Gå til innhold

Til dere som skal på Oslo-treff! VIKTIG og HASTER!!!

Gjest glamourgirl

Anbefalte innlegg

Gjest glamourgirl

:o Nå har de på Coma vært i kontakt med meg. Siden vi er så mange som 15 stk, har de sendt meg en meny de foreslår vi skal velge fra. Der har de kommet med to forslag på for-hoved og etter-rett som tilsammen kommer på ca 400 kroner per pers. Hvis vi bestiller dett og noen ikke kommer, må kunden (dvs jeg :o ) punge ut med halvparten av det det koster. Yeah! Så jeg må ha tilbakemelding snartest.

-Skal vi fortsatt gå, bestille a la carte og drite i menyene

- kommer dere? Tror det blir helvete å betaler hvis vi har bestillt bord til 15 og 5 dukker opp

-noen andre og gode alternativer

Ja, jeg ble litt stressa ja, sånn på morra-kvisten. Hvem var det som ville på Coma sånn i første omgang, HÆ! :x Når vi kunne gått på Onkel Donald

* setter seg i en krok og furter*

Skal ikke være på jobb i hele dag, må ha tilbakemeldinger innen klokka 1400, to altså. Så ringer jeg Coma og sier hva vi blir enige om!

Klemmer Glammy :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har prøvd å sende deg en PM .. men det virker ikke som den går gjennom ... eller så har du fått den mange ganger... Fintr om du melder tilbake om du har fått noe.

LB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Syns ikke du skal bestille noe jeg, Glamourgirl. Kjipt når noen må betale uansett om man dukker opp eller ikke. De som vil spise kan vel bestille der og da!

Ikke bekymre deg så mye :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

:o Vi bestiller fra meny, men må ikke regne med å få det vi vil ha, heller ikke å få god service eller maten raskt. Så vet vi det, lissom :roll: Jeg tar meg nå en drink i baren på forhånd, drikker meg til mot på Cola Light tenker jeg :wink:

Klemmer Glammy :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:o Nå har de på Coma vært i kontakt med meg. Siden vi er så mange som 15 stk, har de sendt meg en meny de foreslår vi skal velge fra. Der har de kommet med to forslag på for-hoved og etter-rett som tilsammen kommer på ca 400 kroner per pers. Hvis vi bestiller dett og noen ikke kommer, må kunden (dvs jeg :o ) punge ut med halvparten av det det koster. Yeah! Så jeg må ha tilbakemelding snartest.

-Skal vi fortsatt gå, bestille a la carte og drite i menyene

- kommer dere? Tror det blir helvete å betaler hvis vi har bestillt bord til 15 og 5 dukker opp

-noen andre og gode alternativer

Ja, jeg ble litt stressa ja, sånn på morra-kvisten. Hvem var det som ville på Coma sånn i første omgang, HÆ! :x Når vi kunne gått på Onkel Donald

* setter seg i en krok og furter*

Skal ikke være på jobb i hele dag, må ha tilbakemeldinger innen klokka 1400, to altså. Så ringer jeg Coma og sier hva vi blir enige om!

Klemmer Glammy :blunke:

Jeg-er-ikke-interessert-i-å-betale-400-kr.for-for-og-etterrett.Går-først-og-fremst-ut-pga-d-sosiale,og-for-å-drikke-å-kose-meg.

Pleier-da-(når-jeg-drikker%)-å-spise-meget-lite-da-foretrekker-jeg-å-velge-der-og-da.Bestille-på-forhånd,eller-betal-hvis-du-ikke-kommer.For-noe-sprøyt!!

Ikke-bestill-til-meg.-Jeg-må-se-hva-jeg-skal-putte-i-munnen.Ellers-kommer-ikke-jeg.

Hadde-vært-fornøyd-med-å-fra-pub-pub-oxo-jeg.. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare jeg får meg en pils eller fire så er jeg fornøyd.. er den dyr der?
Hvem-er-forresten-du??Har-ikke-*sett*deg-her-før??
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Regner med at jeg spiser på forhånd, siden jeg ikke aner om de har mat jeg tåler der... Kanskje jeg bestiller is eller noe, ellers blir det nok bare Solo eller noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

puh - det var mange bindestreker det !!!!!! :o

*ler* hørt om mellomroms-tasten? :wink:

:)

:hoho: Jepp. Sikkert irriterende med så mange bindestreker, men her om dagen var jeg så ivrig da jeg spilte *Big Money Game* at jeg mistet hele colaglasset oppå tastaturet*tørke-tørke*.. :sjarmor: .Nå har jeg byttet tilbake til det gamle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at jeg spiser på forhånd' date=' siden jeg ikke aner om de har mat jeg tåler der... Kanskje jeg bestiller is eller noe, ellers blir det nok bare Solo eller noe...[/quote']

Samme her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...