Gå til innhold

Pupsilures verden

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hadde vært gøy hvis vi får nr to samtidig :jepp: Hvordan har dere klart å forbedre forholdet? Husker du var skikkelig frustrert en periode...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for besøket i dag :) Og nå som jeg leser her så ser jeg jo at du iallefall har spist nok omelett i dag :fnise:

Goffel er blitt så stor gutt, kjempeflink til å leke for seg selv da og flink til å snakke. Skjønner godt at du er stolt mamma :jepp:

Skrevet
:fnise: Omeletten din kunne ikke måle seg med min da! :ler: Goffel var ikke så veldig pratsom i dag som han pleier, men virket som han koset seg veldig :) Det var ikke hunden din sin feil at han ble litt redd den, jeg tror det er (u)dyret til svigermor som har skremt han :jepp:
Skrevet

Neida, jeg skjønner jo at det sikkert ikke er vofsen vår, for han var jo veldig snill og rolig i dag. Han kan være ganske intens når vi har besøk, men kanskje to små barn ble litt mye :fnise:

Skrevet

Nå fikk jeg også lyst på sånn summit.. :sjenert:

Skrevet

Jeg syns voffsen oppførte seg helt eksemplarisk :jepp: Virker som en utrolig rolig og snill hund!

Kjøp en du også, Linelia! :5::fnise:

Skrevet

Nå er jeg ganske nervøs her! Jeg er venn med ei på fb som driver med permanent makeup, og hun søker stadig etter modeller. Og jeg har ofte hatt lyst til å melde meg, men ikke gjort det, for jeg har som regel vært litt sen. Men nå skrev jeg at jeg vil, og hun har trykket liker, jeg tror jeg får lov :daane: Jeg var den første, så er nok gode sjanser. Hun underviser, men eleven er visst erfaren. Tør jeg dette da?? :overrasket: Det er i morgen tidlig, og det er eyeliner... AU! Jeg har tatt bryna før, og det var vondt ja :ler:

Skrevet

Jeg fikk timen :daane: Dette blir skummelt! Får heller ikke sminke øynene på mange dager, så jeg bør vel farge vippene mine i dag da, så jeg hvertfall har svarte vipper... Må bare google litt først, om det er greit å farge i dag.

Skrevet

Har farget vipper og bryn, og føler meg litt finere enn jeg trodde uten sminke. Må forberede meg på å se sliten ut i noen dager ;) Men kan ta på foundation da. Gruer meg til smertene ved tatoveringen, og er redd de skal synes jeg er pysete... :sjenert: Men minner meg selv på at jeg faktisk klarte å gjennomføre tatovering av bryn for noen år siden :jepp:

Nå har jeg fått masse energi, og driver å styrer og rydder hjemme. Om et par timer skal jeg hente Goffel, og vognposen min. :hoppe: Må benytte meg av sjansen til å få gjort ting hjemme når jeg plutselig får lyst til det.

Skrevet

Skulle egentlig besøke venninnen min som er gravid i dag, men hun er lagt inn på sykehus igjen pga flere komplikasjoner, så da regner jeg med at de vil ha ro i dag, og at jeg heller kan komme en annen dag. Nå er det nesten helt tomt for fostervann. Hun har hatt så mange utfordringer i dette svangerskapet at det er helt utrolig! Krysser fingrene for at det kommer en frisk baby i juni...

Skrevet

Hvor langt har hun kommet nå? Leste i nyhetsbrevet fra babyverden om en liten gutt som ble født i uke 23+4 og levde, i dag er han en frisk gutt på 2,5 år :) så spennende med permanent makeup :hoppe:

Skrevet

Hun er 24+4 i dag :) Ja, man hører om sånne solskinnshistorier innimellom :) Håper så inderlig det går bra!!

Vognposen er i hus, og oppi vogna. Ville ha Goffel oppi for å prøve, men han ville ikke :roll: Måtte klippe hull til selene, og den hadde ikke noe feste bak for å knyte den til vogna, som jeg skjønte hvertfall :klo: Men ellers var den fin :hjerte:

Skrevet

Jeg har tatt lipliner og det gikk helt fint. Vondt, men blir jo numment etterhvert. Det er visst mye greiere å ta eyeliner. Var egentlig det jeg ville ta, men så fikk jeg ikke lov av øyelegen min, så da tok jeg lipliner istedet.

Håper så inderlig det går bra med babyen til venninna di. Føler du har snakket om henne lenge nå. Virker som hun virkelig fortjener å lykkes :)

Skrevet

Jeg så at du kjørte i går, da jeg var ute og kjørte :fnise:

Var på stedet fra R til K omtrent, hvis du skjønner hvor jeg mener ;) Var jo helt umulig å vinke liksom, men morsomt ;)

Skrevet

Så gøy, Dine! Jeg var nok på vei til venninnen min, som bor i nærheten av der du bodde.

Skrevet

Det gikk bra med eyelineren :) Ble godt bedøvd, og merket ingenting i starten, men det tok veldig lang tid, og ble veldig sårt etterhvert. Selve resultatet er det litt tidlig å si noe om. Tror det blir bra :) det er veldig svart nå, men 40-60% av fargen forsvinner. Fikk lyst til å ta lepper også :sjenert: Er du fornøyd, Becky?

Da jeg våknet i dag var jeg så hoven at synet mitt var helt rart :overrasket: Skjønte at jeg sikkert så fæl ut før jeg så meg i speilet. Men det hjalp utrolig bra å ta litt lymfedrenasje rundt øynene. Herregud, jeg så virkelig ikke ut :ler: Fortsatt ganske ille....

Det har ikke skjedd noe nytt på sporingslinken av vogna på noen dager, men nå prøvde jeg noe annet, og da fant jeg ut at den har ligget på postkontoret mitt i to døgn :daane: Men jeg har hverken fått sms eller pakkehentelapp... Tittet på pakkene da jeg var i butikken i går, men kunne ikke se noe som kunne ligne på en vogn. (stor pakke). :vetikke:

Slitsom dag i går! Stod opp 7.30, leverte Goffel, dro til Majorstua for tatovering, lå på benken i tre timer, og så rett på jobb og jobbet til 21.30. I dag har jeg stått opp med Goffel, og skal på jobb kl 15. Håper mannen står opp snart så jeg kan få litt fri. Blir så utrolig sliten av å ha Gofffel hele formiddagen, og så jobbe til 22.

Skrevet

Skjønner godt at du blir sliten av en så lang dag ja :klemmer: Håper du har fått litt bistand fra mannen da!

Permanent make-up virker ganske så genialt, egentlig. Spent på å høre om du er fornøyd.

Skrevet

Vogna er i hus, den har hatt sin første trilltur i vårværet og Goffel sovnet i den med en gang :nigo: Både jeg og mannen elsker den :hoppe::danser::yvonne: Så da er det bare å si hadet til Brio Happy. Har ikke bestemt meg for hva jeg skal prøve å få for den, og hvordan jeg skal utforme annonsen. Tenker at jeg ikke orker å stresse med det, gjør det til uka en gang.

Jeg var jo litt bekymret for at liggestillingen ikke var bra nok, og at fotbrettet ikke kan heves, men ingen av tingene gjorde noe. Ryggen blir flat nok for Goffel, den blir jo dyttet litt ned av vekten hans også. Og jeg brettet bare vognposen under bena hans, så de ligger høyt.

Håndbremsen er genial! Det er veldig mye is ute nå, og her er det jo så mye bakker, så håndbremsen brukte jeg flere ganger, og det føltes veldig trygt.

Den store kalesjen var også veldig fin, for det kom noen vindkast når vi var ute.

På minus-siden vil jeg si at bakhjulene er så breie at jeg kanskje får problemer med å komme meg rundt inni trange butikker. Det kan ikke henges veske på styret. Og handlekurven under er vanskelig å nå. Men det er et handlenett bak på ryggen da. Og så blir den veldig møkkete i bilen, siden den foldes utover og ikke innover, men det er jo bare en fin grunn for å holde bilen ren :ler: tyret kan ikke justeres, men det var perfekt både for meg og mannen :5:

De negative tingene gjør ikke så mye for meg. De positive er langt viktigere :nigo:

Goffel var så søt der han lå, med den nye vognposen snurpet godt rundt seg :rodmer:

Skrevet

Godt dere er fornøyd med den nye vogna! :hoppe:

Hvordan er du etter tatoveringen nå da? Har også lyst til å gjøre det, men er nok for pysete... Tenk om jeg ikke blir fornøyd, da blir det jo sånn kjempelenge!! Hvor lang "levetid" er det på sånt?

Men på en annen side så overlever jeg jo intimvoksing.. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...