AnonymBruker Skrevet 28. august 2010 #1 Del Skrevet 28. august 2010 Kan bilen i noen tilfeller avgjøre om du er interessert i å bli bedre kjent eller ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 28. august 2010 #2 Del Skrevet 28. august 2010 Svarer sånn som jeg tenkte da jeg var singel: Ganske mange biler gir meg et negativt inntrykk av eieren. Biler som er vulgære på en eller annen måte ville definitivt medført at han måtte jobbet hardt for å rette opp inntrykket. Med vulgære biler mener jeg hva som helst av sportsbiler av "penisforlengertypen", pluss Hummere og eventuelt andre enorme amerikanske biler som later som de er terrengbiler, men som er temmelig uegnet til formålet her til lands. Kjempedyre skrytebiler eller altfor dårlig vedlikeholdte skrabber med store rusthull er heller ikke noe sjekketriks. Biler er med andre ord et minefelt, men andre har helt sikkert andre preferanser enn meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2010 #3 Del Skrevet 28. august 2010 En bil vil aldri være avgjørende, men den er jo med på å skape ett inntrykk av fyren. Biler som trekker ned: - Biler som er stylet, rigget og trimmet tyder på at han bruker mye tid på bil, og det er ikke jeg så interessert i. - Nye, dyre tyske biler, Mercedes, Audi og Bmw. Erfaringsmessig er 90% av de som kjører sånne drittsekker. - Amerikanske biler tyder på at han driter i miljøet og bruker bilen som penisforlenger. - En møkkete bil med mye skrot i tyder på at han er ett rotehue. - Og en bil hvor det er slurvet med sikkerhet, som feks dårlige dekk, slarkete sikkerhetsbelte osv trekker veldig ned. - Hvis bilen lager underlige lyder, og han bare trekker på skuldrene når jeg spør hva det er, tenker jeg at han er en fyr som ikke bryr seg om å ta vare på tingene sine. Biler som trekker opp: - Velholdte veteranbiler. Dette er sexy, og sånn er det bare. - Varebil. Tyder på at han er praktisk mann som kan hjelpe til med flytting og større innkjøp. Kjørestil har også mye å si. Menn som er dyktige til å kjøre bil, planlegger godt i trafikken med plassering fart osv er sexy. Menn som mister besinnelsen bak rattet, og kjører nappete er bare pinlig. Kjørestil gjenspeiler ofte hvordan en fyr er i senga også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eternity Skrevet 28. august 2010 #4 Del Skrevet 28. august 2010 Det er ikke viktig, men er det en bil av typen penisforlenger så kan det hende jeg blir litt skeptisk. Og en bil som ser ut som om den hører hjemme på skraphandleren gjør meg også litt skeptisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2010 #5 Del Skrevet 28. august 2010 Kjører han Volvo 240 så kan det ha negativ virkning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 28. august 2010 #6 Del Skrevet 28. august 2010 2CV med blomsterkasse på taket, hverken mer eller mindre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 29. august 2010 #7 Del Skrevet 29. august 2010 Ikke viktig for meg. Men en fordel om han har lappen og bil. Siden jeg ikke har det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 29. august 2010 #8 Del Skrevet 29. august 2010 Kjørestil gjenspeiler ofte hvordan en fyr er i senga også. Javel? Og du har da altså observert hva da? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tidssone Skrevet 29. august 2010 #9 Del Skrevet 29. august 2010 Kjørestil gjenspeiler ofte hvordan en fyr er i senga også. Hehe. Nå kom jeg til å tenke på en eks. Han maste alltid om at jeg måtte lære meg å kjøre med begge hendene på rattet og ikke alltid ha den ene hånden på girstangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 29. august 2010 #10 Del Skrevet 29. august 2010 Det har jeg aldri tenkt over, men siden spørsmålet kom opp så begynte jeg å tenke nå. Jeg tror nok jeg ville reagert negativt hvis bilen var stylet. Jeg er godt voksen selv, så enhver mann jeg kunne tenkes å bli interessert i vil være over "stylingalderen". Dessuten ville jeg nok reagere hvis bilen stilte i klasse "rustholk" med mye rot og skrot og skrammel inni. Da ville jeg nok fått følesen av at mannen var en slurv som ikke brydde seg. Gammel bil ville vært helt greit så lenge den var rimelig vedlikeholdt. (Og jeg må ærlig innrømme at en velholdt veteranbil ikke ville skremt meg vekk ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 29. august 2010 #11 Del Skrevet 29. august 2010 Nå skal jeg være litt sexistiskst her å si hva jeg tenker hehe Kvinnfolk har stort sett ikke peiling på biler, tenker jeg. Derfor, når dere skriver "veteranbil", betyr det en sånn 1950-60 modell av et bensinsluk av en amerikaner (amerikansk bil)? Jeg får denne feelingen da nemlig Og noe mer "harry" kan jeg ikke tenke meg. Veteranbil er egentlig noe helt annet enn en såkalt amerikaner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2010 #12 Del Skrevet 29. august 2010 Jeg drømmer om å møte en som vil kjøpe en gammel folkevognbuss (60-70-talls) sammen med meg og loffe rundt på tur med i helger og ferier :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 29. august 2010 #13 Del Skrevet 29. august 2010 Det betyr litt, selv om det ikke er avgjørende. Jeg liker f.esk ikke typiske rånerbiler, eller overstyla biler. Utover det så driter jeg i om han har stor/liten bil, folkevogn eller eller en liten ford. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lmsk Skrevet 29. august 2010 #14 Del Skrevet 29. august 2010 Det spiller da ingen rolle hvilken bil han kjører. Men jeg må innrømme at jeg ble en smule imponert da han skulle hente meg første gangen jeg skulle til han og han kom i en svær svart ram. Han har også en annen bil, en liten en. Men hvilken bil han kjører har ikke noe med hva jeg føler for han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 29. august 2010 #15 Del Skrevet 29. august 2010 Bryr meg stort sett svært lite om bil, men må vel innrømme at jeg synes det er en smule patetisk med menn i 50årene som kjøper "kule" cabrioleter eller andre litt ekstra stylete biler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barcelone Skrevet 29. august 2010 #16 Del Skrevet 29. august 2010 Igrunn ikke med mindre det er en pappagutt i en BMW. Kan ikke fordra BMWer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 29. august 2010 #17 Del Skrevet 29. august 2010 Derfor, når dere skriver "veteranbil", betyr det en sånn 1950-60 modell av et bensinsluk av en amerikaner (amerikansk bil)? Kan ikke svare for andre enn meg selv, men jeg tenkte "veteranbil" som en veteranbil, altså en bil som er over 30 år gammel. Ford Anglia er et greit eksempel på den type biler jeg hadde i tankene. Men i denne sammenhengen så ser jeg for meg en veteran som er velholdt og som det er lagt ned noen arbeidstimer i for å holde pen, ikke en som tilfeldigvis er over 30 og full av rust og moden for dynga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 29. august 2010 #18 Del Skrevet 29. august 2010 Kan ikke svare for andre enn meg selv, men jeg tenkte "veteranbil" som en veteranbil, altså en bil som er over 30 år gammel. Ford Anglia er et greit eksempel på den type biler jeg hadde i tankene. Men i denne sammenhengen så ser jeg for meg en veteran som er velholdt og som det er lagt ned noen arbeidstimer i for å holde pen, ikke en som tilfeldigvis er over 30 og full av rust og moden for dynga. Det var faktisk ikke lenge siden jeg så et par komme kjørende i en velholdt Ford Anglia. Og hun (som passasjer) så veldig fornøyd ut hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iah Skrevet 29. august 2010 #19 Del Skrevet 29. august 2010 En bil vil aldri være avgjørende, men den er jo med på å skape ett inntrykk av fyren. Biler som trekker ned: - Biler som er stylet, rigget og trimmet tyder på at han bruker mye tid på bil, og det er ikke jeg så interessert i. - Nye, dyre tyske biler, Mercedes, Audi og Bmw. Erfaringsmessig er 90% av de som kjører sånne drittsekker. - Amerikanske biler tyder på at han driter i miljøet og bruker bilen som penisforlenger. - En møkkete bil med mye skrot i tyder på at han er ett rotehue. - Og en bil hvor det er slurvet med sikkerhet, som feks dårlige dekk, slarkete sikkerhetsbelte osv trekker veldig ned. - Hvis bilen lager underlige lyder, og han bare trekker på skuldrene når jeg spør hva det er, tenker jeg at han er en fyr som ikke bryr seg om å ta vare på tingene sine. Skriver under på dette. Alle former for sørstatsflagg ville også fått meg til å skygge banen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 29. august 2010 #20 Del Skrevet 29. august 2010 Indirekte betyr det noe. Hadde han kjørt en amerikaner, en diiiger terrengbil (Hummer eller lignende) en diger van, eller en bil som brukte mer enn 1 liter/mila og som konsekvent opptar mer enn en parkeringsplass, hadde jeg lurt litt på hva jeg hadde oversett. Det samme gjelder for cabrioleter (finnes det noe verre enn å sitte i en bil uten tak????) og sånne merkelige sportsbiler. Mulig jeg setter folk i bås, men personer som digger sånne biler digger ikke jeg. Eller - de kan være ok men ikke som kjærestemateriale. Tror kanskje ikke menn med smak for den type biler ville funnet meg interessant heller. Hvilke type bil man velger speiler vel til en viss grad personlighet, hva som er viktig å prioritere og hvor trygg man er på seg selv. Menn som er nødt til å flashe statussymboler de egentlig ikke har råd til, tenker jeg er veldig usikre. Menn som velger ut fra praktiske forhold, sin egen økonomi, bilens driftssikkerhet og sikkerhet, og som i tillegg tenker bittelitt på miljøet, syns jeg er bra. Men ærlig talt, bilvalg er ikke veldig viktig så lenge personen er en bra person. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå