Gå til innhold

Har hatt mensen i fem uker nå..

Diezel

Anbefalte innlegg

Ja jeg har altså hatt mensen i fem uker nå...

I fjor vinter sluttet jeg på p-pillen fordi vi ville prøve å bli gravide. Jeg har en jobb hvor jeg reiser mye, så det var vel ikke så overaskende at jeg ikke ble det. Så fridde han :yvonne: og vi bestemte oss for å vente med unger til vi hadde giftet oss. Jeg begynnte på pillen igjen (Cerazette). Jeg fikk mensen de to første gangene (litt mindre mens enn når jeg var pillefri). Men siste mensen sluttet aldri.. Jeg har hatt blødninger i fem, snart seks uker nå.. Ikke så mye som ved en vanlig blødning, men fremdeles så mye at jeg må bruke tampong.

Jeg begynner å bli skikkelig lei - og det går ut over sexlivet vårt :gjeiper:

Noen som har opplevd det samme og har tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du vært hos legen? Du burde kanskje ha dratt dit for omtrent en måned siden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har opplevd det samme, kronisk småblødning i 4 måneder. Jeg tenkte kanskje at det kom til å gå seg til etter 3 måneder (sånn det ofte gjør med p-piller), men med Cerazette er visst en veldig vanlig bivirkning at man blør bittelitt hele tiden :/ Jeg byttet til Mercilon og har ikke hatt noen problemer etter det! Hvem vil vel gå rundt å konstant blø? ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal til lege om en uke for å fornye resepten, men kanskje jeg skal bytte..

Jeg har gått på Cerazette i mange år uten å ha mensen eller småblødninger i det hele tatt, så jeg synes det er litt rart at det begynte nå..

Er Mercilon uten østrogen? (Mor har hatt blodpropp, så jeg vil unngå pille med østrogen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...