Spatula Skrevet 29. mai 2012 #5101 Skrevet 29. mai 2012 Si i fra hvis du finner noe da Iherb shopping skal jeg også bedrive litt i dag, må ha palmesukker i hus, vi spiser masse hjemmelaget Thaimat og palmesukker er en må-ha-ingrediens
Pupsilure Skrevet 29. mai 2012 Forfatter #5102 Skrevet 29. mai 2012 Palmesukker vet jeg ikke hva er. Spennende! Vi har en innvandrerbutikk rett nedi gata, så der får jeg tak i masse spennende matvarer. Kjøper mest ferdigposer med krydder og slikt da
Spatula Skrevet 29. mai 2012 #5103 Skrevet 29. mai 2012 Palmesukker skal visst være rikt på mineraler og ha en lavere innvirkning på blodsukkeret, enn for eksempel bruntsukker. Elsker innvandrerbutikker de har så mye spennende!
Pupsilure Skrevet 29. mai 2012 Forfatter #5104 Skrevet 29. mai 2012 Spatula, hva tror du om dette: Blåbær Hvitløk Min lenke Vurderer å kjøpe disse tre nå.
Spatula Skrevet 29. mai 2012 #5105 Skrevet 29. mai 2012 Den første og den siste likte jeg veldig godt, ser de har fått gode tilbakemeldinger fra de som har kjøpt det, at det ikke har vært syke og har følt seg bra og slikt. Ser at flere klager på at man får en veldig "god" ånde etter å ha spist hvitløkskapslene Jeg ville nok garantert ha testet ut den som er basert på blåbær, og den som hjelper å bygge immunsystem Bare pass på at du ikke får trøbbel i tollen, hvis den inneholder stoffer som er forbudt i Norge.
Pupsilure Skrevet 29. mai 2012 Forfatter #5106 Skrevet 29. mai 2012 Jeg tror det skal gå bra i tollen, men vet ikke om jeg klarer å finne ut om det er helt trygt. Tar sjansen, tenker jeg
Spatula Skrevet 29. mai 2012 #5107 Skrevet 29. mai 2012 Det bruker som regel å gå greit Det er ikke alltid de gidder å åpne slike pakker heller. Håper dette blir bra, det var iallefall mange som hadde skrevet positiv feedback om kosttilskuddene, så det har nok noe for seg
Pupsilure Skrevet 29. mai 2012 Forfatter #5108 Skrevet 29. mai 2012 Ja, jeg tror det kan bli bra. Føles som en fin kombinasjon, hvertfall. I tillegg tar jeg denne og denne. Håper kombinasjonen er ok. Multivitaminer kan man ikke bestille fra iHerb, da de inneholder Folat, som ikke er lov å importere. Men vi har noen fra matbutikken, som mannen tar, og jeg tar dem innimellom. Nå bør jeg hente i bhg snart. Orker egentlig ikke, føler meg enda dårligere enn i går Men skal ta en paracet og en ibux, så går det vel bra.
Pupsilure Skrevet 30. mai 2012 Forfatter #5109 Skrevet 30. mai 2012 Sleit veldig med å sovne i natt, og føler meg enda dårligere nå Har fått time hos legen kl 11.10. Skal på kurs på jobben kl 13, og jobbe til kl 21.30, så det blir en lang dag for meg. Goffel våknet 7.30 i dag, og jeg kjørte han i bhg kl 9.15. Nå prøver jeg å slappe av litt, har mest lyst til å sove, men skal jo til legen om en time. Jeg har bestilt tur med danskebåten til meg om mannen Og skaffet barnepass. Vi har jo straks vært gift i tre år! Hvordan kan det ha blitt tre år allerede? Føles som det er ca 1 år siden.... Men svært mye har jo skjedd siden den gang da! Tenker det er hyggelig å reise bort på en liten tur. Kjøpte en sweetdealkupong for ca 400 kr. Da får vi en fin lugar med dobbeltseng, tv og vindu. Føler jeg har tusen ting å gjøre her hjemme, men jeg orker faktisk ikke. Om leiligheten er litt møkkete, så får det være. Jeg bestilte forresten tre pakker fra iherb i går Masse atkinsbarer blant annet.
Spatula Skrevet 30. mai 2012 #5111 Skrevet 30. mai 2012 Det var ikke noe særlig Anbefaler akupunktur mot bihulebetennelse, det fungerer fint for meg - og jeg har vært bra siden Har du forresten sjekket om du kanskje mangler noen vitaminer eller mineraler i kroppen som gjør at immunforsvaret ditt er litt skakkjørt? Det er veldig lett at etter svangerskap så blir lagrene tømt, og det er heller ingen automatikk at dette blir sjekket etter fødsel med en blodprøve, man må be om det selv.
pusla Skrevet 30. mai 2012 #5112 Skrevet 30. mai 2012 Huff, syk igjen God bedring Siden du har vært flere ganger hos legen den siste tida, har du sikkert tatt blodprøver for å sjekke om du mangler ting, som Spatula sier. Hvis ikke er det sikkert lurt å gjøre. Jeg har jo vært kjempetrøtt og slapp siden tulla ble født, men tok prøver først nå hos legen og jeg mangler både jern og vitamin D. Kan være greit å sjekke ut, for i mange tilfeller finnes det jo enkel og rask hjelp mot sånt. Den dealen på dansketur har jeg også sett, kunne godt tenkt meg jeg også men vet ikke om vi får det til å passe på den korte tida dealen varer. Det blir sikkert en koselig markering av 3 år som gifte da
siebaeo Skrevet 30. mai 2012 #5113 Skrevet 30. mai 2012 Hvis du sliter med bihulebetennelse bør du bruke nesehorn jevnlig. Gjerne flere ganger om dagen nå som duer syk. God bedring! Håper det går fort over
Pupsilure Skrevet 31. mai 2012 Forfatter #5114 Skrevet 31. mai 2012 Takk for gode tips Jeg føler meg faktisk litt bedre nå. Har tatt to av tre tabletter, så satser på å være helt frisk i morgen
captiva Skrevet 1. juni 2012 #5115 Skrevet 1. juni 2012 Huff da,kjedelig å være så mye syk Hører ofte med det første året i bhg,både barn og foreldre er mye syke, Jeg har forresten ikke tilgang til bloggen din
Pupsilure Skrevet 2. juni 2012 Forfatter #5116 Skrevet 2. juni 2012 Har lagt deg til nå, trodde du hadde tilgang allerede. Jeg har slettet flere poster jeg har laget der, men det står nå litt om det som opptar meg for tiden. Føler meg mye bedre nå! Men har fått elveblest på kroppen Klør!
Spatula Skrevet 2. juni 2012 #5117 Skrevet 2. juni 2012 Elveblest klør ja Men smør på sinksalve - det hjelper Jeg håper nå at du virkelig har hatt din uflaks med sykdom, nå kan det bare gå en vei!
Pupsilure Skrevet 2. juni 2012 Forfatter #5118 Skrevet 2. juni 2012 Nå har jeg vært på besøk hos bittelille babyen 3 mnd gammel, 3 kg, og enda ikke nådd termin. Jeg fikk holde han lenge, og mate med flaske. Utrolig skjønn Utrolig at det gikk så bra!!
Neytiri Skrevet 3. juni 2012 #5120 Skrevet 3. juni 2012 wow da måtta barnet ha vært lite?!!! herlighet 3kg og 3mnd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå