Gå til innhold

Pupsilures verden

Fremhevede innlegg

Skrevet

Den er ikke så dyr, 5000 ca, men man må til utlandet for å få tak i den.

Goffel kastet akkurat noe nedi do.... :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Goffel har vokst ut av vinterdressen sin, så i år kom mamma med ny dress til han :nigo: Friends. Den han hadde fra før var innmari god og tykk, og bhg skrøyt mye av den. (Kjøpt for 100 kr på plagg.no :ler: ) Og nå kjøpte mamma en dress til 100 kr også, nedsatt fra 700. Er spent på om den er like god!

Nå sover vidunderet ute i vogna, mens jeg har sminket meg. Vi skal til svigers i dag. Jeg syns det er vanskelig med påkledning nå som det er så mildt ute. Veldig ofte våkner han gjennomsvett :sjenert:

Skrevet

Og der våknet han ja... Gjennomsvett. :sur: Han sov i ca 30 min. Alt for lite. Har tatt av han klærne og lagt han inne, men tviler på at han sovner. Hører han styrer litt. I dag sov han i en tynn lue, en tynn hals, ullbody, tynn ullbukse og den nye friendsdressen. Syns ikke jeg kan legge han med noe særlig mindre klær :vetikke: Må i så fall ble en tynnere dress da. Eller bare jakke, det er egentlig det vi pleier.

Mannen er skikkelig fyllesyk. Han kom hjem i natt og var veldig full, og bråket som bare det :ler: Syns synd på han nå da :kose:

I morgen drar vi kanskje i bassenget, jeg og Goffel :nigo:

Skrevet

Hvis han ligger i vognpose, så holder det kanskje med jakke? det bruker vi iallefall, skulle tulla liggi opppi vognposen med hel dress på, ville det nok blitt for varmt ja. Nå utover som det blir plussgrader, holder det kanskje med en fleecejakke istedet.

Kos dere med bassenget i morra :)

Skrevet

Bumba sover i vognpose med ullfrottedress fra nøstebarn, når det er mildt holder det med fleece klær synes jeg. Nøstebarn har kjempegod tyynn tyn ull lue, funker bra i mildt vær til soving om det ikke blåser :)

Gjest Ruccola
Skrevet

Det er ikke godt for dem å sove i utedresser da de ppuster for lite til det. Bruk en ulldress eller en fleecedress istedenfor så tenker jeg du unngår at han blir så klam :)

Akkurat dette med påkledning er min store tankegang også!

alltid nevøs dor om de svetter eller fryser disse små :sjenert:

Skrevet (endret)

Ja, det var dumt å ta på utedressen :jepp: Hadde så lyst til å prøve den siden den er ny, men da vet jeg at det ikke skal gjøres igjen ;) heldigvis ble ikke humøret hans ødelagt av den korte luren, for han har vært superblid i dag :nigo: Vi har vært hos svigers på middag, og hatt det veldig trivelig. Goffel har løpt rundt og snakket, og styra. De ble helt imponert over hvor mye han har lært siden jul. (helt flaut å si at vi bor 15-20 min. unna hverandre med bil, og ikke har møttes på nesten to mnd :sjenert: ) Han sa noen nye ord også; jordbær og duk. Det kommer flere nye ord hver dag, og han gjentar nesten alt jeg ber han om, det er fantasien min som setter grenser innimellom :ler: Gleder meg veldig til han knekker koden med setninger :hoppe:

Kontaktet Lilleprinsen ang vognposen og de har gjort en feil, så den er ikke sendt enda :sur:

Endret av Pupsilure
Skrevet

Hvilken vognpose har du nå da? Jeg vurderer selv Easygrow eller Voksi urban.

Skrevet

Vi har en overgangsdress som jeg bruker nå som det er så mildt (når han sover ute). Er fra Reima og i softshell, men husker ikke hva den heter.. Litt som den lyseblå dressen på den blonde gutten her, men i en annen farge. Funker kjempe fint virker det som. :)

De selger den på Babyshop til 599kr tror jeg det er...

Skrevet

Michelin: Er du gravid blitt? :) Vi har en saueskinnspose nå, men vil ha en som kan snurpes helt igjen :)

Mannen sa ja til Summit :daane:

Skrevet

Ja, jeg har blitt gravid. :hoppe: Har termin i august, så vil trenge en god pose til vinteren.

Skrevet

Når i august da? Har du dagbok? :) Easygrow er på salg hos Lilleprinsen. :nigo:

Skrevet

Når i august da? Har du dagbok? :) Easygrow er på salg hos Lilleprinsen. :nigo:

Har termin 19 august. Nei, har ikke dagbok, ikke ennå iallefall..

Skrevet

Tusen takk, Misteltein :klem:

Michelin: Gratulerer så mye med graviditeten :nigo: Det er bursdagen til Goffel det, toårsdagen :rodmer: Si fra hvis du får deg dagbok, så skal jeg følge med :klem:

Skrevet

Tusen takk. :) Er det bursdagen til Goffel, det var jo morsomt.

Skrevet

Tenk at jeg har en gutt som er ettogethalv år :rodmer:

I dag har vi vært i bassenget. Kjøpte armringer til han, og han ville bruke dem også :tommelopp: Ellers har vi hatt en koselig dag med Goffel :) Men jeg og mannen har vært kranglete :roll: Han har vært sliten og irritabel, og jeg har blitt veldig lei meg og sur... Han lurer på om det er hormonene i p-ringen min, for han mener at jeg normalt sett ikke ville blitt så opprørt. Men jeg vet ikke jeg, jeg føler jo at jeg hadde grunn til å bli sur, men ser samtidig at det var en filleting. Jeg satt inn ny ring for tre dager siden.

I morgen har jeg kveldsvakt. 16-21.30 faktisk. Det er kort vakt! Har vel egentlig ikke krav på pause engang da tror jeg.

Tenk at mannen sa ja til ny vogn :daane: Skal dra å titte på den i morgen før jeg bestemmer meg. Og da skal ikke Goffel være med, for det ble bare styr sist gang :ler:

Det er forresten ikke så langt unna at Goffel kommer med små setninger, tror jeg. Han hermer etter meg når jeg sier "vent litt" og "kom hit" Og så prater han så mye tull nå! Sånn skikkelig babybabling :hjerte:

Skrevet

Godkjente mannen din ny vogn altså :daane: Utrolig altså - hvilke argumenter brukte du, egentlig?? :fnise:

Jeg svarte deg i boka mi også; jeg skal ha fri på onsdag så da kan vi jo møtes :) Jeg har øyesjekk kl 10 og ellers fri som fuglen den dagen.

Skrevet

Ja, utrolig nok :jepp: Jeg tror det var argumentet om at jeg kan selge den igjen med gevinst hvis vi ikke liker den :lol: Og så har vi betalt 7000 for mye i strøm, så jeg benyttet anledningen til å spørre da han fortalte det. :lur:

Nå ser Goffel litt på tv før vi skal dra i bhg. Han er så blid og god :rodmer:

Skrevet

Da er det bare å smøre seg med tålmodighet, og håpe at min nye Babyjogger Summit XC kommer med posten snart!!! :danser:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...