Gå til innhold

Pupsilures verden

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!!

Kos deg masse i ferien :):klemmer:

Ang treningssenter så har jeg dårlig erfaring.. iallefall nå som jeg er mamma... Som du skrev.. eneste jeg får ut av det er dårlig samvittighet... :sjenert: melder meg ut igjen i januar... skikkelig sure penger :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fint med synspunkter ang trening :jepp: Melder meg nok ikke inn nei.... Syns det er så utrolig synd at man ikke kan kjøpe klippekort :snurt: Dersom det kommer et bra tilbud, så melder jeg meg inn. F.eks groupon :lur:

Nå er Goffelgullet hos mommo. Han er så søøøt :yvonne: Nå har han nesten lært å synge litt! Lille kattepus og Bæ bæ lille lam. Men han insisterer på at det er LILLA kattepus, og ikke LILLE :roll:

I kveld skal jeg og mannen kose oss sammen med god mat, tv, og alkohol :nigo: Og i morgen kan vi sove leeeenge :hoppe: I morgen drar mannen og henter han, og på kvelden skal jeg til ei venninne med liten baby. Og så på mandag drar jeg og Goffel til Kiel! :nigo: Bryr meg ikke om at det er dårlig vær når jeg har så hyggelige planer innendørs :ler:

Skrevet

Så deilig med en kjærestekveld alene! Man kan jo kose seg sammen når gullet sover, men det er jo ekstra herlig når begge kan sove lenge :) Våkne opp til noe mer behagelig enn sure bleier og skrik :lur:

Iallefall en gang iblant :):fnise:

Deilig med båttur! Dere reiser ofte på danskebåten? Vi bor bare 45min unna ei havn med danskebåt, men vi har ikke reist sammen på maaange år... Kanskje det hadde vært noe! :) Blir så lett sjøsyk.... Iallefall i de dagstur båtene som er "små" :)

Skrevet

Deilig med litt alenetid, bare jeg og mannen ja :yvonne:

Tja, vi er ikke så ofte på tur, men har blitt noen nå. Var i Kiel for ca 9 mnd siden, i Fredrikshavn nå nettopp, og nå blir det tur til Kiel igjen med venninne. Ja, og så tar vi jo hurtigbåt fra Larvik når vi skal til Lalandia nå snart da :) Bortsett fra det er det et par år siden sist. Minst. :ler:

Jeg ble veldig sjøsyk før, men har ikke blitt det de siste ti årene :nigo:

Skrevet

Takk pusla :klem:

Jeg holder på å sovne her jeg sitter! Men kan ikke det. Må finne på noe som vekker meg litt :) Får vel gå å støvsuge :roll:

Skrevet

Så koselig planer dere har da, dont do anything I wouldnt do :lur:

Skrevet

Æsj, jeg hater forandringer på forumet! :sur. Blir til at jeg hverken vil lese eller skrive, for jeg må liksom forstå oppsettet først :snurt:

Skrevet (endret)

Syns det ble veldig greit! eneste er at jeg klikker feil hele tiden når jeg skal innom å oppdatere meg på boka di! havner inn på profilen til den som skreiv sist.... :vetikke:

Og hvor er forhåndsvisningen??

Endret av Mokkon83
Skrevet

Jeg synes ikke det ble så ille, jeg. Surrer rundt her akkurat som før ;)

Skrevet

Synes det var ok, eneste er at jeg synes det er litt tungvindt på bloggene, men de skulle vel ordne med favoritter eller noe sånt :)

Skrevet

Ja da, det er sikkert ikke så ille, jeg bare hater forandringer! :roll: Har vennet meg litt til det nå.

Huff, vi er syke, både Goffel og jeg :( Han har den verste øyebetennelsen barnehagen hadde sett noengang :( Det er ille ja! Begynte mandag, og han startet på medisin onsdag. I dag er det fredag, og vi skal jo på ferie mandag, så vi tar en tur til legen i dag. 13.20. Øyedråpene han får er håpløse! :sur: Han har fått pipetter med fucithalmic. Det er omtrent umulig å fordele den lille dråpa inni pipetten på to øyne. Og han spreller og gjør så mye motstand at vi må være to, og han begynte faktisk å blø på øyet første gangen :( Og når vi endelig har fått det til (sånn halvveis), så gråter han ut all medisinen igjen... Så jeg skal si til legen at vi må ha noe annet, for dette går ikke! Det er bare 12 pipetter, og det holder da til 6 dager (morgen + kveld), men det står at det skal behandles i to dager etter at man er blitt bra. kan ikke skjønne at det skal holde. Vi har brukt 5 doser nå, og det er ingen bedring :(

Jeg følte meg dårlig da jeg våknet i går. Vond hals, og verking i alle muskler og skjelettet. Hadde time hos fysio 12.30, og det var så vidt jeg orket å dra. Følte meg helt utslitt, og rar. Måtte ta paracet og ibux, og det hjalp litt. Var godt å komme til fysio, for jeg hadde mye muskelknuter og var veldig stiv.

Våknet i dag med samme symptomer. Hadde egentlig en avtale i dag, men den har jeg avlyst. Mannen har levert Goffel i bhg. Jeg må ta det mest mulig med ro, så kanskje jeg blir frisk fort... I morgen skal vi i bursdag, og natt til mandag drar vi på ferie. Æsj, dette passet dårlig. Men det gjør det vel alltid :ler:

Skrevet

God bedring :klem: Jeg har vært syk i fjorten dager nå, skikkelig lei, men jeg er i ok form til ferien da ;)

De øyedråpene har vi også fått en gang, de virket ikke. Altfor seige til å få i øynene til et barn som spreller og kniper øynene igjen, dessuten holdt ikke seks dager så hun ble ikke kvitt det. Nå har vi en eske med tyve engangs som er mye lettere å få i øynene. Tulla har forresten blitt mye flinkere etter at jeg begynte å dryppe alene og ta det rolig og pent. Når vi var to som kjempet og holdt henne fast ble det liksom bare verre.

Håper du får hvilt deg masse og at du blir fort frisk :klemmer:

Skrevet

Jeg har også erfart at det går litt bedre hvis jeg gjør det alene. Og hvis jeg renser øynene for verk ti minutter før, sånn at det ikke blir så mye på en gang. En i barnehagen fortalte meg at det var lurt å legge dråpen i øyekroken, og når barnet åpner øyet igjen vil dråpen renne inn i øyet.

Hvilke øyedråper er det dere har nå? Samme som de andre, bare flere?

Jeg kommer til å be om kloramfenikol øyesalve eller dråper i dag.

Skrevet

Det er den klora-saken vi har nå. Vi har det begge to litt på omgang, så dette med dråper kan vi!

Gjest Marmot
Skrevet (endret)

Du, nå har vi fått iPad i hus, lurte på om du hadde noen fine apper som Goffel liker? Murmel trenger noe annet enn tlf min å leke seg med...

Endret av Marmot
Skrevet

Duplo jams, happi leser, bokstavkongen, trygg trafikk, lego 4+, doodle buddy, moro for barn, dots for tots, injini lite, animal toddlers, baby farm.

Jeg syns det er vanskelig å se hva de heter, for hele navnet står ikke på ikonet. men se om du finner noen av disse :) happi leser, lego 4+ og injini lite har vært favorittene. + at han går inn på youtube og ser på Donaldfilmer :)

Gøy med iPad! :nigo: Jeg har et spill som heter carcassonne som jeg spiller hver dag. Det er liksom et brettspill der man legger ned brikker som danner lansbyer, veier med mer. Spilte det noen ganger hos ei venninne for noen år siden. Og så plutselig hadde mannen lastet det ned, og så ble jeg avhengig :ler:

Gjest Marmot
Skrevet

Brettspillet Carcassonne har jeg spilt. Hva går mobilversjonen ut på? Må man ha noen å spille med?

Skrevet (endret)

Nei, du spiller mot dataen :) Mange forskjellige du kan spille med, flinke, dårlige, slemme osv. Man kan visst spille mot andre mennesker også, men det har jeg ikke gjort. Veldig gøy! Og enda en tidstyv ;)

Jeg har kjøpt ekstra brikker til det. Et vann, og noe andre greier. Kjempegøy! Tror selve spillet var gratis.

Endret av Pupsilure
Skrevet

Å, gøy med tips om apper! Jeg har lasta ned noen til tulla nå jeg og, men gjenstår å se hva som slår an. Hos tante liker tulla godt pusleeventyret, som er enkle puslespill.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...