Gjest Hege Skrevet 2. mai 2002 #1 Del Skrevet 2. mai 2002 Håper dagen din blir fin! Godklem fra meg 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 2. mai 2002 #2 Del Skrevet 2. mai 2002 Gratulerer med dagen!!! Kos deg masse på dagen din, og jeg håper du får en kjempefin dag! Klem!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HMSP Skrevet 3. mai 2002 #3 Del Skrevet 3. mai 2002 STOOR klem fra meg også på den store dagen. Håper været blir bra og dagen blir nydelig. Klem12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 3. mai 2002 #4 Del Skrevet 3. mai 2002 Gratulerer Med Dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 3. mai 2002 #5 Del Skrevet 3. mai 2002 Lille Mika bursdag? Gratulerer masse!!! Håper du får en kjempefin dag, vennen! Tusenfryd sender masse klemmer og masse PæreBrus for en skikkelig feiring!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 3. mai 2002 #6 Del Skrevet 3. mai 2002 Gratulerer med dagen LilleMika! På mandag er det min tur til å bli stor (større) jente! Håper du får en kjekk dag! *klemmer*12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. mai 2002 #7 Del Skrevet 3. mai 2002 Hei vennen! GRATULERER MED DAGEN! Bruk den fornuftig. Jeg kommer nok innom deg i dag, ja. Kjempeglad i deg, verdens besteste bestevenn STOOOORE klemmer fra12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 3. mai 2002 #8 Del Skrevet 3. mai 2002 GRATTIS med dagen, LilleMika! Ønsker deg en kjempe flott dag, kos deg Bursdagsklemmer fra 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMika Skrevet 3. mai 2002 #9 Del Skrevet 3. mai 2002 TAKK, alle sammen!!! Nå ble jeg glad... Været er fint og dagen har foreløpig vært strålende... alt lover godt. Stor klem til alle som vil ha!!!! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 3. mai 2002 #10 Del Skrevet 3. mai 2002 Gratulerer med den stoooore dagen.Alltid stort å ha bursdag vel? Håper resten av kvelden din blir kjempe fin. Klem fra 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå