Gå til innhold

Pupsilures verden

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kan du ikke gå en liten tur da? trille bare, han har vel godt av frisk luft.

Jeg er også avhengig av å selge vogna til å kjøpe nye. Ikke lett......synd det er ikke mange brukte elite. Du vil ikke kjøpe ny elite?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den koster rundt 5000 ny nå, på salg, så det har jeg ikke råd til :( Gav 4200 for Happyen, og får vel max 3200 hvis jeg selger den nå.

Vi skal på gård i dag faktisk :) Med kusinen min og liten baby. Bare en kort tur. Han har ikke feber og er i god form. Ikke er det så kaldt ute heller.

Skrevet

ahh så kjipt da :( Er du veldig solgt på å selge den da? skjønner du vil ha en litt lettere en, men citi mini er billigere men da kanskje for liten for dere? Jeg vet at det er noen som bruker den som sovevogn, selv er jeg ikke helt solgt på 3 hjulinger så derfor ble det scooter for oss da.

Skrevet

Sjekket spesifikasjoner på summit nå, og maxvekt på barnet er 15 kg! :overrasket: Goffel veier jo 13 allerede :klo: Nei, kan ikke kjøpe den. Er jo relativt fornøyd med Happy da, og jeg bruker den nesten ikke lenger, så jeg bryr meg ikke så veldig om hvilken vogn jeg har. Men er litt lei av å løfte den inn og ut av bilen. Den er tung.

Nå har vi vært på gård, og tittet på grisebabyer :rodmer: De var SÅ søte!! Og så har vi vært en liten tur på IKEA, og på matbutikken. Han er i mye bedre form nå. Ikke fått paracet i dag. Det er godt å komme oss ut, for da går dagen fortere. Det er veldig slitsomt for både meg og han å være hjemme en hel dag.

Nå sover han i vogna. Han har blitt så flink i det siste, sovner uten at vi går tur. Vi har alltid gått tur hjemme i helgene, for å få han til å sove, men nå har jeg sluttet, og det går helt fint. Bhg bysser jo aldri.

Jeg skal spise nygrillet kylling og macaroni & cheese nå :sikle:

Skrevet

Men hva bruker dere vogna til når du løfter den, bhg? Du vil ikke la den bare ligge der i uken? har du ingen annen vogn en happyen?

Vi bruker nå i mellomtiden trilla, den er i bilen, så sover hun inne i bhg til jeg kan kjøpe nye vogna, det går greit det :)

Nei jeg er veldig fornøyd med valget vårt, men tror ikke du likte den scooteren? var ikke det den du slo fra deg :klo:

Skrevet

Mannen går når han leverer/henter i bhg, og jeg kjører, og da må jeg ta med vogna hjem/til bhg. jeg likte scooteren litt, men den var for lav, og trang for Goffel :(

Skrevet

Sånn ja, skjønner......men er bhg langt fra, tenker han kunne ha happyen fast der og mannen din bruker trille til og fra?

Ja scooteren er lav, men likte den likevel, nå er jo Bumba mye mindre en Goffel, og tror hun vil passe i den til hun ikke bruker vogn mer.......var masse med plass!

Skrevet

Jo, han kunne jo kanskje gjort det. Men jeg vet ikke om vi får lov til å ha både en trille og vogna der + at jeg bør ha en vognpose i trillen også på vinteren, og jeg orker ikke å ha to poser også :roll: Det får bare være som det er. Den er ikke SÅ tung, så det går jo greit. Simoen klarte jeg nesten ikke løfte, og ble møkkete på buksa hver gang :fnise:

Skrevet

Ahhh tenkte at han kom hjem etter han leverte :fnise:

Håper dufinner ut av det, er jo så vanskelig å finne en som er perfekt, men untatt vekt er emmaljungan min det for oss :)

Skrevet

Klarer liksom ikke helt å legge fra meg summit... Men skal prøve å være fornuftig. Er så gal at tanken om at jeg vil bli gravid igjen bare for å kunne kjøpe ny vogn, dukket opp :klaske: Skal ikke det altså!

Skrevet
:ler: du skulle hatt en nå, da kunne du jo fått kjøpt søsken/tvillingvogn og testet det også :fnise: du som har så vogndilla haha
Skrevet

Jeg vet allerede hvilken søskenvogn jeg skulle hatt :ler:

Så deilig vær det er i dag :sol: Skikkelig vår! Goffel sover i vogna med mye mindre klær enn han pleier. Han var så svett etter luren i går.

Mannen har hjemmekontor og jeg har fått sove lenge (9). Tror jeg skal finne på noe med Goffel når han våkner. Trenger å komme oss ut litt.

Han er i fin form i dag, så det blir bhg i morgen, og på fredag er det planleggingsdag, så da ble det bare en dag i bhg denne uka.

Skrevet

Jeg måtte selvfølgelig google den søskenvogna dere snakker om. Og ja, den er fin :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...