Gå til innhold

Pupsilures verden

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, tenkte jeg også, helt til jeg måtte løpe til t-banen, og fant ut at det var fantastisk! Følte meg ikke teit der jeg løp engang, for det føltes så naturlig ;) Men den er fremovervendt da.... Du ville vel ikke ha det?

Skrevet

Nei, men jeg tror det ønsket må vike, for vi ha en lettere vogn som også fungerer hele året. Han er så stor nå, det er ikke så mye vi bruker vogna, og da får det heller bare være. Selv om jeg nesten griner litt av tanken.

Skrevet

Da får vi til noe til uka :jepp: det som blir minst mas for deg!

Skrevet

Marmot: jeg hadde ikke lyst til å ha han fra meg jeg heller, men det gikk virkelig bedre enn forventet, vi hører godt hva hverandre sier, og jeg får sett han litt allikevel :)

Pusla: jeg vet jammen ikke hva som passer best jeg. Dumme møte! :ler: Kommer tilbake til det :jepp:

Siebaeo: :klem:

Skrevet (endret)

Har du flere sider å shoppe fra?.. Takket være biit.no er jeg nå ferdig med 8 julegaver :sjenert:

Endret av Spatula
Skrevet

Så bra Spatula!! :nigo: Den siste tiden har jeg bare handlet fra biit, eBay, iHerb og dealxtreme. Kommer ikke på noen andre fine butikker i farta heller. Nå fikk jeg lyst til å shoppe litt :ler: Men har ikke penger.

Goffel er i seng, og ville høre på lydbok, så da fikk han det, for første gang. Sitter å venter på at han skal skrike ;) Vet ikke om han klarer å sove med lydbok på.

Æsj, i dag fikk jeg to bøker fra bokklubben i posten, som jeg har glemt å avbestille :sur:

Skrevet

Jeg glemte også å avbestille den dumme pakken... Grrr

Skrevet

Det er så kjedelig å glemme å avbestille! Jeg gjør det litt for ofte med den bokklubben til tulla.

Skrevet

Kjedelig ja, men jeg sender tilbake altså! Blir ca 80 kr i porto for begge bøkene tror jeg... Bedre å betale det enn over 500 for to bøker. Men litt kjipt, og sur på meg selv.

I dag har jeg og Goffel koset oss med pizza og brus alene hjemme :rodmer:

Skrevet

Nå har han begynt å synge :rodmer: Hvis jeg kommer med de første to-tre ordene i en sang, så synger han resten, og ikke bare sier ordene, men det er litt melodi også. På stellebordet i kveld sang han både "Blomster små" og "Lille Petter edderkopp" veldig bra :nigo:

Han har den siste uken blitt svært opptatt av å gjøre selv :fnise: Han skal gjøre alt selv! Jeg får ikke lov å ta melkekartongen ut av kjøleskapet, eller å låse opp døra hjemme, for han skal gjøre det. Og jeg må la han gjøre det, for ellers blir det hyl og skrik. Tenker at det er fint for han å få mestringsfølelse også, så det er jo bare greit at han vil.

Han har også begynt å bruke ordet "jeg" og ikke "Goffel". "Jeg vil låse opp døra" "Jeg vil hente vogna" "Jeg vil vaske hendene".

Han har en lekelaptop der han må velge en spillkode for hvilket spill han skal spille, og i morges hadde han lekt litt med den, men så gått fra den, og den fortsatte å prate. Hvert 30 sekund eller noe, sa den "velg en spillkode" og Goffel satt i sofaen og så på tv, og svarte hver gang: "Jeg il ikke pille" :ler: Da syntes jeg at han var veldig søt! Han ble ikke lei, bare svarte det samme, helt rolig, hver gang.

Skrevet

hahaa han er så herlig altså! Her begynnte Bumba også synge plutselig når vi sang godnatt visene......jeg ble helt rørt jeg altså!

ohh sånn lekelaptop har jeg lyst å ønske til jul for henne! Føler du han klarer det, hva slag spill har den? så en som hadde abc og greier på....

Skrevet

Å så herlig! Lilletassen synger masse han også og det er så koselig :hjerte: morsomt at de skjønner mer og mer for hver dag for da blir det lettere å kommunisere også :)

Skrevet

Lekelaptopen er for avansert for ham! Men han syns det er litt gøy allikevel.

Nå har jeg nettopp våknet fra en to timers lur på sofaen ;) Gjorde det i går også. Goffel syntes det var litt rart med mamma som sov på sofaen.

Takk for turen i dag, Dine :klem: Synd gutta var så grinete.Goffel klikket helt da han skulle sitte i bilsetet, og skreik ca hele veien hjem :roll: Men ble en liten engel så fort vi kom inn døra hjemme :klo: Virket rett og slett som om han ikke ville ut i dag.

Skrevet

Det er jo lov innimellom det da.. Lilletassen hylte til jeg satt på Jungelhjul sangen og den måtte jeg spille hele veien hjem for at han ikke skulle gråte :fnise:

Skrevet

I forrige uke gikk det vannkopper på naboavdelingen, og nå er det på avdelingen :overrasket: Spent på om trollet mitt får det altså! Det er bestevenninnen hans, Q, som har fått det.(Ja, Q! Ikke mange navn som begynner på den bokstaven :jepp: ) Han har våknet 3-4 ganger hver natt de siste 4 nettene (bortsett fra i natt), og han kjentes litt varm ut da jeg hentet han i dag. Venter i spenning her nå.... Vi har dritmange sykt-barn-dager igjen, så ingen krise ;)

Skrevet

Vannkopper er jo sånn som er veldig greit å bli ferdig med, tenker jeg, nå som Murmel har hatt det. Da jeg først oppdaget dem, ble jeg litt sånn "Uff, det passer så dårlig .", men det passer jo stort sett alltid dårlig å få sykt barn.

Skrevet

Ja, det er greit å bli ferdig, og så passer det faktisk ikke så verst nå heller, utrolig nok! Vi har mange sykt-barn-dager igjen begge to, året nærmer seg slutten, og mannen har ferie neste uke :)

Hvordan forløp det når Murmel hadde det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...