Pupsilure Skrevet 18. november 2011 Forfatter #4441 Skrevet 18. november 2011 Hei Dine Kjøpes på panduro. Eller europris. Og sikkert mange andre steder. Koster rundt 100 kr for en stor boks.
Dine Skrevet 18. november 2011 #4442 Skrevet 18. november 2011 Takk Da skal jeg sjekke det ut!! Er jo en genial idé God helg
Pupsilure Skrevet 19. november 2011 Forfatter #4444 Skrevet 19. november 2011 Tusen takk, Mokkon God helg til deg også Jeg har fått vondt i ørene og halsen nå Og litt bak i nakken, liksom. Har tusen planer neste uke, og sykdom passer ikke inn Har lest litt i dag til eksamen, men ikke så mye. Skal prøve å analysere noen tekster, og litt om forskjellige sjangere, og det får holde Har eksamen på torsdag. Nynorsk eksamenen er den 30. Så den har jeg goood tid på fortsatt :gjeiper: Men har så smått begynt å lese litt. Fant en fin side med tester. Jeg har sikkert kjøpt 30 ting på eBay de siste to dagene Gidder ikke legge ut linker, men kan skrive hva jeg har kjøpt: maaange par med hansker/vanter som kan brukes på touchscreen, dermalogica produkter, MD Formulations produkter, Bare escentuals sminke, Glo minerals sminke, og sikkert mye mer som jeg har glemt... I dag spiste vi hjemmelagde hamburgere og råstekte poteter til middag. Det var veldig godt Svigermor og svigermormor har vært her en tur også. Det var veldig koselig! Goffel var i kjempegodt humør Han er så flink nå, og skjønner mye mer enn jeg har trodd! Innimellom virker det som han skjønner nesten alt jeg sier til han. Ba han peke på tommelen i stad, og han gjorde det med en gang Trodde ikke han kunne det ordet. Kanskje bhg har lært han det Han kunne forresten peke på pekefingeren og lillefingeren også. Og da jeg og mannen snakket over hodet på han om at han fikk lære seg å pille ut busene sine selv, puttet han jammen fingeren i nesa med en gang Og ingen av oss sa nese. Vi var i basseng i morges. Kjempelenge siden sist nå! Alt gikk veldig bra, både i garderoben og basenget. Liker stedet veldig godt, da det er stooor og ny garderobe, badstu, og varmt vann. Og barnebasseng med leker. I starten turte han ikke så mye, men etterhvert begynte han å gå på egenhånd i vannet. Jeg holdt foran og bak han hele tiden, for jeg var redd for at han skulle ramle. Han datt en gang også, og fikk litt vann i nesa og munnen, men vi taklet det bra begge to. (jeg har jo litt problemer med vann, og er redd for å overføre det til Goffel )
Pupsilure Skrevet 20. november 2011 Forfatter #4445 Skrevet 20. november 2011 Definitivt syk Måtte ta paracet i natt, og igjen nå nettopp. Fikk heldigvis sove godt etter paraceten i natt. Den stive og verkende nakken har forflyttet seg til hele kroppen, og jeg føler at jeg har influensa. Orker nesten ingenting, men samtidig er det fælt å bare ligge stille, for det er så ømt overalt. Håper jeg er frisk til jobben i morgen
pusla Skrevet 20. november 2011 #4446 Skrevet 20. november 2011 Huff, også du som har eksamen snart og alt God bedring Så flink Goffel er til å forstå da! Det virker ikke som tulla skjønner alt jeg sier iallefall, noen ganger virker det ikke som hun skjønner noe Så høres ut som Goffel er veldig god på det altså
Pupsilure Skrevet 20. november 2011 Forfatter #4447 Skrevet 20. november 2011 Takk, Pusla Ja, han er flink Men han prater ikke noe foreløpig da. Innimellom kommer han med noen ord, men jeg tror det er mye tilfeldigheter. Han var veldig opptatt av Pappi nå nylig, men nå har det gitt seg igjen. Og han peker på alle lyktestolper han ser, og vil si lys, men han klarer det ikke helt. Pappaen var visst veldig treig med å snakke, og når han først begynte kunne han masse ord. Mannen har to kvinnelige kollegaer med barn på 18 og 15 mnd, som han sammenligner Goffel mye med. Den eldste kan si navnet på alle barna i bhg, og hun ber om å få se på dvd, kommer med korte setninger osv. Så mannen syns Goffel er veldig treig, men jeg tror heller det er jentene som er tidlig ute I går morges sa jeg til han at vi skulle bade, og han gikk rett bort til badebalja si og prøvde å dra den inn i dusjen Måtte forklare han at vi skulle bade i stort basseng, og at vi skulle kjøre bilen din Det er veldig morsomt og koselig med sånne småtroll
pusla Skrevet 20. november 2011 #4448 Skrevet 20. november 2011 Herlig De kollegaene til mannen din har nok barn som er tidlig ute, for jeg tror ikke det er vanlig snakke så mye ved den alderen altså. Tulla kan jo noen ord, men hun er ikke sånn som Goffel når jeg prater med henne. Jeg tror hun skjønner endel, men enten er hun bare ulydig og vil ikke gå dit jeg sier, eller så skjønner hun ikke
Pupsilure Skrevet 20. november 2011 Forfatter #4449 Skrevet 20. november 2011 (endret) Han har også en tendens til å "ikke skjønne" hva jeg sier når han ikke får lov til noe Nå har han blitt syk, stakkars Måtte gi paracet ved kveldsstellet. Han har vært hos mamma og pappa i hele dag, og hun sa at han hadde vært ganske sutrete og varm. Mannen måtte stå der inne i en evighet før han sovnet, men nå har det vært stille en liten stund. Jeg føler meg dårligere igjen jeg også, så jeg har tatt en ny ibux Har ringt jobben og meldt meg syk for i morgen Liker det veldig dårlig! Mannen tar hjemmekontor i morgen, og jeg passer Goffel. Men hvis det blir for ille overtar han. Nå har vi spist ribbe. Mannen er så flink til å lage det. Svoren var perfekt! Men jeg hadde ikke noe særlig matlyst. Vondt å svelge. Endret 20. november 2011 av Pupsilure
Pupsilure Skrevet 21. november 2011 Forfatter #4450 Skrevet 21. november 2011 Endelig ser det ut til at tremenningen til Goffel kommer Gleder meg sånn! Håper hun får en fin fødsel (sete) og at vi kan dra å hilse på et lite knøtt i morgen vet ikke kjønn, så det er kjempespennende
Neytiri Skrevet 21. november 2011 #4454 Skrevet 21. november 2011 Innom og titter, hurra for liten jente i familien alltid morro det Det å sammenligne barn må man nok prøve å unngå, er så stor forskjell. Sånn som Bumba, om jeg sammenligner hennes størrelse(vekt og lengde) med andre hennes alder kan jeg finne på å gråte nesten, for hun er jo så liten. MEN hun er jo langt foran med motorikk, ser ut som hun allerede har to språk da hun klarer å si et par ting(samme sak) på både språk helt utrolig at hun klarer det! De skjønner jo mye mer en man gir dem kreditt for altså
Pupsilure Skrevet 21. november 2011 Forfatter #4456 Skrevet 21. november 2011 Ja, det er stor forskjell på barn, Neytiri Nå har jeg fått bilde av lille jenta, og hun er virkelig nydelig! Mørkt hår og bollekinn Hun er prøverørsbarn, og svært etterlengtet Skal se henne i morgen tidlig. Gleder meg veldig. Har laget en fin bleiekake nå, og pakket inn gave til storebror også. Goffel er syk. Blir ikke bhg i morgen heller. Men da blir mannen hjemme med han. Jeg har vært hjemme med han i dag, selv om jeg er syk selv. Føler meg mye bedre, og drar på kveldsvakten min i morgen.
Neytiri Skrevet 21. november 2011 #4457 Skrevet 21. november 2011 ohh er så koselig med sånne bleiekaker, regner med hun blir superfornøyd Masse god bedring til Gofflus
pusla Skrevet 21. november 2011 #4458 Skrevet 21. november 2011 Så herlig med en liten tremenning til Goffel
Pupsilure Skrevet 21. november 2011 Forfatter #4459 Skrevet 21. november 2011 Ja, kjempegøy! Vi har ventet på denne babyen i mange år nå. Og mammaen er det mest verpesyke dama jeg har møtt noen gang. Hun snakker med alle småbarn og babyer hun møter i butikken, og passer nesten alltid en eller annen unge Hun har hjulpet oss masse med Goffel. Så jeg syntes hun fortjente det veldig, å endelig få en ny baby selv. Gutten hennes er 9 år. Nå fikk jeg nettopp vite navnet, og det var veldig fint, syntes jeg Var ganske spent, da de er av det kreative slaget, og fort kunne snekret sammen et skikkelig rart et Men dette var enkelt, og fint, men veldig sjeldent, ssb sa at 9 stk i norge har det som første fornavn. Det er franskt tror jeg. Å, jeg kan nesten ikke vente til i morgen med å se nurket! Goffel er nok en kjempe i forhold Tar han ikke med i morgen, siden han er syk. Mannen blir hjemme med han. Han har ikke hatt feber i dag, men dårlig matlyst og litt grinete. Vi gikk tur i 45 minutter før han sovnet og da sov han i 15 minutter Jeg fortet meg ut igjen, for å se om det hjalp, men da gikk vi i 20 minutter uten at han sovnet. Han ble supertrøtt etterhvert, og måtte legges lenge før han pleier. Så jeg er spent på når han våkner i morgen
Pupsilure Skrevet 23. november 2011 Forfatter #4460 Skrevet 23. november 2011 Å ha tidspress funker Eksamen i morgen, og endelig kom leselysten og motivasjonen Babyen var forresten nydelig! Besøkte dem i tre timer i går Men vet at de hadde sagt fra hvis jeg presset meg på, vi har en sånn tone. Mannen blir innimellom overrasket over hva jeg og mammaen til babyen kan finne på å si til hverandre. Goffern er i bhg, med nissetøflene på Vi klarte ikke å vente til 1. desember
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå