katrinee Skrevet 28. august 2010 #1 Del Skrevet 28. august 2010 Nå trenger jeg hjelp damer. Jeg hadde en kjæreste i ett :rødme: år. Det var en tid på en rosa sky - og det føltes gjensidig. Vi har barn begge to - og det fungerte å bo litt her og litt der og livet smilte. Da heg traff ham hadde han vært separert i to år og jeg stusset vel litt på hvorfor . Etter noen måneder tok jeg det opp og han reagerte med å bli sint - som om det var noe som bare var hans sak. Jeg spurte igjen et halvt år senere for nå begynte det å plage meg. Jeg er ganske sikker på at han er ferdig med sin kone, boet er gjort opp og alt, men det er noe som holder ham igjen. Til slutt da jeg spurte for tredje gang om han kunne forklare hvorfor, og at det såret meg å være en slags "nr 2" han var jo teknisk sett fremdeles gift, så gjorde han det slutt - rått og brutalt. Han mente jeg var altfor masete... og at ingen skulle påvirke den avgjørelsen (!) Jeg var knust i to måneder og det fulgte en tid med masse frustrasjon sinte mailer gråtende telefonsamtaler og vanvittige SMS er - jeg hadde nok kommet fortere ut av det om han hadde holdt seg unna (som jeg ba ham om) men han ville gjerne ha tett kontakt og at vi skulle være venner og da "fuckingfriends..." Da jeg endelig helt klarte å bryte kontakten - fremdeles med dyp kjærlighetssorg så gikk det bare 4 uker før han ville prøve igjen... han angrer og sier han har vært dum . Men han er fremdeles ikke skilt. Jeg har jo (dessverre?) masse følelser for ham enda men er jo klart blitt skeptisk. Hva gjør jeg nå? KLarer ikke å skille mellom fakta og følelser. Noen råd fra noen som klarer å se det fra "utsiden"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2010 #2 Del Skrevet 28. august 2010 han får finalisere skilsmissen først, så kan han bevise for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2010 #3 Del Skrevet 28. august 2010 Enig.. Still noen krav først, så får han bevise for deg hvor viktig du er. Selv om du har følelser, så er jeg rimlig sikker på at det ikke veier opp for frustrasjonene som medfølger å leve med han dersom han ikke signaliserer at han tar dette på alvor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 28. august 2010 #4 Del Skrevet 28. august 2010 (endret) Jeg kan ikke se noen rasjonell grunn til hvorfor han fortsatt er separert (og ikke skilt) etter 3 år. Spesielt dette med at han blir sint og ikke vil prate om det, er veldig negativt. Høres ikke bra ut. Endret 29. august 2010 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susidus Skrevet 28. august 2010 #5 Del Skrevet 28. august 2010 Gi han et ultimatum. Du tar han tilbake hvis han enten skiller seg eller gir en god forklaring på hvorfor ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå