Jesse Skrevet 4. mars 2012 #4861 Skrevet 4. mars 2012 Takk for linker til bokstaver! Kjøpte de på 3 cm jeg, så får jeg prøve med de Får bare lage en stooor kake, sånn at de ikke virker så store Også har jeg endelig fått kjøpt fondant smoother God bedring Fælt å ikke ha smaks eller luktesans! Jeg har brukt nesespray så mye oppigjennom, at når jeg bruker det nå så mister jeg all smak og lukt.
Pupsilure Skrevet 5. mars 2012 Forfatter #4862 Skrevet 5. mars 2012 Jeg har brukt mye nesespray jeg også, og nå må jeg bruke masse, mange ganger om dagen Kan kanskje være derfor. Fy søren, nå føler jeg meg så dårlig! Orker ikke å ligge å vri meg lenger heller, så da er det godt å kunne sitte litt på internett, selv om jeg egentlig ikke orker det Natten var slitsom. Sovnet kl 22, og sov godt til 1, men så hadde jeg en slitsom time til 2, der jeg lå å vrei meg, pustet kun gjennom munnen for nesa var så tett, og hadde feber. Stod opp 2, og fikk snytt meg skikkelig og tatt nesespray. nesa ble bedre, men hadde så vondt i bekkenet ( ) så jeg hadde problemer med å ligge i en god stilling. Lå våken til 3, og da hørte jeg Goffel, gikk inn til han og tok han opp, koste litt, og la han igjen. lurte på hvorfor han våknet. Heldigvis sovnet jeg igjen, og sov godt da jeg hørte mannen og Goffel. Lurte på hva som skjedde, og etterhvert kom mannen inn til meg med Goffel og ba meg holde han mens han byttet på sengen, han hadde bæsjet. Var nok derfor han våknet da jeg gikk inn til han, men jeg har jo ikke luktesans så... Nå venter jeg bare på sms fra legen med time. Ser egentlig dårlig ut for time i dag da de pleier å sende sms innen kl 9. Men jeg MÅ jo ha time!
Pupsilure Skrevet 5. mars 2012 Forfatter #4863 Skrevet 5. mars 2012 Fikk time 11.50 i dag Er det noen grunn til å ikke ta smertestillende? Jeg tok ikke før kl 15 i går for å se hva slags symptomer jeg hadde uten smertestillende. Ble bedre da jeg tok en paracet og ibux. Men så er det vel noe med at feberen har en funksjon også Kanskje jeg bør la være til etter at jeg har vært hos legen.
Pupsilure Skrevet 5. mars 2012 Forfatter #4864 Skrevet 5. mars 2012 Tilbake fra legen, puh, det var slitsomt!! Diagnose: lungebetennelse og bihulebetennelse. Crp 72. Sykemelding ut uken, og Apocilin.
Pupsilure Skrevet 5. mars 2012 Forfatter #4867 Skrevet 5. mars 2012 Takk, dere Jeg har kjøpt Zycomb nesespray og er helt imponert over hvor bra den virker Nesen min renner ikke lenger!! Ligger i senga og lurer på om jeg orker å hente Goffel i bhg eller om mannen skal dra tidligere fra jobb for å gjøre det
Dine Skrevet 5. mars 2012 #4869 Skrevet 5. mars 2012 Uff, jeg må nesten smile litt når jeg ser for meg at du ikke klarer å lukte noe midt på natten og Goffel har bæsjet.. Men hadde det plaget han veldig så hadde han nok hylt mer tror jeg.. Bra nesesprayen funker og at du føler deg litt bedre! Ikke rart du føler deg dårlig med den diagnosen der!! Masse god bedring Ps. Gleder meg til å høre om Goffel som bie på onsdag
Pupsilure Skrevet 5. mars 2012 Forfatter #4870 Skrevet 5. mars 2012 Mannen sa at det luktet helt forferdelig! Og Goffel hadde de verste bleieutslettene han har hatt før, tror jeg, da jeg stelte han for kvelden nå Huff, ikke bare bare å miste luktesansen. Han gleder seg til å ha på biekostymet! Prøver å lære han å si bzzzzzzzzz før onsdag
pusla Skrevet 5. mars 2012 #4871 Skrevet 5. mars 2012 Han kommer til å bli en utrolig søt bie Vi får vel se bilder på FB
Pupsilure Skrevet 6. mars 2012 Forfatter #4872 Skrevet 6. mars 2012 Bilder kommer nok på fb i morgen ja Hvis den lille bien vil stå stille da I natt har jeg sovet godt Det var deilig! Føler meg bedre enn i går Nesen har holdt seg fin i natt, kanskje pga den nye nesesprayen? Trykket i hodet er ikke like ille, og jeg har det ikke så verst akkurat nå. Fikk en god nyhet ang jobben i går Kan ikke utdype så mye, for det er litt stygt å bli glad for slike ting, men det blir mest sannsynlig endringer i ledelsen. Ellers har jeg og mannen snakket mer om sommerferien vår, og regner med at vi kommer til å bruke 20 000 på en uke i danmark... Alt for mye, men men. Det blir nok en super tur!
Pupsilure Skrevet 6. mars 2012 Forfatter #4873 Skrevet 6. mars 2012 Tok ibux og paracet og dro og hentet Goffel i bhg. Mannen skulle på et møte, men sa at han kunne droppe det hvis jeg ikke orket å hente i bhg. det gikk ganske greit, men jeg lekte litt for mye med han før han la seg, og fikk vondt i hodet og ble svimmel. Merker at jeg er litt rar i pusten også. Følte det var skikkelig ordentlig kvalitetstid med Goffel i kveld Vi hadde det å gøy og koselig. Han ler så mye på stellebordet, ler av alt. Klungende, morsom latter Til å være 1,5 år er han overraskende opptatt av borte-tittei fortsatt! Det er nesten noe av det morsomste han vet Jeg tok på han hetten til biekostymet, og snakket med han om at han skal være bie i morgen. Så spurte jeg om han visste hva bier sier, og han insisterte på at de sier MØ Jeg gav han koppen sin med vann, og så løftet jeg opp glasset mitt og sa, se, mamma drikker også vann, og da sa han skål og løftet koppen mot meg Det kom veldig uventet på meg, og jeg lo masse! Vi har skålet noen ganger, etter at Lilletassen viste oss det, men han har ikke sagt det på eget initiativ før. Vi tok en liten tur i butikken også, etter bhg, og han syns det er så gøy. Skravla går hele tiden, han snakker masse tullespråk Og så skriker han ut når han ser noe han vet hva er, f.eks ost. "Ot, ot, ot!", "bø" (brød) "guguk" (yoghurt) Og så peker han på alle plakater/bleiepakker/matglass han ser og sier baby. Huff, nå skriver jeg detaljert igjen, tenker bare at jeg kommer til å synes det er gøy å lese dette når han blir litt større, og jeg har glemt mye. Eller når nestemann er på samme alder. Apropo nestemann er jeg litt babysyk for tiden Men jeg tror ikke det blir med det første altså. Så på film fra Goffel ble født i dag, og herregud, så liten og fin han var!!
Pupsilure Skrevet 6. mars 2012 Forfatter #4874 Skrevet 6. mars 2012 Goffel har fått en ny tann, syns vi har ventet på den leeenge. Bare en som manglet ganske langt foran, eller så mangler han bare fire jeksler, helt bakerst. Så nå har han 16 tenner
Pupsilure Skrevet 7. mars 2012 Forfatter #4875 Skrevet 7. mars 2012 Den lille bien nektet å ta på seg kostymet sitt Men bhg skulle gjøre det, så håper de fikk det til! Goffel er ikke så veldig glad i å være sammen med de store barna i bhg, så lurer på hvordan det går i dag. Fant ut at jeg er sykemeldt en dag lenger enn jeg trodde, så jeg måtte ringe jobben. Var koselig å snakke med dem Har også snakket med mamma og avtalt at hun kommer å hjelper meg med Goffel i kveld. Mannen skal på jobbmiddag med kollegaer fra kontoret i Sverige. Og så har jeg snakket med de vi skal dra til Danmark med, og avtalt litt. Vi må bestille meget snart. Mannen har jo et verv, og i går fikk han vite hva han får i lønn for 2011. Husker ikke hva det var før skatt, men 33 000 etter skatt Hadde regnet med mye mindre! Det kommer veldig godt med. Det var så vidt han ville si det, for han hadde friskt i minnet hva som skjedde sist han fortalte at vi hadde mer penger enn forventet (betalt 7000 for mye i strøm) da skulle jeg jo ha ny barnevogn Så det blir ikke noe problem å få råd til ferien vår hvertfall. Vi får jo både feriepenger og litt igjen på skatten i tillegg. Så vi skal nok få satt endel på sparekontoen også Sparekontoen har det nemlig blitt lite på i det siste.... Mannen og Goffel lekte med bokstaver i morges, og mannen testet hvor mange han kan, og fant ut at det er 13 stk!
Pupsilure Skrevet 7. mars 2012 Forfatter #4876 Skrevet 7. mars 2012 Mamma kom og hjalp meg med Goffel i dag, og det var fint! Vi fikk også besøk av kusine med to barn, og hadde det veldig hyggelig Goffel kalte mormor Bobo i dag. Forrige gang var det M. Han var SÅ stolt av kostymet sitt, og syntes det var kjempegøy å ha på! Måtte ha det på resten av kvelden Barnehagen tok bilder og skrev ut et fint bilde til oss av hele avdelingen Luktesansen min har kommet sakte men sikkert tilbake Ikke helt tilbake enda, men mye bedre
Pupsilure Skrevet 8. mars 2012 Forfatter #4877 Skrevet 8. mars 2012 Mannen måtte hente Goffel i bhg i morges Oppkast. Jeg føler meg dårligere i dag Hodepine!
Spatula Skrevet 8. mars 2012 #4878 Skrevet 8. mars 2012 Stakar liten, og stakar mamman til Goffel Håper dere begge blir fort friske
Pupsilure Skrevet 8. mars 2012 Forfatter #4879 Skrevet 8. mars 2012 Tusen takk, Spatula Goffel er faktisk ikke syk! Det må nok ha vært gulp eller noe, for han er helt fin, ikke vært noe varm, ikke kastet opp, ikke redusert almenntilstand. Han skal i bhg i morgen. Jeg føler meg like ille i hodet, hoster mye også. Svigermor mente at jeg bør dra til legen igjen i morgen. Men jeg tror jeg venter til mandag, hvis jeg ikke er frisk til da.
Spatula Skrevet 8. mars 2012 #4880 Skrevet 8. mars 2012 Kanskje du skulle ha hatt en annen type antibiotika, jeg er enig med svigermoren din
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå