Gå til innhold

Pupsilures verden

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sen legging kan gi tidlig morgen har vi erfaring med, men må si at 19 var ikke særlig sent, ihvertfall ikke for vår lille.

Du er ikke fortere ut av senga for å hente han da? Mannen må alltid opp tidlig med Bumba, men når jeg skal opp sover hun lenge, jeg venter nemlig en liten stund før jeg henter henne hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, vi har basseng :) og veldig møkkete og rotete hus, men det tåler du vel!

Skrevet

Ja, var kanskje litt rask i dag, Neytiri :jepp:

Supert, pusla, da kommer vi i morgen. Adressen husker jeg nå ;) Tar med badebleie og håndkle til han. han er GAL etter å bade :ler: Bryr meg ikke om rot og møkk :ler: Det er det her også ;)

Skrevet (endret)

Vi gleder oss :)

Endret av pusla
Skrevet (endret)

Takk for besøket :klem: det var som alltid koselig å se dere igjen. De små gikk jo greit sammen i dag også :) gleder meg til tulla blir like flink å prate som Goffel :fnise: Han er en gluping!

Endret av pusla
Skrevet (endret)

Hyggelig å se dere igjen! :klemmer: Tulla babler mye, og jeg gjetter at det bare er en kode å knekke, så skjønner dere alt ;) Høres ut som hun sier noe, vi forstår bare ikke helt hva ;)

Jeg har ikke merket at smileyene er borte, for jeg kan alle kodene :roll:

Endret av Pupsilure
Skrevet

Jeg kan også kodene og nå skjønte jeg hva som var problemet :)

Skrevet

Var ikke meningen å være frekk med roll-smileyen altså, pusla :fnise: Så litt sånn ut, men himlet bare fordi jeg er aaaalt for mye her inne :lol:

I dag våknet klumpen 8 :nigo: Han er supersnill og rolig i dag. bare sittet sammen med meg i sofaen og sett på tv, og kost. Han er veldig aktiv ellers, så godt med noen rolige stunder. Han har badet i balja nå, etter å ha helt sand over hodet sitt hos pusla i går :fnise:

Vi hadde egentlig tenkt til å ta en tur på Metrosenteret i dag, men kom aldri så langt. Tror ikke jeg orker å dra nå, for det er tid for lur snart. Har heller tenkt til å rydde litt her.

Jeg trenger virkelig noen nye klær. Kanskje jeg kan dra ut uten han litt senere i dag. :jepp:

Skrevet

Smilyene har da ikke forsvunnet.. eller er det bare jeg som ikke har fått det med meg, også har de kommet tilbake i mellomtiden? :ler:

Klesshopping er gøy ;) Selv er jeg mer en nettshopper - men jeans prøver jeg alltid før jeg kjøper de, for jeg liker at de sitter godt over stumpen... ;)

Koslig å lese om ferien deres, hvis det blir jobb på meg til høsten blir det sydenferie neste sommer, for her i trøndelag har vi hatt regn regn og atter regn..

Skrevet

Har vært på trening i dag! :nigo: Føler meg flink :) Jeg bør få til trening hver gang jeg har kveldsvakt egentlig. Kanskje det skulle bli målet mitt? Da kjører jeg alltid Goffel i bhg kl 9.15, og kan dra rett på trening, og fremdeles ha tid hjemme før jeg må dra til jobb i 14 tiden. Trnte pilates i dag, og det gikk bra, Jeg er jo veldig utrent da, og føler meg ganske teit, men klarer å drite litt i det. Eneste minuset i dag var at jeg møtte en sur nabodame (vegg i vegg) som faktisk har sluttet å si hei til meg :hakeslepp: Vi er da voksne mennesker? Ganske kleint å tilbringe en time i samme rom som henne.... Og spesielt siden vi to var de første som kom.

Har fått gjort litt hjemme i dag. Planlagt bursdag, vasket to maskiner med klær, ryddet inn av oppvaskmaskinen, og ryddet i alle flaskene og koppene til Goffel. Og så har jeg vasket masse duplo etter mannen. Handlet, og lagt i dosetten min med kosttilskudd og medisiner (pollen). Nå bør jeg dra på jobb meget snart. Men orker ikke å løfte opp rumpa helt enda :roll::ler:

Skrevet

Hehe, nabodama her sier ikke hei til oss heller.. Stod og ventet på bussen med henne 15 min her om dagen og hun sa ikke et ord.. Dumme naboer!

Hurra for trening - du er superflink ;)

Skrevet

Nå har jeg levert Goffel i bhg, og skal gjøre litt ting hjemme før jeg drar på kveldsvakt.

Husker ikke om jeg har skrevet noe om det, men jeg har meldt meg inn på Elixia, og har to stk å trene sammen med. Ei jeg har jobbet litt sammen med, og som jeg gikk i klasse med ett år, som bor på samme sted som meg. Og ei god venninne, hun som fikk den ekstrempremature babyen :)

Og så har jeg og en god kollega laget en avtale om å gå ned 5 kg sammen, og den som klarer det raskest får en premie, som vi ikke har bestemt enda. Vi snakket litt om at den som taper må spandere middag. Jeg startet på 64,7 (med klær og jobbsko) og hun på 80,1. Badevekta mi ligger igjen på jobben, slik at jeg ikke skal veie meg i tide og utide, men heller gjøre det en gang iblant sammen med kollegaen. Hun vurderer å melde seg inn på Elixia nå hun også. De har kampanje; ingen binding og 519 kr i måneden. Syns det er ganske bra! Jeg meldte meg riktignok inn på forrige kampanje, dagen før denne startet :roll: , så jeg har binding ut året og betaler 550.

Jeg gleder meg utrolig mye til å bli litt slankere, og passe bedre inn i noen av klærne mine. Mannen har begynt slanking nå også. Han gikk ned ca 15 kg for 2 år siden, men de har sakte kommet på igjen. Nå har han fått nok, og skal bli slank igjen. :jepp:

Jeg var hos optiker på fredag og har fått meg linser. Har prøvd det før, men syns det er så ubehagelig å gå med. Har ikke vært noe bedre denne gangen :( Skal tilbake til optikeren på fredag, så får se hva vi gjør. Tror de jeg har nå er blant de beste. Puster bra.

Skrevet (endret)

Vært på spinning :hoppe: Var litt redd for at det skulle være for tung, og litt skummelt, men gikk kjempebra! :nigo: Kveldsvakt i kveld, og så fri i to dager. Vet ikke hva jeg skal finne på enda. Men må hvertfall prøve å få laget kakepynt. Og kanskje dra til Drammensbadet med Goffel? Har kjøpt en groupon. Men har litt lyst til å ha noen å dra sammen med da :sjenert: Noen som kan/vil? :)

Endret av Pupsilure
Skrevet

Jeg vurderer også Elixia faktisk.. Trives ikke i de trange, små lokalene til Actic og nå som det ikke er bindingstid frister det enda mer.. Gjelder det hele august tror du..? :klo:

Skrevet

Bli med!! :hoppe::danser: Tilbudet varer til 20. august. tror jeg. Jeg skal trene masse denne gangen :jepp::roll::fnise: Veldig fint der! (hvis du ikke har vært der før) :)

Skrevet

Da melder jeg meg nok på før 20. hvertfall :nigo: Får gjort det i slutten av neste uke, evt. neste helg.

Hadde to mnders groupondeal i fjor og likte det veldig godt, men var aaaltfor dyrt synes jeg.. Nå kan jeg jo melde meg ut dersom det ikke passer allikvel :)

Skrevet

Kjempebra! :hoppe: Vil gjerne trene med deg innimellom :)

På søndag skal jeg og mannen på date :yvonne: Batman på kino, og indisk mat :sikle:

I morgen skal jeg til optikeren. usikker på hva jeg skal gjøre ang linser. Har hatt linser i en uke for å prøve ut. Er ikke 100 % fornøyd, men litt deilig å slippe brillene da!

I går måtte jeg vise leg på polet :fnise: 28 år...

Skrevet (endret)

Selgere altså! Han fikk overtalt meg til å kjøpe linser. Blir litt paff innimellom jeg, for folk er så pågående/frekke at jeg ikke får sagt noe. Men men. Det koster 1000 kr for linser i 3 mnd. Kunne ikke kjøpe mindre.

Jeg fikk forresten påvist at jeg har for lite tårevæske :(

Goffel var vanskelig å legge i går, og han våknet 4 i natt. Ikke sovet siden :Gjesp: ok han ikke opp før 5.30, men måtte inn flere ganger mellom 4 og 5.30. Aner ikke hvorfor. Han blir vel syk igjen :roll: Jeg og mannen har vært småsyke nå, så ikke utenkelig at han også blir syk. Når skal denne sykdommen gi seg egentlig??? Nå er det ett år siden det begynte. Skulle ønske jeg hadde telt dager og antall ganger vi har vært syke.

Endret av Pupsilure
Skrevet

Toårsdagen nærmer seg, og jeg planlegger kake! Det frister så sinnsykt å gjøre det litt lettvint å bruke ferdigfigurer, slik som http://www.google.no...iw=1362&bih=641 Jeg har akkurat disse figurene ;) Men tror ikke jeg skal gjøre det, hvertfall ikke ta en avgjørelse om det før jeg har prøvd å lage figurene.

Jeg hadde egentlig trengt den sorte tusjen min, Neytiri, men du skal kanskje ikke til Oslo før bursdagen? Tror jeg vil trenge den for å tegne på detaljer i ansiktet til de forskjellige figurene....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...