør de gå inn nå. salg.uglycc.com :)

Skrevet

Våknet i dag med vondere i ryggen :( Søren altså! Trodde det bare skulle bli bedre og bedre jeg nå :sur: Jeg som hadde planer om maling og litt av hvert :snurt:

Ingenting å gjøre med, hjelper ikke å furte. Blir sofaen frem til kl 14, så skal jeg på jernia for å hente fargeprøver på maling. Og så hente Goffel i bhg, og dra på besøk til tanten min. Hun sender meg meldinger og kommenterer på fb hele tiden :ler: Hun får ikke roset Goffel nok, hun skriver side opp og side ned om hvor fantastisk han er, og hvor flinke vi er med han. :kose: Jeg syns litt synd på henne, for hun har ikke barn selv, og jeg er veldig glad for at vi har fått kontakt igjen.

Jeg har begynt å tenke litt på julegaver. Har bestemt meg for at Goffel ikke skal få noen gavekalender, det blir for mye småleker og dritt. Men sjokoladekalender, eller barne-tvkalender skal han få :jepp: Hvis jeg ikke pakker inn en og en duplokloss da :klo::lur:

Det er greit å være litt tidlig ute når man bestiller på nettet, for det tar litt tid med levering. Jeg har bestilt fra dealxtreme en gang, for over en måned siden, og pakken har enda ikke kommet!! :daane: Visste at frakten tar lang tid derfra, men herregud!

Skrevet

Vi har også bestemt oss for å droppe julekalender, tror at vi dropper det helt egentlig. En drue hver dag, kanskje :lol: hun er jo ikke så glad i sjokolade.

Supert tilbud hos ugly children :jepp:

Fortsatt god bedring :klemmer:

Skrevet

Jeg er som sagt verre i dag, og lurer på om jeg skal til legen i morgen. Jeg jobber mandag kl 07. Har muligens noen egenmeldinger igjen (ikke helt sikker....), men føler det er mest ryddig å levere sykemelding. :sjenert: Har som tidligere nevnt problemer med å være borte fra jobb, og har vært mye syk det siste året. Føles mye bedre hvis jeg har sykemelding!

Er det for tidlig å avgjøre om jeg klarer å jobbe til uken, allerede i morgen? Jeg kan ikke ringe mandag morgen å si at jeg ikke kommer, da lager jeg et stort problem for jobben. Jeg må si fra senest søndag i 15 tiden syns jeg. Men kan jo si fra søndag at jeg ikke kommer, og så håpe at jeg får time på mandag. Det var lurt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...